|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 18:08:47 GMT 1
"Nej, nej, jeg ville bare ikke indrømme at jeg var for træt til at gøre modstand..." Hun smilte skævt til Nightie. "Se det ville have været pineligt. Desuden føltes det rart... Han ser jo ikke værst ud alligevel..!" Hun tog sig sammen til at sætte sig op og sætte ryggen mod vægen. "Jeg tror ærlig talt at de to har en eller anden kamp kørende..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 18:30:27 GMT 1
"Det siger du ikke! Da Errak og jeg gik hen over gårdspladsen mødte vi Cáran. Det var både irreterende og sjovt... De er meget konkurerende" Hun kørte sine fingre gennem sit hår og satte sig på stolen igen. "De snakkede om hvem der ville "fange" dig først. Hvor åndssvagt er dét lige? Man skulle tro det her var et mands-domineret sted."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 18:39:46 GMT 1
Ad'mina lo lidt og så over på Nightie. Trætheden tog lidt af igen. "Det er det vel også. Det hælder til den mandelige side i hvert fald! Men lad os nu se hvem jeg lader mig fange af!" Hun blinkede til Nightie. "Du sagde at Enedar sov? Det var da en skam.. Så må du vente lidt... Hvordan har Ad'neko det ellers? Jeg savner ham næsten alle rede."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 18:45:23 GMT 1
"Neko har det fint, han minder mere og mere om Ad'ronakk." Nightie kiggede ud af vinduet. Hun havde enlig ikke været her særlig længe. Nogle timer, cirka? Lyset strakte sig ind i kammeret og efterlod sig kun få skygger. Det var en pæn dag, en god dag at komme videre på.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 18:54:49 GMT 1
Ad'mina smilte lidt til Nightie. Lignede Ad'ronakk, det var jo ikke en dårlig ting.. Det bankede på døren og Errak åbnede den. "Endnu en frier står ved porten, My Lady." sagde han med et smil. "Send ham væk..!" sagde Ad'mina med et suk. "Jeg orker ikke folk der tror de kan gøre den slags uden at kende mig..." "Skal ske, min herskerinde." Han lukkede døren efter sig igen. "Jeg bliver siiiindsyg!!" sagde Ad'mina højt og slog ud med den ene arm. "Død over ord der går med rygternes hast! det er den 8. frier på et døgn!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 19:00:02 GMT 1
"Haha! Lær det!" Nightie kunne ikke lade være med at le. Det var da bare for genialt. "Mænd er svage... Eller, stort set." Havfolkets tradition med at lade kvinder være dem der styrede det hele, sad åbenbart dybt i hende. Og det var ikke et problem.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 19:06:42 GMT 1
"Haha! Det siger jeg til Ad'ronakk at du lige sagde!!" Ad'mina smed en pude efter Nightie, som ramte hende blødt på siden af hovedet. "åååh, det var rart at få sovet lidt!" sagde hun og strakte sig. "Selv om det ikke var meget." Hun trak en sort og Grøn kofte over hovedet og samlede sit hår i en hestehale i nakken.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 19:10:28 GMT 1
"Man må ikke sladre!" Sagde Nightie som rejste sig og smed puden tilbage til Ad'mina. "Du ser også ud til at have det bedre" smilede hun. "... Jeg siger dig, hvis jeg møder endnu en savler, så går jeg grasat." Sarkastisk ment. Selvfølgelig.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 19:15:46 GMT 1
"Hvilken slags?" spurgte Ad'mina og gengældte hendes grin. "Min eller Ad'ronakks slags? Hvis du spørger mig, så virker Ad'ronakks beundrer mere desperate end mine gør." Hun smilte skævt. "De 2 største af mine er bare ude på at flense hinanden hvis den ene kommer foran den anden."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 19:21:44 GMT 1
"Begge salgs! Muhaha!" Nightie omrokerede lidt på stolen, og havde ikke rigtig noget formål med det. "De tænker alt for meget på udseende og alt for lidt på personligheden. Virkelig dårlig blanding." Et kort øjeblik kom Nightie i tanke om det ad'mina havde vist hende, vedrørende Ad'ronakks tidligere levemåde. Godt den slags var et overstået kapitel for ham.
|
|