|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 18:14:05 GMT 1
"hmm... Det er vel godt nok.." Sagde Ad'mina med en Tænksom mine. "Eller..? Er det? skal vi ikke bare smide dén væk? Den kan jo både give + og -!" Ad'mina smilte skævt. Her sad hun sammen med sin veninde og bedømte en hun kendte for hvor sød, pæn, klog og tiltrækkende han var... Og ærlig talt, fandt hun det ganske underholdende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 18:18:28 GMT 1
"Det er dig der bestemmer!" Nikkede Nightie, kradsede noget ud og skrev noget andet ned. "Det er trods alt dig der skal finde en ny fyr, hehe!" Hun kiggede hen mod vinduet, og nu var der helt mørkt uden for. Det her var altså rigtig hyggeligt! Det måtte de gøre noget oftere, bare sidde og snakke/debattere alt muligt til klokken sent.*
*Som til klokken 6-7 stykker om morgenen?? XD
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 18:22:15 GMT 1
Ad'mina sendte en bekymret tanke til Enedar, men skuppede det fra sig igen. Jo, hun skulle komme vidre! Og det lige med det samme. Desuden så både Cáran og Errak dræbende godt ud! "Hvad så med Cáran?" Spurgte Ad'mina med et grin. "Hvordan ser han ud i dine +'er og -'er?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 18:29:48 GMT 1
"Se han er straks anderledes. Ser godt ud, tæller det som to +'er?" spurgte Nightie med et grin, og valgte ikke at kommentere den korte bekymring Ad'mina lige havde udvist. "Han har Go'et, og er kan sikkert godt underholde dig med en sværdkamp eller to. Han er meget maskulin. Godt eller dårligt?" Kiggede igen afventende, og skrev lidt.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 18:39:27 GMT 1
"Hans udseende tæller som en 2'er, ja!" Sagde Ad'mina glad. "Og Ja!! Vi vil have Maskuline typer! Og så har han også en skøn humor, men du har så ikke snakket så meget med ham? Han kan virkelig få en til at falde om af grin* ind imellem!"
*: Som om at der skulle så meget til at få Ad'mina til at grine..? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 18:41:47 GMT 1
"okay, skrevet ned!" Nightie skrev noget mere ned, og jo mere hun skrev des bedre synes hun hendes skrift så ud. Skrift var som hår. Først kan man slet ikke finde ud af det, men så bliver man rigtig skarp til at finde ud af det, og hvis man ikke går op i det i et stykke tid, må man ligesom arbejde lidt for at få det op og køre igen. "Humer, jep. Mere?"
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 18:45:42 GMT 1
"Hmm..." Ad'mina lagde sig op ad vægen med hænderne bag nakken. "Lad os bare gå over til dine -'er! Det skal nok blive interressandt at høre!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 19:25:17 GMT 1
"Faktisk, har jeg kun et minus ved ham. Han er liiidt for påtrængende." Nightie kiggede igen ned på pergamentet, som nu var en liste delt på midten, med Erraks og Cárans navn øverst, på hver side af linien der delte der hele. Jo, det virkede overskueligt.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 19:35:57 GMT 1
"Det at han kyssede mig uden at få lov?" Lo Ad'mina højt. "Det tæller enlig ikke som et minus, syntes jeg ikke! Det var næsten charmerende ét eller andet sted ... Det var da sjovt at Cáran ikke har nogle minuser..? Vi må da kunne finde ét eller andet..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 19:55:35 GMT 1
"hm... Enig" Nightie kiggede ned på sengen. Der måtte da være noget? Alle har da et minus. "Aha!" Nightie lyste op i stort smil. "jeg har en genial idé til hvordan vi gør!" Simpelthen den bedste måde at finde ting på forskellige personer.
|
|