|
Post by Administrator on Jul 20, 2008 23:41:07 GMT 1
Miranna stoppede kort op med en forbavset mine, men gik så videre. "Jo ser du, jeg har en fin slægt, og dérfor er jeg ret velset på trods af mit blandede blod. Desuden er jeg en nær ven af Vindarros hersker, så derfor har folk ikke noget imod mig. Jeg bor normalt i det samme kammer på paladset hver gang at jeg drager hertil." Et øjeblik syntes hun lige at have hørt..? Nej, hun drømte bare. Han var så godt som perfekt, sååh..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 20, 2008 23:50:27 GMT 1
"Åh, smart nok." Han nikkede og prøvede at virke lidt klog. "Hvad laver du så, når det bare er almindelig hverdag?" Han burde nok være i stand til, at kunne droppe sin underspilede rolle og attitude bare den tid han var her. Heldigvis havde hun ikke valgt at kommentere på hans udspil..! "Har du kendt Ad'ronakk længe?" Hvis han blev ved med at spørge ind til hende, så mistede hun måske ikke interessen. Var det sådan noget, de kunne li'? Kvinder, altså
|
|
|
Post by Administrator on Jul 20, 2008 23:57:09 GMT 1
"Sikke nysgerrig du er?" Hun smilede undrende til ham, men svarede alligevel. Hvorfor ikke? "Min hverdag består meget af at holde kontakterne til gud og hver mand*, og mig og Sir Ad'ronakk er barndomsvenner. Vi har kendt hinanden fra før vores teenage-år..!"
*: Endnu et mands-domminerende citat - altså! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 21, 2008 0:08:10 GMT 1
"Spændende..!" Han nikkede igen, måske skulle han holde igen med spørgsmålende. "Hvornår er vi der?" hvis ikke han skulle spørge om hende og alt muligt om hende, så kunne han soørge om noget der skete nu. Og han havde ikke mange flere ting at snakke om. Men hvis det lykkedes ham... så måtte han aldrig sige det til nogen. som om det ikke var pinligt nok i forvejen, at ens lillesøster havde valgt at slå sig ned oppe på land..!
|
|
|
Post by Administrator on Jul 21, 2008 0:12:53 GMT 1
"Denne hér dør" hun pegede på en 2 1/2 meter høj port. "Det er en af begvejene ind til slottet, og hold så mund, du." Hun vendte rundt og kyssede ham igen kort. "Focuser hellere på at bruge din mund til noget andet om et øjeblik..!" De gik ind af porten og hen af en lang gang inde i paladset.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 21, 2008 0:19:30 GMT 1
"Oka-.." Han bremsede sit okay og smilede undskyldende, nikkede bare helt stille. At de gik ind afen bagindgang, fik ham til at føle sig lidt underligt tilpas. Der var noget snusket over det, men så igen, ville det nok ikke være smart for én af Lady Mirannas status, at slæbe folk med ind af hovedindgangen. For at ændre sine tanker lidt, kiggede han omkring sig på gangen, dens vægge og halv-elver kvinden foran ham.
|
|
|
Post by Administrator on Jul 21, 2008 0:23:34 GMT 1
Hun blinkede til ham, og gik ind af en dør der ikke var så langt fra porten de var gået ind af. Intet under at hun var gået den vej - det andet ville tage utrolig lang tid. Rummet var stort og der stod lidt af hvert. Et skrivebord, en enorm himmel-seng, et par reoler med ting og sager og et par dragkister. Hun vente sig imod ham og smilede imødekommende. For hendes vedkommende ville det være utroligt ufeminint at gøre det første træk, det var han vel klar over?
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 21, 2008 9:15:23 GMT 1
Ehm... Hvaså nu? Hvad skulle han gøre, når hun bare stod på den måde? Han var jo slet ikke blevet fortalt noget om, hvordan man opførte sig når man skulle til det..! Nåh ja, han måtte vel prøve sig lidt frem. Det kunne være hun sagde noget til ham senere. Han gik tættere på hende, kiggede hende i øjnene, lagde sin ene hånd på bagsiden af hendes hovede og kyssede hende. Løbet var sat i gang, og han startede da godt nok ud, mente han selv.
|
|
|
Post by Administrator on Jul 21, 2008 11:38:43 GMT 1
Hun slyngede armene om nakken på ham og stilede sig tæt op af ham. "Du vil jo gerne..!" hviskede hun til ham. "Er det ikke det du er ment til at være, inderst inde? En rigtig mand..!" Hun smilede legesygt op til ham og kyssede ham så igen. Der var nogen der bankede på døren, men det eneste hun gjorde var at vende hovedet med den og snerre "Ah, gå nu væk..!" Hvorefter at hun vente sig mod 'Mara' igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 21, 2008 15:30:04 GMT 1
"Mhm." Mumlede han med et ungdommeligt, næsten barnligt, eksperimenterende blik. Ingen guide fra hende endnu. Han tog nogle skridt over mod sengen, førte hende baglæns med sig. Med hurtigt fingerarbejde fik han knappet sin mørkegrønne, kortærmede skjorte op. Det var noget af det eneste rigtige tøj han havde, den var pæn, men kunne ikke måle sig med det tøj, han havde set menneskerne gå rundt med.
|
|