|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 20:47:59 GMT 1
Nightie prøvede at fokusere på Ad'minas flagrende hånd, men det virkede ikke rigtigt. "Jeg ved det faktisk... ikke?" Det var mærkeligt, hun kunne sagtens kontolere hvad hun sagde, og hvordan hun bevægede sig. Hendes tanker flød bare rundt, uden at ville samle sig... sært.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 20:51:04 GMT 1
"Nightie, hold op!" Ad'mina ruskede Nightie "HOLD OP!" Ad'mina gjorde en håndbevægelse, så Nightie fik en følelse af at få en kold spand kand hældt i hovedet, selv om hun ikke blev våd.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 20:54:34 GMT 1
"Blah...!" Nightie vendte tilbage. "wow! Næste gang kan jeg undvære vandet..." Hun rettede sig op, og kiggede ned af sig selv. "Hvad skete der lige for mig?" Hun kiggede forvirrert, og bekymret på Ad'mina. Det drømme noget, ville hun helst ikke prøve igen!
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 20:56:45 GMT 1
"Nightie, er der noget galt?" Ad'mina kiggede på hende med et bekymret blik. "Fortæl mig hvad der er galt!" Hun lap taget i Nightie og lod sine arme falde ned langs siden.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 20:59:38 GMT 1
"Jeg ved det virkelig ikke..." Hun rystede sig, og nev sig selv i armen. Jo, hun var vågen...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 21:02:29 GMT 1
"Nightie, prøv at koncentrer dig! Vil du måske have at jeg dykker ned i din bevisthed igen?" Ad'mina så på Nightie og lagde hovedet på skrå. "Hvad skete der for et øjeblik siden? Og hvorfor lugter dit hår langt væk af Administrator-magi?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 21:07:27 GMT 1
"For et øjeblik siden... Det ved jeg ikke. Jeg stod vel... her?" Nightie blev mere og mere forvirrert... "Ad'ronakk reparerede mit hår fordi noget af det var blevet svitset..." Det kunne da vel ikke have noget med det at gøre??
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 21:12:42 GMT 1
"Ja, det forklarer jo så Magi-sporet.." Sagde Ad'mina og lagde hovedet endnu mere på skrå*. "Men nu hvor di nævner mn bror, Hvor blev han af?"
*: Noget af et krydsforhør Ad'mina har gang i hér, hva? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 21:16:58 GMT 1
"Det ved jeg heller ikke..." Nightie undrede sig. Ad'ronakk havde bare gået, sådan midt i det hele. Han havde ikke engang kigget på hende, da han var gået. Det var ikke spor ham-agtigt... noget af det! Hverken det med at kaste sig ud i "grams", for så at vende ryggen til og gå?
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 21:19:19 GMT 1
"Nightie..." Ad'mina så meget bekymret ud. Hun lignede en der var på grådens rand. "Hvad er der galt med Ad'ronakk? Hvad sagde du til ham, og hvad gjorde du?"
|
|