|
Post by Administrator on Aug 15, 2008 22:02:28 GMT 1
"Jeg ved det ikke rigtig..." Hun smilede tænksomt op til Mara. "Han er høj, flot, modig, hvad man nu ellers kunne ønske sig, men for mit vedkommende syntes jeg at han er en smule uhyggelig." Hun så til hver side som om at hun vare bange for at nogen skulle høre hende og hviskede så videre. "Jeg ved ikke hvad det er over ham, men jeg syntes at han er dirrekte skræmmende ind imellem..!" Hun rystede irriteret på hovedet og smilede så igen. "Men nok om det... Der er uendeligt mange mænd der ser efter din søster, det ved de godt, ikke sandt?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 15, 2008 22:18:17 GMT 1
"Er der dét?" Han løftede sine øjnbryn på en højst mistroisk måde. "Hvorfor? Har de ikke vendt sig til, at hun er blå? Og hvad er det med, at Ad'ronakk er uhyggelig? Vel ikke på nogen syg måde?" Mara kunne lige se Nightie ende op med en eller anden psykisk syg person, der ville gøre alle mulige onde ting ved hende, og hun ville ikke kunne finde ud af, at komme væk fra ham. Men hvis han var sådan, ville hun så ikke ha' nævnt det?
|
|
|
Post by Administrator on Aug 15, 2008 22:30:59 GMT 1
"Det er vist bare mig der tror på for mange historier omkring Sir Ad'ronakk." Pigen kløede sig lidt i baghovedet og rødmede forlegent. "Folk siger så meget... Alt lige fra at han torturerer elvere-fanger i kælderen ved midnat, til at han har elsket med nogle af de kønneste af tjenestepigerne - Det er selvfølgelig ikke andet end tomme historier. Men det danner nu alligevel nogle væmmelige billeder ind imellem." Hun smilede til Mara. "Hvad din søster angår, så tror jeg at hun skal være rigtig glad for at hun har Vindarros lys på dét punkt. Mænd vender sig og pifter af hende, de holder sig kun på afstand fordi at de er bange for Sir Ad'ronakk, forstår de..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 15, 2008 22:42:22 GMT 1
"Åh..." Mara slog hurtigt nogle billeder væk fra nethinden. "Endnu et punkt, hvor vores verdensdele er forskellige. Havde nogle på min alder fløjtet efter en sirene, havde hun anklaget os for både det ene og det andet. Vi ville være blevet stemplet som mandschuvanister af en grad og alt det..!" Han prikkede hende nogle gang i siden. "Er det her så mit værelse, eller?"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 15, 2008 22:48:18 GMT 1
Pigen* lo højt da han prikkede til hende. Hun var åbenbart kilden så det ville noget. Efter noget tid fik hun alligevel styr på sig selv. "Ehm.. Ja, det er dette her værelse som der er blevet tildelt dig**. Der burde være alt hvad du behøver. Seng, bordplads, der er endda et badeværelse her inde ved siden af." Hun gik hen og åbnede en dør i modsatte side af værelset og viste et stort, rummeligt badeværelse frem.
*Kan vi ikke snart få navn på?! XD ** Hun sagde 'Dig'!! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 18, 2008 19:40:47 GMT 1
"Uh, dejligt design, alligevel!" Sagde Mara begejstret mens han gik ind i værelset. Han gik hen til en ad væggende og begyndte at banke lidt på den. Han smilede tilfredst da han havde banket et par gange. "Fantastisk..!" Mumlede han, indtil han gik over til badeværelset. Han gik hen til karret og kiggede undersøgende på det. "Hvordan i alverden får man vand dér ned?"
|
|