|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 22:14:17 GMT 1
"En Kerrónaikka, tak!" Ad'mina smilte til Kvinden bag disken. Hun stilte en krystalklar drik hend til Ad'mina. Den lyste næsten op, så klar var den. "Byens Nationale drik." Hviskede hun til Enedar. "Du burde prøve det.. Men du skal være rimeligt god til Alkohol..!" "Pas nu på, min ven!" sagde Kvinden til Ad'mina. "Det er stærke sager!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 22, 2007 22:29:29 GMT 1
Nightie kiggede nu bare på Ad'rónakk. Han var vist fallet i søvn. "I det mindste drømmer han da godt igen" tænkte hun, mens hun vendte sig om på ryggen. Hun tænkte på hvordan hun nogensinde kunne have hadet ham... Han havde jo bare haft det virkelig dårligt. Hun kiggede på ham igen, og stod så op. hun fik hurtigt sit tøj på igen, og strøg sine fingere gennem håret et par gange, så det ikke var for uglet. Hun gik ud på altanen og kiggede ud over byen. Det var nu blevet halv-mørkt, og solen kastede halvlange skygger hen over gaderne. Hun gik så hen til Ad'rónakks bord, og satte sig ned på en stol. Hun skrev så en halv lang note til ham, og lagde den på bordet ved siden af sengen. Hun måtte hellere finde de to andre.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 22:33:13 GMT 1
"Jeg skal også ha' sådan en!!" sagde han bestemt. "Jeg tar altid den slags udfordinger op!" sagde han og smilede da hende bag disken gav ham et krus af det krystalklare væske lignende stads...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 22:38:17 GMT 1
"Tro mig," sagde Ad'mina med et smil om munden. "det er ikke som almindelig øl eller vin. Jeg pleger at kunne klare et halvt glas, men så banker jeg altså også hovedet ned i bordet af det!" Hun tog en slurg of det og mærkede en kildende fornæmmelse i hele kroppen. Hun kunne alle rede mærke at hendes koncentrationsevne formindskes voldsomt ved 2. slurk.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 22:45:31 GMT 1
Enedar så hende, men hørte ikke ik ord afdet hun sagde, for der havde han allerede taget sin 3. slurk. Og Ihh hvordet svingede herinde, og musikken blev ligepludselig højere og mere indtens ... Han så med sit bølgende blik på Ad'mina, og tænkte virkelig hvor smuk hun egentlig var...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 22:48:14 GMT 1
ved den 5. slurk hoppede Ad'mina op på langbordet sammen med de 3 andre mennesker. De begyndte alle4 at danse rundt og Ad'mina havde det vildt sjovt. Hun glæmte hurtigt alt om Enedar der sad ved disken.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 22:51:10 GMT 1
Enedar blev siddende og efter den 6. gik rejste han sig op, og gik halv-vaklende (haha halv-elver) hen imod bordet mens han sgade højt nok til folk kunne høre. "Næ næ i pædofile grise, hun er min hende der!" sagde han og pejede skævt på Ad'mina, mens han stod og vaklede og hans blik flød rundt i farver,,
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 22:55:46 GMT 1
"Kom og hent mig!" Råbte Ad'mina og lo højt. Hun hoppede ned fra bordet og begynte at løbe - så godt hun nu kunne - rundt imellem alle menneskerne. Mange af dem var lige så fulde som dém, men de var mere van til det. Ad'mina var utroligt svimmel og valkede uffatligt meget.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 22:59:15 GMT 1
Enedars krop vidste hvad det betød, og han blev mere kontrolleret, da hans inkstinkter slog sig til. Stadig lidt vaklende løb han hen og greb hende, lige inden hun faldt ned af en lille trætrappe, til en anden del af kroen. "Hovsa hva' *hik* det var vidst godt jeg lige var med for at passe på dig!!" sagde han og holdt hende op i sine arme. Hans jagtfase var overstået og han blev mere vaklende og fuld igen...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 23:02:59 GMT 1
"Okay, okay, du vinder!" grinede hun højt. Hun greb ud efter hendes Drik der stod på disken - ikke mere end en halv meter fra dem. Hun drak end nu en Lang, dyb slurk op følte den rare kildende fornæmmelse igen. Det føltes så "sjovt" at hun tabte glasset på gulvet.
|
|