|
Post by Administrator on Aug 15, 2007 21:05:07 GMT 1
"Jeg er Farster til En eller anden!!!" Udbrød Ad'mina med et grin "Hvem skulle ha troet dét?" Hun kiggede op på Enedar. "Var det ikke noget med at du var god til Sværd-kamp, Enedar?" Spurgte hun med et smil.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 16, 2007 16:58:02 GMT 1
"Tjoh.." sagde Enedar med et smil. "Men jeg er bedre til bueskydning, noget bedre.." sagde han og tænkte på alle de gange han havde ramt sit mål fra 50 skridts afstand. "Men jeg er da fin nok til det" sagde han til sidst. Men skulle være dum for ikke vide at det var en udfordring, for sjov selvfølgelig, men alligevel, han tog altid imod en udfordring..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 16, 2007 18:51:40 GMT 1
"Hvad så med en trænings-duel, Hva'Hva'Hva'Hva'Hva'Hva'Hva'Hva'?" Ad'mina var lidt spændt og hun kunne slet ikke sidde stille. ( Hun blev altid hyberaktiv når der var noget hun glædede sig til )
|
|
|
Post by Enedar on Aug 16, 2007 19:22:08 GMT 1
"Tjoh.. okay da.. men lov mig at gør din bedste. Selv i træningskampe vil jeg vinde eller tabe med ære" Han rejste sig elegant, og spurgte : "Hvad har du tænkt dig vi skal kæmpe med? Jeg har lagt mit sværd hjemme i dit kammer..."
|
|
|
Post by Administrator on Aug 16, 2007 19:27:18 GMT 1
"Hm.. Hvad forretrækker du?" Sagde Ad'mina og rejste sig "Jeg er bedst til at bruge 2 små sværd. Ad'ronakk mente at min krobsbygnig passede bedst til dét, så det oplærte han mig i!" Ad'mina slog hænderne sammen over hendes hoved, og der opstod et lysglimt. I næste sekund stod hun med 2 korte, smalde, smidige sværd*.
*: noget som vi ville se som 'Korte Katana / Samurei-sværd' i dag ^^
|
|
|
Post by Enedar on Aug 16, 2007 19:30:49 GMT 1
"Udmærket" sagde Enedar, det var også næsten på samme måde hans flotte elversværd var bygget op på, det kunne ikke gå helt galt. Han greb sit sværd, og stillede sig op i sin kampklarsposition...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 16, 2007 19:38:52 GMT 1
Ad'mina stillede sig også op til kamp. Det ene sværd holdt hun - rettet mod enedar - over sit hoved. Det andet holdt hun foran sig, med det skarpe blad, med front mod Ham. hun vekslede et par blikke med ham, for at sikre sig at han var klar. Med et kontroleret *"Aiiiha!" Lavet hun et halsbrækkende hop** mod Enedar. Før nogen kunne nå at blinke, stod hun bag hans ryg, og havde gevet ham et drilsk pust i nakken.
*: Noget Ad'ronakk lærte hende for at kunne kontrolere hvor stor en kræft hun lukker ud af sin krop. **: Ad'minas kamp-teknik er nogle - kan samlignes med akrobatiske - hop som hun kombinere med sværene.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 16, 2007 19:49:00 GMT 1
Enedar lukkede øjnene og fokuserede. Hun legede med ham. Han drejede sig om, udløste selv en energi, så han også kunne være med i legen. Hans bevægelser blev nu også lynhurtige, og han begyndte at sværme i cirkler om hende, som langsomt blev mindre og mindre, snart kunne han nå hende med sværdene. Han huggede pludselig, midt i tornadoen, ud efter hende med et hårdt hug...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 16, 2007 19:52:14 GMT 1
Ad'mina sprang tilbage. Hun sprang i et baglens hop op over hovedet på Enedar. hun satte af på hans skulder med en hånd igen, og landede igen bag ham. Hun gav ham et puf i ryggen med skeftet på det ene sværd. Hun kunne ikke rigtig få sig selv til at skade ham med bladet.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 16, 2007 20:00:05 GMT 1
Enedar sprang overrasket efter hende, og huggede vildt, men kontrolleret ud efter hende. Hans hug og bevægelser blev hurtigere og hurtigere, det var en del af hans taktik, at jo længere hen i kampen det kom, jo mere pressede han på.. men hun var stadig hurtig, og hvis han havde været en fjende, havde han været færdig nu. Ind i mellem de mange hop, spring duk, undvigelser, og hug, fik han sagt: "Tak fordi du skånede mig, men jeg skal nok få fat på dig" Han smilede, i takt med at hans fart stadig øgedes. Hans hemmelighed var at han havde lært at gemme på energi depoter, det havde hun nok også, men han havde lært sig selv op til at, og det var han lidt stolt af..
|
|