|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 21:02:27 GMT 1
Vintarro er et meget smugt sted. Det ligger meget langt mod syd, hvor der er varmere end i Hovedstaden. 82% af byens befolkning består af Mennesker. Overalt er der de mest fantastiske kunstværker, bygninger og statuer som byens Administrator - Ad'rónakk har bygget. I midten af byen ligger et stort palas. De høje spir tårner sig op imod himlen. Sandfarvede huse liger side om side. Alt dette er et utroligt overvældende syn. Denne by er et af The Worlds 12 vidundere.
"Så er vi her!" Sagde Ad'mina glad da de landede ved det store palads. "Sagde jeg ikke at her er fantastisk?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 21:05:11 GMT 1
"wow!" Nightie var holdt forstummet. Aldrig havde hun set noget så smukt! Det mindede hende lidt om der hvor hun kom fra. de havde også kultur flip på bunden af havet. "Hvor er det så lige vores vense holder til henne?" Spurgte hun, mens hun kiggede benorvet på de mange bygninger.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 21:11:51 GMT 1
Enedar var lamslået over den flotte arkitektur og bygningsværkerne var helt vidunderlige. Han koncentrerede sig virkelig med at løsrive dit blik fra det og svare Nightie. "Han bor nok på paladset, tror jeg da??" "Hvor bor han egentlig??" Han drejede sig mod Ad'mina, der selvfølgelig ikke så så overraket ud, da hun nok havde været her et par gange..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 21:16:01 GMT 1
"Hans kammer er dér oppe!" sagde hun og regede op på det midterste spir. Det havde en flot udsmykket altan i Marmor. Der var figure af Drager, fønixer og Løver hukket ind i - Selv om det kunne være svært at se på så lang afstand. "Hvis jeg kender ham ret, sidder han og tegner på hans næste store værk til byen.. Eller snakker den daglige politik igennem med en fra byens råd..." Lige nu virkede det som om at Ad'mina aldrig havde været uvenner med Ad'rónakk. Hun virkede næsten helt stolt...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 21:18:04 GMT 1
"Nå men, skal vi gå?? Jeg glæder mig til at se det hele!!" sagde Enedar spændt. "Efter jer" sagde han ironisk høfligt og bukkede ;D ....
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 20, 2007 21:20:55 GMT 1
"Burde jeg ikke prøve at finde ham først? Så kan i jo gå rundt." Nightie kiggede op mod spirret... det var godt nok højt og smukt. "Eller hvad?" Spurgte hun, og kiggede så på Enedar og Ad'mina. Det var dog utroligt, så smuk denne by var. Hun vidste ikke at Ad'rónakk var SÅ kreativ.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 21:27:26 GMT 1
"Jeg følger dig på vej!" Sagde Ad'mina glad. "Mig og Ad'méran plegede altid at løbe rundt og lege hér da vi var små.. Så jeg kender stedet ud og ind!. Følg mig!" Ad'mina gik op af de høje Marmor-trapper og ind af den udsmykkede port der stod på hvid gab. De andre fulgte efter hende. De kom ind i en stor sal. Der var uffateligt højt til loftet (Ca. 20 Meter) og den var ca. 30 Meter bred og lang.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 21:30:30 GMT 1
"Wow" sagde Enedar overvældet, mens de gik igennem den store sal. "Det er godt nok flot." "Det må da ha' taget ufattelig lang tid at bygge det her" sagde han, lige da de var kommet hen i enden ...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 20, 2007 21:36:31 GMT 1
"Den er meget gammel" sagde Ad'mina. "Så skal vi bare ind igennem den dør dér, Op af trappen, igennem 2. sal, så gå af 3. dør til venste og så af 6. dør til højre. Derefter kommer en ny sal, og så skal vi bare gå op af vindeltrappen ind til vi når hans kammer. Så næmt er dét..." Ad'mina lød som om at det var det næmmeste i verden. Men hun havde selvfølgelig også gået her en masse gange før..
|
|
|
Post by Enedar on Jun 20, 2007 21:39:24 GMT 1
"Øhh, ja.. jeg tror bare vi følger med dig" sagde Enedar og gik hurtigt efter Ad'mina. "Så må vi se hvordan han har det!"(eller får det, efter Nightie kommer, kom Enedar til at mumle ;D) De gik videre, og nu varede det vist ikke så lang tid, før de var nået til hans rum...
|
|