|
Post by Niphedoria on Jun 18, 2008 21:39:44 GMT 1
"Så blev det lige en anelse mere stresset, kan jeg godt se. Jeg får meget travlt?" Nightie prøvede at sluge info'en. Nårh ja da! Gæsterne!! Veeent lige - Hvilke gæster? Nogen hun kendte? Sikkert ikke! "I har virkelig styr på alt det bryllups-halløj, har i ikke? Hvor tit bliver en administrator gift? Har i prøvet at være "hjælpere" til sådan noget, mange gang før?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 18, 2008 21:43:10 GMT 1
Og så kom der alle mulige forskællige tal. Alt fra "1. gang" til "8 gange før." ved brylluper. "Vi hjælper til ved alle tænkelige legligheder!" "Når der er bal, når betydningsfulde kvinder fra hovedstaden skal til middage." "Når der er enhver form for religiøse hennesler" "Hver gang at en administrator er gammel nok til at regere sin egen by." "Vi forsøger at få så meget arbejde vi kan."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 18, 2008 21:47:50 GMT 1
"Sejt..!" Kommenterede Nightie og smilede stolt. De havde virkelig styr på deres sager! "Og i følder det er noget i får ud af? Det er ikke bare noget, som egentlig helst godt kunne undværes?" Det var jo helt hyggeligt at snakke med dem!* De var helt normale piger, ligesom hende selv. Det glemte hun nogle gange, når hun havde for travlt med at gå op i sig selv, sit hår, andres hår eller Ad'ronakk.
*med dem - dem med! Uha, hvor er jeg skarp! xD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 18, 2008 21:55:48 GMT 1
"Vi bliver nød til at arbejde for at skaffe penge til overlevelse - sådan er verden nu engang..!" Der var to piger om at stramme hendes korset, og ellers blev der lagt en sidste hånd på hendes udseende. Resten af diverse ting tog den time som de hande beregnet. "Ååååh - hvor er du flot!" "Sir Ad'ronakk bliver måløs!" "Pæn, pæn, pæn!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 19, 2008 13:42:33 GMT 1
"Mmm." Nightie smilede stort. Sjældent havde hun følt sig så feminin. Kjole, håret sat op, make up lagt perfekt. Men et sted i baghovedet gemte tanken og fantastien om Élan sig stadig*. Hvor var han? Hun tog sig selv i at se bedrøvet ud, og trak derfor en mere eller mindre optimistisk mine på, og håbede de ikke havde lagt mærke til det. Nu stod de og roste administratorerne til skyerne, mens hun tænkte på en fyr, der var alt andet end administrator.
*GOD! Noo! Not on your freaking wedding day!! XD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 19, 2008 19:15:02 GMT 1
Pigerne blev ved med at snakke om hendes udseende mens de fandt nogle smykker frem. De så ikke helt billige ud. Hun fik armbånd, halskæde og forgyldt hårspænde sat på plads og så blev hun ellers skubbet ud af døren igen. De nejede alle sammen for hende, og gav hende et bar venlige kommentare med på vejen, inden at hun blev vist hen af en gang. Den endte ud i en enorm sal, hvor en masse kvinder stod. De vænte sig alle sammen om, da hun dukkede op, og de smilede alle sammen, mens beundring strålede i deres øjne.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 19, 2008 20:44:01 GMT 1
Godt så, Nightie! Smil stort! Ja, præcis! Tænk ikke på at du er i et rum fyldt med kvinder du ikke kender, og at du overhovedet ikke kan huske de ting du lærte ved forberedelserne i går - Det går nok! Disse tanker genneløb Nighties hovede, ved første øjenkast rundt i salen. Det var nu hun skulle rette ryggen, være interessant og interesseret i de andre, og for gudernes skyld ikke virke skræmt.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 19, 2008 20:51:33 GMT 1
Ad'mina, Ad'shina og Lady Miranna kom alle sammen gående hen til hende, og deres øjne strålede da de så hende. De var alle sammen klædt flot på, men i forhold til bruden, var de ikke nogt særligt. "Hold da helt op, Nightie!!" Ad'mina tabte næsten underkæben og smilede bredt. "Hvis ikke det havde været for din blå hudfarve, havde jeg sikkert ikke kunne kende dig!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 19, 2008 21:01:01 GMT 1
Kendte ansigter! Sådan! Godt!! Nightie smilede endnu mere ved kommentaren. "Jeg havde selv helt svært ved at tro på det!! De piger var bare viiildt go'e! Og I er da også helt ekstremt flotte!" Hun mærkede igen, hvordan hun blev helt ivrig efter at få et overblik. Men det ville også ødelægge alle overraskelserne. Så det var en win-loose situation. "... Hvad er det jeg skal nu?" spurgte hun lavt, for ikke at vække større opmærksomhed.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 19, 2008 21:11:52 GMT 1
"Ind til videre," Sagde Miranna og smilede. "Er der nogle der er ved at tilberede maden til alle os kvinder." "Jeg har personligt sørget for at det ikke bliver fisk." Ad'mina blinkede og smilede. Lidt efter kom maden på bordet, og de satte sig ned og spiste. Ad'mina på den ene side af Nightie, Munari*, Ad'ronakks mor, på den anden. De ville teknisk set snart være i familie sammen, alle sammen.
*: Ingen "Ad", for hun er gift ind i familien. Det er Ad'ronakks far der har gjort ham til administrator, ikke hans mor. ^_^
|
|