|
Post by Administrator on Aug 19, 2007 19:56:18 GMT 1
Ad'mina ignorrerede nightie. Hun kunne altid fortælle senere. "Tak Enedar...!" Ad'minas stemme rungede i Enedars hoved. "Uanset hvad der sker..! Uanset hvor meget du tvivler på mine følelser for dig, så føl ringen på din hånd! Den vil altid bevise..!" men så blev hendes tanker brudt af, for elveren var begyndt at hviske til hende igen. "Du husker lige så godt som jeg, at du nød det! Nød det jeg gjorde ved dig!" "Jeg elsker dig ikke..!" Sagde Ad'mina stille. Så kun Elveren kunne høre det. Enedar og Nightie kunne kun se hendes læber bevæge sig. "Du kan ikke skjule det!" fortsatte elveren. "De følelser du følte den nat..." Ad'mina lukkede øjnene. På visse punkter havde han ret. Men på andre tog han HELT fejl! Hun kunne ikke holde det udtryksløse ansigtsudtryk meget længere!
|
|
|
Post by Enedar on Aug 19, 2007 20:01:58 GMT 1
Han følte sig straks bedre, og følte sig straks bedre. Han følte ringen der var omkring hans finger, og mærkede kraften, troen, og kærligheden i den. Han kunne sige lige hvad han ville nu, men han ville stole på hende. Fuldstændig blindt. Men det var interrasant at høre om deres "aften", hun havde virkelig nydt det, det kunne han godt føle, men altså.. det var jo instinktivt, som han selv plejede at bruge. Det eneste han ikke kunne forstå, var hvorfor hun var gået med til det, hvis hun virkelig havde elsket ham.. men det måtte tiden vise. Lige nu gjaldt det om at få den gris væk, og så forholde sig i ro..
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 19, 2007 20:11:25 GMT 1
"slå, slå, slå, slå, slå" tænkte Nightie til sig selv, hun forstillede sig at hun stod med en stor kæp, og slog på Elvernes Bente. Var der noget den glatnakke ikke kunnne ødelægge? De havdre allerede haft en stor dramatisk scene, og så kom han vadende... eller svævende og ødelagde det hele. Han så da sikkert godt ud, men personligheden var helt klart i bund! Han var simpelthen dårlige nyheder. Og så gjorde han hende voldelig...! (O.o) Det var helt klart et dårligt tegn... Nightie vidste at det ikke var hendes tur til at sige eller tænke noget somhelst til de andre. Det var deres problem, og det eneste hun selv kunne gøre var da at vise henddes støtte til Ad'mina og Enedar. Hun ignorerede sig selv, og ventede på de andre.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 19, 2007 20:20:17 GMT 1
Elveren pirrede Ad'mina som hun aldrig havde oplevet før! Hun kunne sagtens huske den nat for et par døgn siden. Og Enedar vidst ikke engang noget om det! "Du kan ikke skjule det..!" hviskede Elveren så lavt at ikke engang Enedar kunne høre det. Ad'mina gav et gisp fra sig idét hun mærkede Elverens hånd på hendes hals. Hun kunne ikke holde det myndige udtryk længere. hendes hjerte hamrede vildt i brystet på hende og hendes åndedræt blev hurtigere. Hun turde ikke at sende en tanke til Enedar eller Nightie...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 19, 2007 20:30:27 GMT 1
Enedar vidste ikke hvad han skulle gøre, var han ved at kvæle hende? Hvis, kunne han sgu da ikke bare stå her, og se på.
"Lad hende være, jeg tror du har skræmt hende nok i dag!" sagde Enedar roligt. Han håbede virkelig ikke Ad'mina tænkte over om han havde gjort det rigtige, det ville have været fejt bare at stå og se på hele tiden, og det var i det mindste noget han ikke var bange for. At give sin mening til kende.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 19, 2007 20:34:47 GMT 1
Ad'mina sagde ikke noget... Elveren hviskede stadig til hende. "Ja... Jaloux. Du ved det lige så godt som jeg, Ad'mina! En halvblods kan ikke give dig det samme som jeg kan." Han læber stræjfede hendes kind og Ad'mina gav endnu et støn fra sig. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre.. Hun sagde ikke noget til Enedar... Og det gjorde Elvernes Flamme heller ikke...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 19, 2007 20:43:41 GMT 1
"årh, hvad sker der?!" Nightie havde lige tåget hen igen... det gjorde hun altså på de mærkligste tidspunkter! O.o Nightie kiggede nervøst fra Enedar, Ad'mina og til Elvernes Bente( Nightie har absolut ingen respekt for ham! ) "Hey! Det dér kalder jeg lige uhøfligt nok! Hun er jo altså forlovet" Hun prikkede hurtigt til Elvernes Bente, han skulle da bare holde sig væk! Ingen reaktion fra hans side? eller Ad'mina fra den sags skyld? Så blev hun enig med sig selv om at gøre det, hun havde haft lyst til at gøre lige siden Bente fyren var dukket op. Klogt eller ej, hun blev bare nød til det! Nightie kiggede hurtigt ned på sin højre hånd, og langede Elvernes Bente en over kinden, så hårdt hun kunne...(MUHAHA!)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 19, 2007 20:51:39 GMT 1
Elveren stod lidt. Hans ansigt var vendt vær fra Nightie. Ad'mina stod som stivnet. Hendes Hjerte hamrede stadig i brystet på hende. Havde Enedar set det? Hvordan han havde påvirket hende. Endda uden at røre hende spor. Hun følte hvordan hun rystede. Bare efter 2 at elverens berøringer. Hun turde ikke engang at se på Enedar. Élandír dregede hovedet meget langsomt og så mod Nightie*. Han så ikke ud til at ha taget det mindste skade af slaget. "Sig mig, Sirene, er der noget du har imod mig?" hans stemme udtrykte væmmelse da han endnu engang målte hende med øjnene.
*: Lige som i film!! O.o
|
|
|
Post by Enedar on Aug 19, 2007 20:58:15 GMT 1
Hvad var der med hende? Det var som om at hun virkelig var bange for ham, hun rystede jo, det kunne han føle. Var det en slags magi han brugte? Prøvede han at styrre hendes tanker? Eller kunne hun ikke modstå ham? Var det dét?? Var det fordi, at hun på en måde stadig godt kunne li ham, eller i hvert fald hans udseende, og at hun så ikke ville vise det? Eller var hun bare bange for ham? Hvem ville ikke være det? Han kunne ligeså godt være mørket selv, når man så ind i hans åh så dybblå øjne... Enedar var bekymret for Ad'mina, og var næsten glad for at Nightie havde afledt ham. Hvad ville han nu gøre ved hende..?? Uden at gøre noget stod han der bare, og lovede sig selv at gribe ind, hvis der skete noget med nogen af dem, eller at de blev mere bange og skræmte..
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 19, 2007 21:03:40 GMT 1
"om jeg har noget i mod dig? Ja, gu har jeg da noget imod dig! Du står der og tror det er alt alle kunne ønske sig, men det er du ikke. Du er så arrogant, nedladende og dominerende at det er helt utroligt! Og selvom du udemærket ved at Ad'mina nu er forlovet med Enedar så står du dér og rør ved hende som om du ejede hende! Og det gør du ikke! Du ejer ikke nogen. Du har dit udsende og dit rygte, uden det ville folk hade dig totalt! Hvornår går det op for dig?!" Nightie havde ikke haft brug for at råbe ad ham, han stod jo næsten lige over for hende. Hendes temperament havde bare sagt klik, og så havde hun gjordt hvad hun selv mente nødvendigt. Uanset om de kunne lide det eller ikke...
|
|