|
Post by Enedar on Jun 25, 2008 20:52:21 GMT 1
"Helheden gør fint..! Sååå.. det er der ikke så meget spændende ved..!" han smilede.. måske en smule falsk..! "Humør, helt fint, er næsten altid smilende..! Mit helbred har sjældent været bedre! Socialt har jeg det fint med dem på slottet... men har savnet jer en del..!" Han rødmede en smule. "... Og ja.. jeg ses ikke rigtigt med nogen.. såå..!" smilende, knap så falsk mere... det var sandheden, og den var god at fortælle! "Kun i mine drømme!" tilføjede han lumsk!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 25, 2008 20:54:17 GMT 1
"Mener du det? Seriøst?" Maratiké kiggede overrasket ned på Lady Miranna. "Det havde jeg ikke skænket så meget som en tanke. Det er helt uvirkeligt, det hele. Hun har altid bare været min lillesøster, og lige pludselig gifter hun sig med én, der er noget stort i en hel anden verden, end den hun kommer fra. Det er typisk hende, at li' sådan et liv. Den lille rebel..!" han smilede og en masse billeder fra han og Nighties barndom sammen væltede frem på hans nethinde. Ak, hun var blevet så meget større.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 26, 2008 20:12:56 GMT 1
"Jamen det ser da ud som om at det går fint så." Sagde hun og smilede. "Det kan være at jeg kan tage en af min brors fan-girls til dig..!" Hun blinkede til ham med en flabede atitude.
Miranna og Maratiké gik videre og Miranna fortlte om noget af det de gik forbi. Alt det hun nu lige vidste. Hun sørgede selvfølgelig for at han ikke slap hendes arm. "Han er sandelig 'en der er noget'." Sagde Miranna og smilede op til ham. "Der er ikke nogle i vores 'verden' der ikke kender hans navn og ved alt hvad han har begået. Måske lige med undtagelse af din søster - det sidste, altså. Jeg tror slet ikke at hun kender halvdelen af det han har været ude for. Og jeg tror også at Ad'ronakk er glad for det. Til en start, i hvert fald."
|
|
|
Post by Enedar on Jun 26, 2008 21:41:29 GMT 1
"Hehe... ahhh... jeg klarer mig tror jeg...!" han smilede... falskt igen. Pis! Nå... lalleglad udtryk og klø sig i nakken for at skjule en smule følelse, nah nah nah.. det går fint..! "Jeg klarer mig bestemt uden!!" fastgjorde han. Direkte løgn. Nervøsitet. Hjælp skreg det indenvendig og han forestillede sig selv i et par sekunder løbe rundt i en ring og skrige efter levende sjæle, med meget svingende armbevægelser. "Sagen er jo den at.." NEEEJ Enedar, ikke nu, ikke igen! Invendigt >.< udtryk! Det her gik ikke godt!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 26, 2008 21:54:01 GMT 1
Ad'mina stirrede på ham med et meget mærkeligt udtryk. En blanding af bekymring, betænkelighed, overreskelse, forundring og at hun var ved at dø af grin. "Hvad i alverden har du gang i?!" Hun lod sine fingre løbe igennem sit strittende hår. "Hvad var det du var ved at sige?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 26, 2008 22:04:48 GMT 1
"Aner det ikke!!" røg det ud af ham! For fanden Enedar, du er jo jordens værste gadekryds når det gælder at lyve. Tag dig sammen!! "Selvfølgelig gør jeg det... men jeg vil ikke sige det..!!" Du kunne ligeså godt ha' banket dig selv ned med en fisk, end at sige den sætning dompap!!! "Eller... jeg er ikke sikker..!" skønt... nu er du heller ikke sikker på hvad du selv siger... hvad tænker pigen dog ikke om dig!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 26, 2008 22:09:47 GMT 1
"Jeg kan læse tankeeeer..!" Sang hun drillende og himlede med øjnene. "Sååååh - vil du selv spytte det ud, eller skal jeg bare dykke ned i hjernen på dig?" Hun smillede drilsk til ham. Hun var så utroligt nysgariig, og det vidste han jo godt. Alle midler skulle tages i brug på sådan et tidspunkt, åbenbart.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 26, 2008 22:16:18 GMT 1
BAAAAHHH!!! "Baaaahhh!!!" Både indvendigt og udvendigt! Hvad gør jeg, Hvad gør jeg, Hvad gør jeg, Hvad gør jeg, Hvad gør jeg, Hvad gør jeg, Hvad gør jeg, Hvad gør jeg?!?!?! * Invendig cirkel løbning! * "Min hjerne er privat!" sagde han, men kunne ikke få det til at lyde helt seriøst! "Og det er ikke noget du bør blande dig i...!" Hvad laver du... du afviser hende.... OG tænker!!! >.< + XS = >:S
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2008 20:58:35 GMT 1
"Dumme storebror og hans politik om at man ikke må læse tanker mod andres vilje..!" Hun lagde surt armene over kors og himlede med øjnene. "Det kan du ikke være bekendt!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2008 21:10:08 GMT 1
"Mhm? Han gør klogt i, ikke at sige det hele på én gang. Jeg kan lige se for mig, hvordan hun ville flippe ud. Hun har det med at tage ting personligt... Også ting, som egentlig ikke har det store med hende selv at gøre." Maratiké smilede stolt til alle der gik forbi dem. Ikke på en ophøjet måde, men han kunne alligevel ikke gøre andet end at føle sig som noget specielt. Hér gik han med den flotteste kvinde han nogensinde havde set og han havde været til sin søsters bryllup - hans søsters bryllup med "Vindarros lys"!
|
|