|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 13:15:47 GMT 1
"Åh.. Lige nu vil jeg bare hjem..." Sagde Ad'mina og så ikke for godt ud. "Skal vi ikke vække Nightie?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2007 13:19:40 GMT 1
"Tjah, vi kan vel ikke rigtig spørge hende" sagde han stille. "Skulle vi bare lade hende ligge, eller vil du gerne hjem meget hurtigt??
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 13:28:20 GMT 1
"Det ved jeg nu ikke..." sagde Ad'mina. Det dunkede i hendes hoved. "Sig mig lige?" Udbrød hun "Hvad i alverden er det jeg laver?" Hun gjorde en håndbevægelse, og lysnede straks op. Farven kom tilbage i hendes ansigt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2007 13:42:14 GMT 1
På præcis samme tidspunkt kom der et lille "hmmm" fra Nightie, som så småt var begyndt at vågne. hun strakte sig, og satte sig så op. "Nå nå, jeg er den sidste der vågner?" spurgte hun, uden at forvente et svar. "Jeg ved ikke med jer *gab* men jeg havde det fantastisk igår!" Fortsatte hun...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2007 13:58:26 GMT 1
"Nå.. det var da hyggeligt, ikke Ad'mina" sagde han kiggede smilende på hende. Hun så mindre træt ud nu.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2007 14:15:04 GMT 1
"Hvad fik i så jeres dag til at gå med i går?" Spurgte, en stadig halvt sovende Nightie... fucking møg hår som stadig ikke vil side perfekt!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 14:32:33 GMT 1
"Ærlig talt kan jeg ikke huse det..." Sagde Ad'mina der nu havde det fint. "Jeg kan bare huske at jeg drak noget af Byens Nationale Drik sammen med Enedar..." Ad'mina så Spørgene på Nightie. "Og hvad så med dig? Fortæl!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2007 14:41:50 GMT 1
"hehe!" Nightie vågnede lidt mere, og tog tæppet rundt om sig. "det vil du ikke vide!"(eller... jo du vil)Sagde Nightie, og tænkte på dagen før. Havde Ad'rónakk fundet hendes seddel?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 14:44:30 GMT 1
"Hvilken Sedel??!" Udbrød Ad'mina der ikke kunne havde ladet Nighties Tanker være. "Fortæl, Fortæl!!" Ad'mina var helt vågen nu. "Jeg vil vide det!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2007 14:55:34 GMT 1
"hva'? nårh!" Nightie smilede til hendes venninde. "Den sedel der fortalte ham hvorfor jeg ikke blev, jeg skulle jo finde jer to. Og desuden fyldte han jo det hele(MUHAHA!)" Svarede Nightie.
|
|