|
Post by Niphedoria on May 18, 2008 21:30:27 GMT 1
"Jam-!" Hun bakkede lidt og kiggede ned på ham. Ad'ronakk var ikke typen der blev bange, eller græd. Hun tog mod til sig og satte sig ned til ham - Undgik dog at kigge på hans øjne. Hun lagde sin arm om ham og støttede sig lidt indtil ham.
|
|
|
Post by Administrator on May 18, 2008 21:37:58 GMT 1
Efter hosteanfaldet holdt han hånden op foran sig og så forvirret på den. "Blod..." Hviskede han hæst. "Jeg græder blod*." Han lukkede øjnene og trak vejret dybt. "Hvad sagde jeg lige før? Hvordan er jeg havnet her? ...Hvad sker der med mig?" Han tog sig til hovedet.
*Dette kan være en af symptomerne der kommer af utrolig alvorlig stress, men jeg tror ikke at vi skal satse på at det er dét. XD
|
|
|
Post by Niphedoria on May 18, 2008 21:48:12 GMT 1
"Ad'ronakk?" Forsøgte Nightie sig frem, men følte ikke for at vente. Hun kiggede forfærdet på ham, rejste sig langsomt, smilede chokeret og gik nogle skridt baglæns igen. Det her var bare alt andet end normalt..! Med hurtige skridt gik hun ad af døren. Hun hentede Ad'shina tog fat om hendes hånded og trak hende tilbage til Ad'ronakk. "Han..!" Sagde hun bare og kiggede skiftevis fra Ad'ronakk til Ad'shina.
|
|
|
Post by Administrator on May 18, 2008 21:54:16 GMT 1
Ad'ronakk havde kæmpet sig op og stod nu og hang op af vægen med den ene hånd for munden. Han så ikke op da de kom ind i rummet igen. "Ad'ronakk, dog!!" Ad'shina løb hen til ham og så på ham. "Hvad er der galt?!" "Jeg... ved det ikke..." Han stirrede frem for sig. "Jeg kan... Ikke huske det..." "Nightie - kom her over og hjælp!" Råbte Ad'shina højt og lagde en arm om hans skuldre. Inden at Nightie reagerede sad han med Ad'shinas hjælp på en seng lidt væk. Hans øjne stod vidt åbne og han flyttede ikke hånden fra munden. Ad'shina gik over til det bord der var fyldt med urter, forskælligt pulver, medicin osv. Hun begyndte at blande alt muligt sammen og mumlede frem for sig.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 23, 2008 19:57:24 GMT 1
Nightie stod helt stille og kiggede på Ad'ronakk. Hun kunne stadig ikke få sig selv til at kigge på hans øjne, og da hun havde opdaget at pupilen manglede, var hun gået halvt i chok. Hun rystede mens hun gik over til Ad'shina, stadig helt stille og uden at kigge Ad'ronakk i øjnene. Hun kom til at se på hans øjne igen og vendte derfor hurtigt blikket mod Ad'shina og urterne. "J-Ja... Hvad gør vi nu..?" spurgte hun lavt, som om hun var bange for, at Ad'ronakk ville høre hende sige noget.
|
|
|
Post by Administrator on May 24, 2008 8:50:54 GMT 1
"Ad'ronakk, græder blod - hænt mig noget af det." Sagde hun ophisset mens hun græb efter ting og blandede dem sammen. "Blodet! Hent det!" Udbrød hun utoldmodigt da Nightie ikke gjorde det på under et par sekunder. Ad'ronakk sad som forstenet og stirrede stift ud i luften, som om at han forsøgte at huske et eller andet meget vigtigt. Nogle tåre af blod løb ned af hans kinder, men hans ansigt var udtrygtsløst.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 24, 2008 12:37:15 GMT 1
Hans blod..?! Nightie tøvede og kiggede uforstående på Ad'shina. Hvad skulle hun bruge hans blod til? Klar i hovedet nok til at indse, at Ad'shina vidste hvad hun havde gang i, gik hun over til Ad'ronakk. Kiggede på ham, samlede sig lidt sammen og lagde en finger på hans kind og ventede på, at nogle dråber havde lagt sig på hendes finger. Igen stod hun stille og virkede til at ikke at forstå noget, men gik så over til Ad'shina med dråberne. "Hm..?"
|
|
|
Post by Administrator on May 24, 2008 14:10:43 GMT 1
Ad'shina tørede blodet af Nighties finger og dryppede dem ned i en glas-skål med rødligt væske. Hun stod lidt og betragtede det, og så skiftede det over til en blålig farve. Hun stillede det fra sig og satte en tænksom mine op. "Ad'ronakk, kan du huske den Magiker som du fortalte om? Elveren der havde ramt dig?" "... Nej*?" Han så forvirret op på hende. "Du har en forbandelse over dig - det må have noget med tegnene om dit øje at gøre, du sagde jo at det var der du blev ramt." "Gjorde jeg dét?" Spurgte han lettere forvirret. "En forbandelse, der kan man bare se, hvad mon den gør? ... Hvad var det du sagde at der var sket, igen?" Ad'shina sukkede opgivende og himlede med øjnene.
*Han er da helt væk nu, hva? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on May 24, 2008 14:46:57 GMT 1
Magiker? Forbandelse? Hvad gik dét nu ud på?? Nightie så endnu mere forvirret ud end før selvom hun konstant prøvede at danne sig et overblik. En elver magiker der havde kastet en forbandelse over Ad'ronakk, okay, så langt var hun med. "Jeg kunne egentlig også godt bruge en forklaring over en hel del..." Mumlede hun og stirrede på glasskålen.
|
|
|
Post by Administrator on May 24, 2008 15:15:28 GMT 1
"Rart at have noget til fælles med nogen." Mumlede Ad'ronakk og så på Nightie. "... Og hvem er det lige af du er..?" Han betragtede hende tænksomt. Ad'shina kløede sig i baghovedet - der var noget helt galt hvis han ikke kunne huske hende!!
|
|