|
Post by Niphedoria on May 17, 2008 10:43:27 GMT 1
"Min skyld?!" Nightie kiggede irriteret og uforstående på Ad'ronakk. "Hvordan kan det være min skyld? teleporterede mig væk, inden jeg kunne sige noget videre til det! Og i ville absolut blive der..!" Sagde hun og himlede med øjnene. Han skulle i hvert fald ikke bebrejde hende noget som helst! Hun havde også fortalt ham før, at han ikke skulle råbe ad hende! Mænd, altså!
|
|
|
Post by Administrator on May 17, 2008 11:20:43 GMT 1
"Hvis ikke at du havde været så utrolig ivrig efter at vi skulle løbe ind i elvernes land, så var intet sket!" Råbte han højlydt og viftede med den ene arm. Den anden hånd holdt han stadig for ansigtet. "Hvis bare at jeg ikke var gået. Hvis bare at Du ikke var gået ud." Han sænkede stemmen og lukkede øjnene "... Hvis bare at den pil havde ramt mig i stedet..!" "Kom Ad'mina, vi går ud" Ad'shina hev fat i Ad'mina og trak hende ud af rummet på trods af at hun baskede vildt med armene i protest.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 17, 2008 11:35:00 GMT 1
"Eeeeh..!" Nightie skulle til at sige et eller andet tilbage til ham, noget alá "Årh, gider du!", men kom til at kigge over på Élan igen. Der var noget om det Ad'ronakk sagde... "Hvad med at vi kølede lidt ned, og så fortalte du mig hvad der skete, efter du teleporterede mig væk?" Nightie satte sig på en stol og kiggede på Ad'ronakk. Hun var stadig sur over at han havde råbt ad hende, men der var mere vigtige ting at snakke om lige nu...
|
|
|
Post by Administrator on May 17, 2008 12:21:39 GMT 1
Han dumpede ned på en stol med et suk og sænkede blikket. "Han skulle aldrig have gjort det." Mumlede han for sig selv. Han så op på Nightie med et bedrøvet blik. "Han sprang ind foran pilen, selv om den havde retning mod mig." Han dækkede ræsten af ansigtet i den anden hånd og sukkede igen. "Hvorfor kunne han ikke bare have ladet det ske? Jeg burde ligge dér, ikke ham... Elvere er ikke udødelige."
|
|
|
Post by Niphedoria on May 17, 2008 13:06:21 GMT 1
"Og det er mennesker heller ikke. Måske troede han, pilen ville skade ham mindre end dig?" Nightie smilede lidt til Ad'ronakk, men med Élan liggende på den seng i samme rum, trykkede stemningen en del. "Det er bare noget man gør, når man holder af nogen. Du ved hvordan det er." sagde hun og begyndte at fnulre et sted på kanten af hendes kåbe.
|
|
|
Post by Administrator on May 18, 2008 10:17:36 GMT 1
"Da jeg var lille, fortalte han mig altid at han ville passe på mig..." Mumlede Ad'ronakk for sig selv. Måske var han ikke klar over at han tænkte højt. Han rejste sig op og gik hen til sengen. "Du sagde altid at du ville trøste mig hvis jeg følte mig alene - men hvor er du nu?!" Råbte han højt af den bevidstløse elver. "Hvor er du nu, når jeg har brug for dig mest af alt?!" Han blev stille og lod den ene hånd falde fra ansigtet for første gang. Han stod med ryggen til Nightie, så hun kunne ikke se hans udtryk.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 18, 2008 18:13:40 GMT 1
Nightie kiggede på Ad'ronakk og vidste ikke, hvad hun skulle sige. Hun følte sig både vred og ked af det på samme tid, og vidste ikke hvilken side hun skulle reagere fra. Så hun valgte det nemmeste - At lade være med at reagere. Hun blev vred over, at Ad'ronakk talte sådan til Élan, når han jo ikke kunne gøre for, at han var kommet til skade. hun var ked af det, fordi hun følte sig en smule til-side sat, når Ad'ronakk snakkede om han og Élans forhold på dén måde. Hun blinkede et par gange, kiggede væk, men kiggede så tilbage på ham igen.
|
|
|
Post by Administrator on May 18, 2008 20:59:02 GMT 1
"Den elver skød pilen afsted mod mig..." Sagde han bedrøvet til Nightie uden at vænde sig rundt mod hende. "Lige før at den ramte mig, sprang han ind foran, og pilen ramte ham i brystet i stedet." Han vendte sig rundt mod hende. "Han faldt livløs ned over mig." Der hvor at han havde holdt sin hånd før, var et blodrødt mynster, og hans øje så mærkeligt ud. Iris var grå som det andet, men der var ikke nogen pupil*. En tåre gled ned over hans ene kind. Han så på hende med et udtryktsløst ansigt.
*Nej, hvor skræmmende!! XD Hvem går lige lidt i chok nu?
|
|
|
Post by Niphedoria on May 18, 2008 21:08:55 GMT 1
"..!" Nightie gloede. Rigtig gloede på hans øje. Hvad var der sket med hans øje..?! "Ad'ronakk..! Dit... eh..." Hun kiggede væk, kunne ikke tage den manglende pupil. Hvad betød det så?! "Dit øje?" spurgte hun og kiggede på væggen. Hvordan kunne en pupil sådan mangle? Hun holdt sin ene hånd frem for sig og så den anden. De rystede.
|
|
|
Post by Administrator on May 18, 2008 21:18:21 GMT 1
"Jeg beder dig Nightie..." Han gik hen til hende og løftede hendes hage så hun så ind i hans øjne*. "Du må ikke være bange... Det er nok at jeg er det." Tårene begyndte at glide ned af hans kinder, og efter noget tid, blev de røde. Han tog sig til munden med den ene hånd og bakkede et par skridt. Han stod lidt med vidt åbne, forvirrede øjne, hvorefter at han sank hostende ned på gulvet.
*Uhyggeligt..?
|
|