|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2008 16:11:35 GMT 1
"IHH!! I har ret!!" Nightie gloede på sit spejlbillede, vendte fra sig fra side til side så hun havde set sig selv i flere forskellige vinkler, flere gange. "Den er jo helt perfekt!!.. Men jeg skal stadig prøve de to andre, før jeg bestemmer noget..!" Hun kiggede sig i spejlet et par gange til, men gik så over til de 3 andre skræddere. "Kom i frem til noget, eller vil i helst ha' at jeg vælger?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2008 17:17:32 GMT 1
De 3 skrædere stod bare med armene lagt over kors og så vrædt på hinanden. De havde tydeligvis ikke fundet ud af noget. "Hey, Nightie!" Élans stemme lød i salen, og en høj mand kom gående. Han var klædt i en kappe hvor at hætten var slået over hans hoved, så man ikke kunne genkænde ham. Han gik og så op i loftet og til siderne. Han havde åbenbart ikke været der før. "Jeg ville bare lige..!" Han tabte tråden totalt da han så Nightie i gjolen og han måbede med stjerner i øjnene. "Nej - hvor er du bare skøn i den kjole!!" Gispede han dog efter et par lange sekunder, hvor han havde været ved at dåne bag over.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2008 20:02:45 GMT 1
"Eh..?" Nightie vendte sig om og kiggede på manden. Hun smilede bredt. Der var kun én mand der var så meget højere end hende, udover Ad'ronakk, der kaldte hende Nightie. Og det var Élan. "Åh!! Hej!!" Hun småløb hen til ham og gav ham et kram. "Ja, den er flot!! Og jeg har ikke en gang prøvet de andre på endnu! Ihh! Nu kan du jo være med il at bestemme!"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2008 20:11:17 GMT 1
"Gerne!" Sagde han og løftede hætten lidt, så hun kunne se at han smilede venskabeligt til hende. En del af pigerne og de andre mennesker stirrede efter de to, men Élan var van til det alligevel - om så han havde kappe på eller ej. "Siger du at det er den første kjole?" Spurgte han beundrende og lod blikket glide over den. Han bukkede formfuldt, tog hendes hånd i sin og kyssede den. "Kun de har skønheden til at bære den. De er blændende, My Lady, Niphedoria."*
*: Hvor kavalér-agtigt. xD What a loverboy. Men nightie skal jo nok til at vænne sig til den slags taleformer, alligevel. ^_^
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2008 20:53:52 GMT 1
"Takker!!" Nightie smilede skævt til ham. "Der er nok nogen der har orden i sine manerer, hva'?" Hun tog hans hånd i sin og trak ham hen til de andre kjoler. "Seee! Er de ikke bare flotteee??" Hun pegede ivrigt på kjolerne og på skrædderne, og på kjolerne igen. "Jeg fatter ikke, at man kan lave sådan noget!! Og samtidig få dem til at passe, når man ikke har lavet det efter model, altså mig!" Hun var helt oppe og køre.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2008 20:57:54 GMT 1
"De er helt sikkert ikke noget at klage over." Sagde han og betragtede de to kjoler. "Du burde helt sikkert prøve denne hér!" Hande han og gik hen og følte på materialet på den kjole som kvinden havde syet. Hun smilede selvsikkert, og de to mænd blev helt lilla i hovedet. Han hægtede kjolen af manikinen, og bar den over til forhænget for hende. "Lad mig se den på, Honey." Han smilede venligt og blinkede til hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2008 22:22:34 GMT 1
"Okay!" Svarede hun og skyndte sig om bar forhænget igen. Hun følte sig frem på ryggen og fik løsnet samtlige bånd og snore, så hun selv kunne få korsettet af sig. Derefter tog hun også kjolen af, lagde dent pænt fra sig, og tog den anden kjole på. "Hey, kommer du lige ind og chekker efter?" spurgte hun Élan, og regnede med, at hun nok ikke skulle kalde ham "Élan" lige her.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2008 22:35:20 GMT 1
Élan gik ind bag forhænget, trak sin hætte tilbage så det sølvhvide hår faldt ud og betragtede Nightie med et venligt blik. "Skørtet sidder en smule skævt." Sagde han med et smil og stillede sig op ag hende fra ryggen af. Han lagde sine hænder på hendes hofter og lod dem stille glide over kanten på skørtet. "Det heldige fjols* til Ronakk ved ikke hvor meget andre mænd beundre ham at han har dig, vel?" Han smilede stille for sig selv og stræjfede hendes hofter en sidste gang, inden at han trådte tilbage og betragtede hende. "Meget bedere."
*Broderlig ironi, eller noget. xD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2008 22:53:36 GMT 1
"Det ved jeg ikke. Måske." Nightie kom i tanke om Ad'ronakks reaktion, tidligere, der med tjenestefolkene. "Men han siger i hvert fald til, når de irriterer ham." Hun drejde et par gange for ham, og følte sig lige så tilpas i den, som i den kjole fra før. "Hvad synes duuu?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2008 23:01:57 GMT 1
"Mellem os to sagt..." Han snoede tænksomt en hårlok omkring sin ene finger. "Så passer den første bedere til Ad'ronakk's outfitt. Men du har det ikke fra mig - jeg må enlig ikke sige noget om det." Han betragtede hende længselsfuldt og nikkede så. "Hvis ikke at det lige var Ad'ronakk der skulle giftes," Mumlede han stille for sig selv. "var jeg stukket af med bruden for længest." Om han tænkte højt, eller om han ville have at hun skulle høre det, var ikke til at vide.
|
|