|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 19:33:24 GMT 1
"Hvad tænker du på?!" Sagde Ad'mina med et stort smil og så på Nightie de havde fået en bekymret rynke i panden. Ad'mina stilte sig op og strakte sig så langt hun var. Den sidste tids træning havde virkelig gjort hende Slank og Velskabt. Lige som Ad'shina som alle mændende også gik og kiggede efter. Kurverne sad de rigtige steder...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 19:37:06 GMT 1
"Den tidligere udgave af Ad'ronakk." Svarede Nightie oprigtigt. Selvom Ad'ronakk og hende havde fået det emne uddebateret, irriterede det hende stadig lidt. Man kunne vel aldrig være for forsigtig? "Vi nærer ikke den største tro på hinanden, for tiden."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 19:54:18 GMT 1
"Det kommer nok!" sagde Ad'mina med et brædt grin. "Du har ikke fået den ring for ingen ting, vel?" Hun hoppede hen til Nightie og pjuskede op i hendes hår, så hendes skildning forsvandt fuldstændigt. "Før i ved af det sidder i glade og tilfredse og smiler til hinanden med en hel flok Fiske-børn omkring jer!" Ad'mina lo højt og faldt om på sengen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 21:20:07 GMT 1
"Hvaba'?!" Nightie prøvede at se alvorlig ud, men knækkede sammen af grin. "Fiske-børn! Ja det skal nok blive hyggeligt!" Hun smilede til Ad'mina, inden hun selv drattede ned på sengen. "Så længe de har Ad'ronakks hår, så er jeg glad!" Hun prikkede lidt til Ad'mina, og kiggede på hendes pandehår der sad i fuldstændig uorden.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 21:35:09 GMT 1
"Dig og dit hår!" Lo Ad'mina højt. "Og så skal i nok få et gooodt liv sammen, hvor adronakk giver nogle elvere tesk en gang imellem, så de lære deres plads! Så er der en eller anden af jeres halvt fiskede børn der overtager min plads efter mig, og så kan jeg flytte ind hos jer og irriterre jer døgnet rundt! Det lydder da hyggeligt, ikke?!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 21:39:33 GMT 1
"Mega hyggeligt!" Nightie grinede endnu mere. "Hvad er det enlig du skal gøre, når du overtager efter din onkel? Reagere en eller anden over-mega stor by, eller sådan noget?" Hm... Hvorfor har jeg aldrig spurgt om det før..? tænkte Nightie. Det burde jo være noget hun havde tænkt bare en lille smule på, ikke?
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 21:50:11 GMT 1
"Jeg skal skam være den eneste ene hærskerinde over Hovedstaden hér!" Sagde Ad'mina og var ved at klaske en arm i ansigtet på Nightie da hun slog ud med den. "Omgivet af mænd der kæmper om mig og forguder mig!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 21:58:36 GMT 1
"Det lyder dejligt?" smilede Nightie, som pustede lidt op i luften, bare for at se om det ville få hendes pandehår til at sætte sig liiidt bedre. "Og når du så vælger én, så skal han til inspektion - og godkendes af mig!" Prikkede igen.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 22:03:34 GMT 1
"Aftale!" grinede Ad'mina. "Så er det spændende om jeg bliver lidt som mine brødre inden at jeg vælger den rigtige! Naaarh, det skal du nok holde mig fra!" Hun samlede puden op og slog brødt Nightie i maven med den. "Vi har aldrig været dem der har fulgt flokken, vel?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 10:31:31 GMT 1
"Aldrig! Og det bliver vi heller aldrig" Nightie fik fat i puden, og slog blødt tilbage. "Muhaha, vi styrer faktisk pænt meget!" Hun foldede sine hænder om bag hendes nakke, og opgav at få styr på sit hår. Selvom det så sjovt ud, var det noget der godt kunne leves med.
|
|