|
Post by Administrator on Jun 8, 2008 14:41:30 GMT 1
Ad'ronakk satte sig hen på sengen og lagde en hånd på Elans skulder. Han var forbundet om brystkassen og på bordet ved siden af, lå en blodig pile-spids. Den havde bogstaveligt talt været gennem elverens krop. "Hvordan har du det?" Ad'ronakk smilede taknemmeligt til ham. "Jeg har haft det bedere." Svarede Élan med et skævt smil tilbage igen. Ad'shina stod op af vægen lidt væk og gjorde sig meget umage for ikke at se direkte på Elveren.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 8, 2008 14:51:25 GMT 1
Nightie holdt sig også lidt på afstand af Élan, men sikkert ikke af samme grund som Ad'shina. Hun var bekymret for, at virke "for glad" for ham, og hun ville ikke risikere at komme til at sige eller gøre noget, der kunne hentyde til hvad hende og Élan havde lavet. Hun var desværre ikke for god til, at holde sådanne ting for sig selv. Og hvis der var nogen som ikke skulle vide noget om hende og Élan, så var det de andre administratorer..! Hun smilede dog til ham, som tegn på at hun heller ikke var ligeglad med ham.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 8, 2008 15:02:31 GMT 1
Élan knipsede med et smil sine fingre foran hovedet på Ad'ronakk. Det røde mynster omkring hans ene øje forsvandt og hans pupil kom tilbage da han blinkede*. "Hvad laver du..?" Mumlede Ad'ronakk forvirret. "Ikke noget, Ronakk." Smilede han tilbage. "Ingenting." "Du redede mig fra dén pil, Élan." "Det var da så lidt**" Élan løftede en knyttet hånd op. "Brødre." "Brødre." Svarede Ad'ronakk med et smil og løftede også sin hånd op. "Og meget mere end det." Sagde de begge to i kor mens de slod deres hænder sammen og smilede bredt til hinanden.
* Og det var så bare dét man skulle..? -_- ** Var det dét? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 8, 2008 18:35:32 GMT 1
"Var dét seriøst alt der skulle til..?" Nightie kiggede overrasket på Ad'ronakks øjne, og symetrien i dem glædede hende. "Så må jeg sige mange tak, Elandír." sagde hun på en mere eller mindre fornem måde. "Tak for at du har reddet mig, for flere timers kedelig læsning!" Hun smilede lidt og gik så lidt tættere på dem. "Hvordan har du det ellers? Alt taget i betragtning?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 8, 2008 18:46:29 GMT 1
"Ud over at mit bryst føles som om at det skal splittes i to og hovedpinen, så har jeg det vist så godt som man nu kan forvente." Han smilede til Nightie, inden at han så over mod Ad'shina. "Tak for din hjælp." Ad'shina fnøs højlydt og vendte ansigtet væk fra ham med armene over kors. Élan himmlede med øjnene på en venlig måde, hvorefter at han satte sig i skræderstilling og så spørgende på dem begge to. "Er jeg ellers gået glip af noget?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 8, 2008 19:29:35 GMT 1
"Ikke rigtig." svarede Nightie og slog ligegyldigt ud i luften med sine hænder. "Ad'ronakk havde hukommelsestab, men det har du ordnet nu, sååh."
[Meh. det blev ret kort, alligevel! xD]
|
|
|
Post by Administrator on Jun 8, 2008 19:40:55 GMT 1
"Hvilket hukommelsestab?" Spurgte Ad'ronakk forvirret og sirrede uforstående på Nightie. "Sådan skal det lyde, Ronakk!" Smilede Élan og gav ham en vanskabeligt dunk i skulderen. "Ahvad?" Han drejede hovedet og så på Elveren. "Præcis!" "Okaaay?" Han kløede sig tænksomt i baghovedet hvorefter at han sukkede og opgav at spørge mere ind til det. Sådan var Élan nu engang... "Du burde altså ikke have slæbt det dér med, Ad'ronakk!" Udbrød Ad'shina og slog ud med armene. "En smule høflighed ville nu være på sin siviliserede plads - jeg er nu engang en person." sagde Élan roligt og smilede myndigt til hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 8, 2008 20:56:31 GMT 1
"Mpf! Ikke en gang det der ligner!" protesterede Ad'shina og mumlede noget mere på et andet sprog. "Han har ret, Ad'shina. Han reddede jo også Ad'ronakk, så burde en tak eller noget ikke være på sin plads? I administratorer er da kultiverede og altmuligt.." prøvede Nightie og smilede.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 8, 2008 21:03:28 GMT 1
Élan rejste sig op. Smerten i hans bryst var ret så stor, men han ignorerede det. "Hvorfor så kold?" Han stillede sig hen foran hende med et venligt smil. "Hør, My Lady, jeg ville skam gerne bukke for dig, men p.g.a. visse omstændigheder er jeg ikke i stand til det i øjebliket, som De udemærket ved*. Desuden, så vil jeg mene at -" Ad'shina havde hævede sin ene hånd, og gevet ham en ordenlig lussing, som nu alligevel fik lukket munden på ham i et par sekunder. "... Du slår skam godt til!" Han rystede på hovedet for at få mere hold på sig selv. "Ad'shina, hvad laver du dog?!!" Ad'ronakk rejste sig op med et sæt. "Jeg er van til dét fra kvinder, Ronakk, det går nok." Élan smilede til ham over skulderen.
*Fornem tale der vil noget, eller..? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 9, 2008 19:11:21 GMT 1
Nightie holdt en dæmpet fnisen tilbage, og kiggede på bedste måde forstående på Élan. Hun kunne godt forestille sig, at han havde fået nogle lussinger i løbet af sit liv. "Men, hvad så nu? Hvad skete der, tilbage på fortet?" spurgte hun, for at komme videre i sammentalen... Og fordi hun endnu ikke vidste hvad der var gået for sig, efter Ad'ronakk havde sendt hende tilbage til hovedstaden.
|
|