|
Post by Administrator on Aug 16, 2007 20:03:32 GMT 1
Med en ufattelig hast bevægede Ad'mina sig. Det lignede slet ikke at hun rørte jorden. Kun et par gange satte hun af med hånden eller en fod. Hun fandt det meget morsomt at se hans vilde huk. Hun blev ved med at prikke til kam med Sværd-skefterne eller sende et pust op af hans nakke nor han var uopmærksom.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 16, 2007 20:20:02 GMT 1
"Sig mig, provokerer du mig til noget, Ad'mina?" sagde han med et lumsk, mens han stoppede med sine hug, og gav noget mere energi til farten, og undvigelserne. Han tænkte på sin onde del, ville den vise sig hvis det gik for vidt? Det ville være fordærdeligt...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 16, 2007 20:51:41 GMT 1
"Oooog Puf!" Sagde Ad'mina glad og gav et puf til Enedar så han fik overbalance. Han faldt ned på ryggen, og Ad'mina kunne selvfølgelig ikke lade hver med at smide sine sværd, sætte sig med et ben på hver side at ham, kysse ham og le hjerteligt.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 16, 2007 20:58:58 GMT 1
"Hmm.. du er ikke dårlig.. jeg indrømmer mit nederlag.." sagde han og lagde sig nærmest til rette på jorden. "Ja.. hvis du bare bliver siddende der, det vil være fint" sagde han for sjov, og i et meget tilfredst tonefald. "Hov, er det ikke meningen at taberen skal ha' en trøstepræmie? " sagde han, med en blanding af tilfredshed, et grin, og en smule lidenskab i stemmen.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 17, 2007 15:27:02 GMT 1
Ad'mina lo Hjerteligt. Hun kyssede ham på panden og rejste sig derefter op. "Mere bliver det ikke til lige nu!" sagde hun drilsk. "Jeg må skylde dig." Hun begyndte at gå baglens, overmod Nightie.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 17, 2007 15:29:43 GMT 1
"Fint med mig" sagde han glad, og satte sig op, og gad egentlig ikke rejse sig endnu.. han sad bare og nød dagen, fuglene og solen, og ja, alle ting omkring ham. Kunne noget være bedre..??
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 17, 2007 16:15:25 GMT 1
"I er godt nok det særeste par til dato! Det kan jeg godt sige dig! Først overgramser i hinanden, så råber i ad hinanden over alt muligt, så begynder i at slås for sjov, og så kysser i igen!" råbte Nightie over til dem. Eftersom hun ikke kunne noget kamp noget, og for det meste mente at krig var noget værre tidsspilde, så havde hun bare kigget på og forstilt sig hvad hvem ville gøre og hvornår.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 17, 2007 16:28:51 GMT 1
"Så så.. du skulle nødig sige noget omkring det der med at overgramse.!!" sagde Enedar med et bredt smil, og rejste sig op, og gik hen til de andre. "Og hvem har sagt vi skal være normale? Unormalitet er sundt" sagde han glad...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 19, 2007 16:18:21 GMT 1
"I det mindste overgramser Ad'ronakk og jeg kun hinanden når der ikke er andre tilstede. At nogle så braser ind midt i det hele, er uden for pointen!... mere eller mindre" Nightie gengældte Enedar's smil, og rystede nogle "tanker" ud ad sit hoved( XD)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 19, 2007 16:52:21 GMT 1
Ad'mina lo. Hun var meget glad for at have fundet Nightie og Enedar som sine venner. "Ad'mina?" En stolt stemme lød. En høj, slank skikkelse kom gående med svævende bevægelser hen mod Ad'mina. Det var Elvernes Flamme. Hans lange sølvhvide-hår bølgede perfekt efter ham. Den Gule kappe og grønne Kofte legede i vinden da han gik. "Åh nej, dog..." Mumlede Ad'mina stille men sagde så højt med en myndig stemme. "Vær Hilset, Élandír!"
|
|