|
Post by Niphedoria on May 2, 2008 20:34:20 GMT 1
"Seriøst? ..Skræmmende!" Nightie lagde mækre til, hvor køligt det egentlig var. Hun havde på intet tidspunkt tænkt på, at vejret kunne skifte så hurtigt. Hun havde heller ikke købt noget vinter-venligt tøj. Og hvis der skulle gå 3-4 måneder hvor hendes vægt og størrelse omkring maven ville stige ret meget i forhold til normalt, ja, så var det vist på tide at finde ud af at få fat i noget. "Ad'mina? Hvor skaffer man sig sådan noget vinter tøj henne?"
|
|
|
Post by Administrator on May 2, 2008 20:40:20 GMT 1
"eehm, vi kunne jo tage på markedspladsen for at se?" Spurte hun glad og smilte ivrigt. En shoppetur med Nightie? Ja, hvorfor dog ikke? "Det kan være at vi kan finde noget i Ad'ronakks farver, hva?" Hun dunkede hende venskabligt på skulderen og blinkede med det ene øje.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 4, 2008 19:11:00 GMT 1
"Joo..." Nightie tænkte kort over det. "Joo! Det ville sikkert være meget godt." Hun smilede lidt mere. Ad'mina vidste som regelt hvad der skete inde i hovedet på Ad'ronakk, så han klarede det nok. Og en tur på markedspladsen ville hjælpe stort på hendes humør.
|
|
|
Post by Administrator on May 4, 2008 22:02:37 GMT 1
"Skønt!" Sagde Ad'mina og hoppede op. "Erraaak!!" Råbte hun ned over græsset. Lidt væk, var der en mand i en menneskemængte der reagerede og gik hen mod dem. "Ja?" Sagde han og smilte sit charmerende smil. "Noget jeg kan hjælpe med?" "Kan vi låne penge af dig? Jeg har ikke fået nogen med?" Ad'mina smilede stort op til ham, og det havde åbenbart stor effekt på ham. "Ja da!" Sagde han og ragte hende en ledderpung han løsnede fra sit bælte. "Du kan altid betale tilbage på et senere tidspunkt..! På flere måder..!" Hun blinkede til ham, og han smilede tilbage.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 5, 2008 19:06:57 GMT 1
Nightie smilede bredt og himlede med øjnene. "Frækt..!" mumlede hun, men fortsatte som om hun ikke havde sagt noget. "Meget praktisk, egentlig." Sagde hun og smilede videre. Hvorfor var hun pludselig blevet så glad? Nå, det var lige meget.
|
|
|
Post by Administrator on May 5, 2008 19:27:50 GMT 1
Hun stillede sig på tæer, kysssede Errak på kinden, greb Nightie om håndledet og så gik de så afsted. "Ham Élandir er bare en idiot*!!" Snerrede Ad'mina mens de gik. "Hvilke nogle skumle metoder brugte han enlig for at forføre dig**?"
*: Syntes Nightie nu stadig det? XD **: HAM forføre HENDE? *Host* XD XD
|
|
|
Post by Niphedoria on May 5, 2008 19:32:32 GMT 1
"Heh!" Nightie blev rød på sine kinder og kløede sig lidt i baghovedet med sin frie hånd. "Det var egentlig mere..." Hvordan sagde man det nu? "den anden vej rundt, faktisk..! Heh!" Den røde farve tog til og hun kiggede over på nogle børn der legede på græsset - Bare for at kigge på noget andet end Ad'mina.
|
|
|
Post by Administrator on May 5, 2008 19:39:57 GMT 1
Ad'mina så forundret på hende. "Det ligner da ikke dig at falde fr udseende..!" Mumlede hun og gik videre. "Eller jo, for du faldt for min bror*..! ... Okay, nu jeg tænker over det, så er det faktisk ret typisk dig..!" Hun fniste lidt og gik videre. Man begyndte at kunne se markedspladsen.
*: Udseende..? XD Hvad så med hans Personlighed - det er ikke noget, eller hvad? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on May 5, 2008 20:22:55 GMT 1
"Men det var vildt underligt! For det startede alt sammen med hans hår!" Nightie fniste med. "Hvor underligt er dét lige?" Boderne fra markedspladsen's farver skinnede igennem. Hist og hér kunne man se grønne, blå, røde og turkis farvede tæpper der hang påde forskellige stativer. Totalt optimistisk sted!
|
|
|
Post by Administrator on May 5, 2008 20:31:11 GMT 1
"Du føre an, jeg følger efter!" Sagde hun glad og smilede. "Jeg giver - Jeg har råd til det." Hun elskede altså den musik der hang i luften på dette hér sted. Hun kunne ikke lade vær med at trippe lidt frem og tilbage til den ind imellem.
|
|