|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 10:06:47 GMT 1
Ad'mina og Enedar begyndte at tale i munden på hinanden, så man ikke fattede noget som helst af hvad de sagde. Pludselig faldt Ad'mina i søvn. Bare sådan uden videre. hun lå på sengen og drømte om den dag i biblioteket for noget tid siden.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2007 10:34:05 GMT 1
Nightie kiggede bare uforstående på dem... Godt man ikke selv havde prøvet sådan noget tænkte Nightie, og fandt så et tæppe frem. "G'nat, og gid i må vågne med de aller bedste tømmermænd imorgen" sagde hun spøgefuldt, mens hun vendte sig om på siden og faldt i søvn.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 10:51:13 GMT 1
"Arghh! Mit hoved!" Ad'mina satte sig op med et set. Hun havde vildt ond i hovedet. "Hvad? Hvor er jeg?" Hun så rundt på de andre. "Hvad i al..?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2007 11:04:48 GMT 1
Enedar vågnede af den larm Ad'mina lavede. Han var endnu ikke klar over det, men han lå på ryggen i en seng, med sine ben oven på Ad'minas. Han satte sig op og så ud i rummet uden at sige noget..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 12:04:12 GMT 1
"åhh" Gispede Ad'mina og tog sig til hovedet. "Hvorfor bliver jeg ved med at drikke den dumme drik? Det kan umuligt være sundt!!" Hun så svimmelt over på Enedar. "Godmorgen? Hvordan har du det? Jeg selv har det ikke for godt..."
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2007 12:12:02 GMT 1
"Nå.. jeg har det helt fint" sagde han. Ikke det værste sted at falde i søvn tænkte han. Han kiggede rundt i rummet og så Nightie ligge på en madras på gulvet. Hvordan var hun kommet her. Han kunne ikke huske det. "Nå, så der var andre madrasser" sagde han og smilte..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 12:15:29 GMT 1
"Hvad mener du med at Du har det fint?!" udbrød Ad'mina. "Du må da havde drukket det samme som mig i går?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2007 12:18:23 GMT 1
"Nå.. ja.. men det er sjældent at jeg er beruset, så det var faktisk en ret rar følelse at ikke altid være så fin og høflig, men bare være lidt sig selv, det kan være med til at gi' lidt slip på mine elverhøfligeheder, hvad jeg tit synes er trælst jeg har, de har ligesom gjort mig til noget jeg ikke er. Jeg er en afslappet person, men det virker det ikke til når jeg altid skal være så forbandet høflig" sagde han til sidst lidt sur på sig selv..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 12:24:59 GMT 1
"men..." Beklagede Ad'mina sig. "Hvorfor har du det fint, når jeg ikke har? Fysisk, mener jeg!" Hun så spørgene på Enedar.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2007 12:27:51 GMT 1
"Hmm, måske noget med elvers resistance over for alkohol, selvom det ikke føltes sådan igår." sagde Enedar og kiggede på hende. Kunne det ikke være lige meget, eller var hun misundelig tænkte han. Han kunne ikke helt finde hvad det var ...
|
|