|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 23:06:48 GMT 1
"Hovsa hva' *hik*" sagde Enedar og bundede sin. Du er da vist en værre grissebasse hva' *hik*" "Det er nu godt nok synd for de stakkels tjener der skal rydde det op hva' *hik*" "Tjenere, hvis i tør' det her op, så køber vi et værelse for natten! Er det okay' hva' *hik* ??" ...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 23:10:40 GMT 1
Ad'mina var alt for drukket til at svare. Hun prøvede at se rundt i rummet.. Det så sjovt ud. Alle farverne gled sammen. Musikken rungede i hendes ører... Hvor var det nu liiige at hun var?
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 23:13:36 GMT 1
"Se Ad'mina, den flinke tjener tørre dit snask op og siger vi bare kan ta det værelse lige oppe af trappen og så ligeud, er det ik en fin idé hva' *hik*??" "Kom med" sagde han drukkent og hev i hende, idet han lige ænsede omridset af trappen...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 23:18:12 GMT 1
Ad'mina fulgte bare med. Hun havde ikke lyst til så meget andet. Fin syntes at det var vildt sjovt at havde den følelse. Hun havde prøvet det et par gange før, men der havde Ad'merán altid været i nærheden. Han kunne som regel klare 3 glas før han blev fuld af det...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 23:21:17 GMT 1
"Kom nu, du kan ikke bare stå der!" sagde Enedar og skubbede hende bagi for at få hende op ad trappen. De andre på kroen grinte virkelig af dem, men det var ikke noget Enedar lagde mærke til. "Tving mig ikke til at bære dig *hik*!" sagde han overlegent...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 23:25:05 GMT 1
"Haha! Det ville være langt under min værdighed!" Ad'mina græb Enedar om hans håndled og slyngede ham op af trappen før hende. "Efter Dem!" Det var begyndt at blive sendt nu, og mange var lige så drukne som Enedar og Ad'mina. De opførte sig mindst lige så tåbeligt. Hvis man ville have et godt grin, skulle man bare komme hér over en aften. Det vidste alle der boede i byen.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 23:28:18 GMT 1
Enedar kom langsomt på bene igen, og begyndte at kravle op af de mange trin (20) indtil han var nået toppen, og kunne se døren foran sig... "Tror du ikke det er den her??" spurgte han tåbelig til Ad'mina ...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 23:30:20 GMT 1
"Jeg er lige glad!" sagde hun kort med et smil om munden. Hun åbnede døren og vaklede ind.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 23:32:23 GMT 1
"Ja, det tror jeg .. " og Enedar faldt over dørkammen. "Hovsa hva'?? sagde han og grinte ;D
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 23:34:11 GMT 1
Ad'mina dregede sit hovedet for at se hvad der var sket. Men før hun vidste af det lå hun også på gulvet. Hun var gået direkte ind i vægen. Nu lå de begge 2 og var ved at dø af grin.
|
|