|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 21:24:43 GMT 1
"Jeg hverken gjorde, eller sagde noget..." Nightie kiggede forbavset på Ad'mina. Hvis hun troede at der var noget galt med Ad'ronakk, så var der det helt sikkert. Havde det noget med Kerronitta, og det mulige barn at gøre? Havde han fået noget nyt at vide? Eller var det noget helt andet?
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 21:26:45 GMT 1
"Okay, nu går vi det hele igennem en gang til! Prøv at gør det samme som du gjorde før!" Ad'mina gik hen til den stol Nightie havde siddet på. "Godt..." sagde hun stille. "Hvad skete der så?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 21:33:34 GMT 1
"Så øh... Så faldt jeg ned af stolen, 2 gange. Så gik der ild i mit hår, og så gjorde Ad'ronakk noget som fik mit hår til at se fint ud igen..." Hun prøvede virkelig at samle tankerne, men det var som om at de ikke gad samarbejde. "Og, så kyssede vi... han måske lidt mere end kyssede mig, og så gik han"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 21:35:56 GMT 1
Ad'mina så tænksomt på stolen. Som om at den kunne fortælle hende noget. "Jamen hvad sagde i til hinaden?" spurgte Hun Nightie og rev blikket væk fra stolen. "I må da ha sagt noget til hinanden?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 21:41:37 GMT 1
"øh... Jo, han sagde jeg skulle være sød ved lysene. Og så sagde jeg at han var den bedste... Tror du han har læst mine tanker?" Nightie kiggede op på Ad'mina igen... Ad'mina vidste virkelig hvordan man gik stratetisk til værks.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 21:43:26 GMT 1
Det gav et sæt i Ad'mina " 'Den bedste' " sagde hun og så tomt på Nightie. Der var næsten frygt i hendes blik. "På hvilken måde sagde du dét? Hvilke ord brugte du?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 21:46:37 GMT 1
"Jeg tror nok det var, "wow! Du har reddet mit hår! Du er den bedste!" Betyder det noget?" Nightie kiggede eftersøgende på Ad'mina. Hvad var det Ad'mina vidste?
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 21:50:26 GMT 1
"Naarh.." Sagde Ad'mina stille. "Jeg var lige ved at være bange for a du havde brugt ord som 'Helt' eller noget i den stil..." Ad'mina åndede lettet ud.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 30, 2007 14:05:16 GMT 1
Nightie slog sig selv i hovedet, med flad hånd. "Og hvis jeg tænkte ordet "Helt"? Og hvad er der egentlig glat med det?" Nightie kiggede over mod døren, og ønskede brænende at Ad'ronakk ville komme gående ind af den. Hun var da en tosk! ( )
|
|
|
Post by Enedar on Aug 30, 2007 14:38:19 GMT 1
Enedar havde nu.. (endelig) vendt sig, og fulgte med i den samtale Ad'mina og Nightie førte. Det var lidt mystisk, havde hun det ikke godt? Han havde selv ikke lyst til at blive her meget længere, han fik det mærkeligt når han var for længe til sådan nogle meget offentlige eller traditionelle ting. "Er der noget slemt ved det?" spurgte han pludselig..
|
|