|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 21:29:26 GMT 1
Maratiké så sin søsters to venner gå lidt væk, og spildte ikke tiden. Han lagde sin ene arm om livet på Lady Míranna og lod med største forsigtighed og gentleman-like måde en finger løbe langs hendes ene kindben. Han smilede til hende på en hel anden måde end før. "Så lad os være lidt mindre single, i det mindste bare for i aften, ja?" spurgte han, næsten hviskende og sensuelt.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 21:39:47 GMT 1
"Du spiller ikke tiden, vel, Loverboy?" Halvelveren flættede sine fingre bag nakken på ham og smilede med et glimt i øjet tilbage til ham. "Jeg overhørte at du manglede et sted at sove? Jeg kan muligvis ordne noget for dig..!"
"Ved du hvad, jeg kan da sikkert få rykket dig op i systemet!" Sagde Ad'mina og smilede til ham. "Jeg trækker i nogle tråde, og så kan jeg sikkert få dig op på niveau med Érrak og Cáran. Dem snakkede du med, gjorde du ikke? Den rødhårede og ham der altid går med våben. Så vil du da komme til at gå rundt sammen med mig, Nightie og alle mulige andre hele tiden?" Hun smilede ivrigt og hoppede op og ned af glæde oversin idé. "Var det ikke noget?!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2008 21:47:10 GMT 1
"Hvis du kan gøre det ville det være skønt!!" Enedar nærmest råbte det ud, og strålede af glæde. Jo.. det ville være godt. "Érrak og Cáran har jeg snakket med... Érrak var meget hjælpsom da jeg sad i hullet!" Enedar smilede stadig... hullet var fortid nu. "Cáran har jeg dog ikke snakket så meget med... er han flink?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 21:51:21 GMT 1
"Han er rigtig flink." Sagde Ad'mina glad og rødmede lidt. "Cáran står for mi våbentræning - ind imellem også al den anden fysiske. Érrak er min personlige assistent. Han holder styr på mine aftaler, mit gode rygte, grundlæggende ting som f.eks. at sørge for lys i mit kammer og alt muligt andet. Er der nogle speciele ønsker til arbejde? Noget som du føler for helst at ville lave?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2008 22:02:23 GMT 1
"Ønsker... tjah... jeg vil gerne hjælpe de steder hvor jeg kan, og hvor du synes det passer bedst ind! Derudover, hvis det er muligt.. vil jeg gerne være en slags... " Han tyggede lidt på ordene... "Uofficiel livvagt..!" ... Den skullle lige synkes... Men det var for hendes egen skyld... "Hvad jeg mener er at jeg er god til at opfange komplotter og bedrageri, jeg kender meget og mange på slottet, og jeg ville kunne føle hvis der var noget under opsejling...! Vi snakker mere om information om slottets og byens tilstand end direkte beskyttelse...!" Han tav lidt og smilede så. "... da jeg naturligvis ved, hvilken selvstændig og påpasselig kvinde du er... og at du i tilstødende situationer kan forsvare dig selv!" Et drilsk smil tvang sig frem.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 25, 2008 19:40:05 GMT 1
"Jeg skal se hvad jeg kan gøre, Sir!" Hun slog hælene sammen, gjorde hunør og smilede så brædt igen. "Hvordan går det ellers med alting? Jeg mener med dig som sådan. Humør, helbred, social aktivtet, kvinder, hvad-ved-jeg? Det er jo efter hånden længe siden!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 25, 2008 20:08:43 GMT 1
"Det ville jeg sætte stor pris på!" Maratiké kastede et vuderende blik ned ad hende og trak på smilebåndet, så smilet blev skævt. "Og jeg må tilføje, at du ser utroligt dejlig ud! Det er sjældent man ser en sådan skønhed, selv når man kommer fra havet." Kommenterede han og lod som om, han ikke lagde mærke til, nogle andre mennesker der stirrede på ham. Men de var heller ikke vant til blå væsner.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 25, 2008 20:21:08 GMT 1
"Nej, hvor er du bare sød." Miranna stragte hals, så hendes ansigt ikke var mere end 10 cm. ud fra hans. "Charmerende..!" Hun lagde sin arm om hans og vendte sig så, som om at hun ville gå. "Ville du have en rundvisning?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 25, 2008 20:29:26 GMT 1
"Hellere end gerne! Jeg fór vild flere gange, da jeg skulle finde herhen. Byen, Vindarro hedder den?, er umådeligt stor! Og smuk, jeg forstår godt hvordan Nightie kunne falde for én, med sådan smag." Svarede han og og gjorde klar til at følges med hende. Noget sagde ham, at han ikke ville finde bedre/mere interessant rundviser, end hende han havde fundet nu.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 25, 2008 20:47:04 GMT 1
"De er søde sammen, syntes du ikke?" Spurgte hun og smilede op til ham mens de begyndte at gå. "Er du godt klar over at du har en utroligt eftertraktede lillesøster? Alle mænd er efter hende - alle kvinder er misundlig på hende. Og omvendt med Ad'ronakk."
|
|