|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 13:39:09 GMT 1
"Haha, det kan du have ret i!!" Ad'mina blinkede til Nightie. "Og nu er jeg ved at komme i den alder, hvor jeg også for samlet beundrere! Så du kommer nok til både at svare på spørgsmål om både mig og Ad'ronakk! Hvis nogen spør DIG om hvor godt JEG kysser, så falder jeg altså om af grin!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 13:53:48 GMT 1
"Hahaha! Sikke nogle rygter der hurtigt kunne spredes, hvis vi nægtede at svare! De er skøre i hovedet." Nightie pegede på sin tinding, bare for at understrege det hun mente. Tsk tsk, savlere fik de mærkeligste tanker.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 14:30:31 GMT 1
"Rigtig nok!" Sagde Ad'mina og hendes grin tog lidt af. "Det er utroligt så hurtigt at rygter sprædes i en by som denne her!" Hun holdt en lille pause, men skiftede så emne. "Nå, hvem skal vi så give 1.pladsen ind til vidre? Errak viser tydeligt at han godt kunne tænke sig en nat med mig, men Cáran har fået sneget sig til at kysse mig på halsen mens jeg halvt sov." Hun pegede grindende på sugemærket der var på hendes hals. "Vi kan jo lige så godt blande os lidt i deres konkurance."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 16:56:55 GMT 1
"Muhaha! Heller end gerne!" Nightie kiggede på sugemærket. Joo, det havde godt nok taget smilet at Erraks ansigt, bare i et kort sekund. "Cáran har helt klart været tættest på." Latter. "Men jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om Errak. Han har nogle plusser og minuser..." Sagde hun og lod som om hun talte efter på sine fingre.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 17:22:08 GMT 1
"Hvad er plusserne og hvad er minuserne?!" Spurgte Ad'mina ivrigt og blev hyperaktiv igen. "Det ender jo me at vi begyndte at give dem points!" Hun lo højt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 17:29:28 GMT 1
"Haha! Så kan de lære det!" Nightie kiggede på Ad'mina og skar en grimasse. "Okay, plusser ved Errak; han virker klog. Han ser godt ud. Han er høflig, og ikke videre påtrængende. Ellers noget vi burde tilføje? Har vi noget at skrive det ned på?" Ad'mina kendte jo stedet bedst, så Nightie gik ud fra at hun havde lidt mere styr på Errak og Cáran, end hun havde.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 17:37:42 GMT 1
Ad'mina gjorde en håndbevægelse, og der fløj en fjerpen og et stykke tomt pergament op af en skuffe lidt væk. Det lagde sig selv foran Nightie. "Giv ham 2 points for at se godt ud!" Sagde Ad'mina med et grin. "Jeg er helt vild med hans hår!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 17:42:38 GMT 1
"Okay, to point for godt udseende, noteret!" Nightie skrev hurtigt ned på papiret, og viste det til Ad'mina. "Kan den skrift godt læses? Jeg har ikke skrevet noget i hundrede år!" Hun drejede lidt på fjerpennen i hendes hånd. Det var faktisk helt sjovt at sidde med sådan en igen.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 17:52:09 GMT 1
"Yep, det er fint! Ud over at du har glemt hans søde smil og hans evige munterhed!" Sagde Ad'mina med et grin. "Så det bliver 7 points! Hvad så med dine Minus'er? skal vi få sat dem på også?" Hun væntede spendt på at høre hvad Nightie ellers syntes om hendes 'Personlige Assistent'.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 18:10:31 GMT 1
"sødt smil og evig munterhed, noteret!" Skrible, skrible. "Okay, minus'er; Lidt for passiv. Han har ikke det der "Go" som F.eks. Cáran har... Jeg synes han er lidt højtidelig, men det er jo op til dig om det er godt eller dårligt?" Nightie ventede, og skrev lidt mere ned på pergamentet.
|
|