|
Post by Niphedoria on Apr 29, 2008 16:24:20 GMT 1
Nightie havde sat kursen mod søen, lige så snart den underlige fornemmelse fra teleportationen var taget af. Det gjorde hende stadig svimmel. "Hvorfor sagde jeg ikke jeg vil blive..?" vrissede hun til sig selv. At Ad'ronakk havde teleporteret hende væk, var det værst tænkelige for hende, lige på det tidspunkt. Men nu var det heller ikke længere hende selv hun tog beslutninger for. Og hvordan kunne Ad'ronakk sige sådan noget til hende? At hun bare skulle leve som om han ikke havde været en del af hendes liv?! Når hun bar rundt på hans... hans... hans afkom*, kunne det jo ikke så godt passe ind!! Hun nåede hen til søens bred og satte sig ned på knæ. Hun lagde sin håndflade på vandets overflade og mærkede næsten ikke, hvor køligt det var. Det kunne også være lige meget..! Med en bekymret mine trykkede hun sin hånd ned i vandet, tog den op igen og kiggede på dråberne der løb ned langs hendes arm.
*Pas på temeperamentet, Nightie! xD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 29, 2008 16:34:08 GMT 1
Ad'mina sad lidt væk og nød solskinnet. Hun sad og snakkede med Errak som smilede venligt tilbage. Ad'mina blinkede en enkelt gang og så over på Nightie hvorefter at hun rejste sig op og begyndte at gå fløjtende hen mod hende. Errak blev siddende og nød vejret videre.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 29, 2008 17:41:32 GMT 1
"Hvorfor skulle de absolut blive? Hvorfor kunne de ikke bare lade det ligge, og tage væk?" Spurgte hun sig selv. Hun omrokerede sig selv, så hun sad med sine ben strakt ud foran hende, holdt sig op med hænderne der var fast sat på græsset. Hun tog sig til hovedetmed den ene hånd og prøvede ikke at tænke på det. Det var for meget for hende, specielt nu! Hun havde så meget andet og tænke på! Tankerne kun krybende tilbage. Hvad nu hvis han faktisk ikke kom tilbage?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 29, 2008 18:31:38 GMT 1
"Nightiiie!!" Ad'mina hoppede og viftede med armene, ind til hun så hvor deprimeret hendes ven så ud. "Eeehm... Hvem er død*..?" Sagde hun med et lille smil. Hun satte sig ved siden af Nightie.
*: Flot Ad'mina!! XD Lige præcis det du IKKE skal sige!!
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 29, 2008 18:54:56 GMT 1
Nightie kiggede skræmt på Ad'mina. Hvor var hun kommet fra? "Ikke nogen..!" Svarede hun usikkert, mumlende. "Forhåbentlig..." tilføjede hun efter lidt tid. Hun kiggede ud på vandet igen. Dybt, mørkt, bølgende... Lokkende. "Det er bare så forkert det hele!" Udbrød hun så, og hulkede. "Vi skulle overhovedet ikke være taget derhen til at starte med!!" forsatte hun. "Hvorfor skulle de også blive?!"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 29, 2008 19:01:59 GMT 1
Ad'mina så på hende med store, forskrækkede øjne. "Hvaaaa...?" Hun havde aldrig været god til det dér trøste-halløj..! Hvad skulle hun nu gøre? "Eeehm... Hvad er der sket? Hvordan er du pludselig endt hér?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 29, 2008 19:08:40 GMT 1
"Vi tog til Elvernes fort!!" Råbte Nightie og tog sig til hovedet med begge hænder. "Og så gik det hele bare galt! Alting..!" Der var næsten ikke noget, der ikke var gået galt. Hende og Élan, Ad'ronakk der var taget tilbage, alt!! "Jeg fatter det ikke!" Tårerne løb ned ad hendes kinder nu. "Hvordan kan der ske så meget på bare én dag..?" sagde hun stille.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 29, 2008 19:14:11 GMT 1
"Nightie, tag det roligt..!" Sagde Ad'mina stille og smilte svagt. "Fortæl du mig nu - husk at trække vejret!! - hvad der er sket! Det er det jeg er her for, ikke?" Hun lagde en arm om skuldrende på Nightie og forsøgte at berolige hende en smule.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 29, 2008 19:19:39 GMT 1
"Jeg... Vi... Han!!" Fremstammede Nightie. Hun havde det hele forklaret i hovedet, men kunne ikke formulere det rigtigt.* Det ville ikke ud... "Jeg foreslog Ad'ronakk, at vi kunne tage hen og besøge Élan..." Sagde hun og tog en dyb vejrtrækning. Det hjalp... lidt. "Og det gik også fint nok, indtil jeg fik øje på hans hår..."
*Jeg hader når sådan noget sker! xD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 29, 2008 19:22:00 GMT 1
"... Élan..?" Sagde Ad'mina med en overfin stemme. Élan var jo hans 'Kælenavn' som Ad'ronakk brugte - det vidste hun godt. Nå, hun skubbede det fra sig igen. ".. Hvad skete der da så..?" Hvorfor at de havde besøgt ham, kunne hun jo altid spørge om senere..!
|
|