|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 17:31:27 GMT 1
Da lyset fra vinduet strejfede Nightie hen over ansigtet, vågnede hun. Hun åbnede ikke sine øjne, men lå bare og lod hele hendes krop vågne. Da hun havde ligget sådan i nogle minutter besluttede hun sig for at stå op, det var altså på tide. Hun satte sig med benene ud over sengekanten, og kiggede søvnigt ud i kammeret. "Endnu en dag..."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 17:46:22 GMT 1
"Godmorgen, min Sirene!" Udbrød Ad'ronakk glad og lyftede hovedet fra en bog han havde sidet og læst i ved sit bord tæt på Altanen. "Sovet godt?" Han så ud til at være i himmelhøjt humør. Skæket fra hans hage var væk og han lignede sig selv, som han gjorde da Nightie havde set ham første gang. - ud over pandehåret selvfølgelig. Det fik ham enlig ikke til at se yngre ud.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 17:55:31 GMT 1
"Godmorgen Ad'ronakk!" Nigthie hoppede op fra sengen og småløb over til Ad'ronakk, og gav ham et hurtigt kys på kinden. "Jeg har sovet rigtig godt" svarede hun og kiggede på hans hage. Han havde faktisk en ret pæn hage, hvis hun selv skulle sige det.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 18:01:56 GMT 1
"Det var da godt!" Sagde han og smilede til hende. "Er det ikke en skøn dag?!" Han så ud af vinduet med et tilfreds udtryk i ansigtet. I Vindarro var det så godt som sommer hele året rundt. "Neko!" Råbte han glad og vente sig mod døren. Ad'neko kom gående ind. "Far!!" Han løb over at slyngede armene om Ad'ronakk. "Hvad skal vi så lave i dag Far, Hva?!" Ad'ronakk lo lidt og så igen på Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 18:13:07 GMT 1
Nightie smilede til de to administratorer. Ad'ronakk og Ad'neko, perfekte kloner. Hendes forlovede og hans søn. De to var det sødeste hun nogensinde havde set! Og på et eller andet tidspunkt i fremtiden, ville Ad'neko forhåbentlig få nogle søskende. Nogle som hun selv ville være mor til. Hun betragtede allerede Ad'neko som hendes egen, selvom hun godt vidste at det var han ikke.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 19:03:59 GMT 1
"Hvad står du dér og tænker på?" Sagde Ad'ronakk med et blink til Nightie. Han virkede utrolig munter. Hvem ved, måske en drøm eller noget? Han buggede sig ned, hviskede noget til Ad'neko. Drengen nikkede ivrigt på hovedet og løb ivrigt ud af Døren. Ad'ronakk storsmilede efter ham, hvorefter at han vendte sig mod Nightie igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 19:18:55 GMT 1
"Hvor utroligt nuttet Neko er, og hvor utroligt nuttede i to er når i er sammen" svarede Nigthie som prøvede at dreje samtalen lidt. hun var for nem at fange, når hun tænkte på sådanne ting. Eller... Før eller senere ville han jo gætte det. "Jeg tænker på, hvordan det mon vil være, når vi slår vores gener sammen*".
*Ny måde at sige det på! Muhaha! XD
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 19:26:17 GMT 1
Ad'ronakk så på hende. Et overresket smil kom frem på hans ansigt. Han så indgående på hende med sine sølv-grå øjne. Han ventede dog på at hun ville sige eller gøre noget mere. Havde hun virkelig lige spurgt ham om..? Eller..? Han drømte sikkert stadig!!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 19:39:15 GMT 1
"Altså, jeg ved ikke rigtig..." Begyndte Nightie, som trak en ekstra stol hen til bordet. Det her kunne godt udvikle sig til en længere samtale. Hun satte sig. "Jeg vil rigtig gerne have børn, på et tidspunkt. Jeg tror bare ikke jeg er klar til det nu. Jeg er for ung, og jeg er ikke sikker på om jeg er god med børn."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 19:44:26 GMT 1
"Du ville være den pærfecte mor, Nightie!" Sagde Ad'ronakk med et roligt smil og satte sig over for hende. "Men jeg forstår dig godt. Du er meget ung endnu..." "Og desuden er det ikke mig der skal leve med det i næsten et år, så hvad ved jeg..?" Tænkte han for sig selv, med et smil. "Jeg kan jo ikke tvinge dig til noget." sagde han så igen højt til hende. "Du skal selv være klar til den slags..!"
|
|