|
Post by Niphedoria on Jul 21, 2007 11:26:03 GMT 1
Nightie smilede et ironisk smil til Enedar, "Den der "due" er tilfældigvis utrolig nuttet!" sagde hun, og klappede den på hovedet. "Okay, så skriver vi det som du forslog, og så skriver jeg et PS når vi er færdige." Hun kiggede så på Enedars to fugle, og klappede skifte vis dem på hovedet. "Fugle er faktisk seje, de kan jo flyve. Det har jeg aldrig tænkt over..." mumlede hun til sig selv.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 11:08:45 GMT 1
"Ja.. de er rimelig seje" sagde Enedar og lagde hovedet på skrå. "Da du nu er en pige, har du selvfølgelig en bedre håndskrift, og derfor skriver du! ;D" sagde lumsk og smilende. Folk havde nu vendt sigfra dem og gik videre i deres handler...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 11:13:59 GMT 1
"Ha ha! det kan du jo have ret i" Nightie hev et stykke pergament frem som hun havde i lommen, uden rigtig at vide hvorfor hun havde det med. Hun begyndte at skrive det ned som hende og Enedar havde snakket om. Hun noterede, at Ad'mina skulle hilse de andre (specielt Ad'rónakk ) og at de også savnede hende... "Skal jeg stadig skrive det dér "PS"? " Nightie ville lige være sikker før hun skrev det ned.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 11:16:23 GMT 1
"Hvad for noget PS??" Enedar var lidt forvirret men havde måske en anelse om hvad det var.. Det var omkring middagstid, og solen stod højt på himlen..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 11:19:14 GMT 1
"Det der med dig og dine "savler over Ad'mina" føelser" svarede Nightie, som hurtigt skimmede brevet igennem, for eventuelle stave/komma/punktum fejl. Mens hun ventede på at Enedar svarede begyndte hun at tegne fugle og hjerter på pergamentet...
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 11:21:57 GMT 1
"Øhhh. tjo.. måske jeg ved ikke helt" begyndte han. "Altså... hvad tror du hun vil sige?? Er det ikke bedre personligt??" Han var igen blevet lidt genert og nervøs...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 11:25:01 GMT 1
"Hvis du selv mener at du kan vente i 2 uger, med at jeg fortæller hende det... så behøver vi ikke skrive det" Nightie viste godt at det var lidt af et ultimatum, men det passede jo. Hun kiggede igen på duen, som begyndte at kurre. Var den sulten? Det var hun i hvertfald, det var jo også omkring middags tid.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 11:28:38 GMT 1
"Norrhh nej det kan jeg vel ikke..." sagde han, stadig meget usikker. "Men altså.. jeg ved det ikke helt.. føles det ikke lidt falsk hvis man ikke står lige overfor... nej glem det, bare skriv, men så skal du også skrive detaljeret... ellers går det helt galt" sagde han lidt mere beslutsomt, og tænkte at det måske var bedre med et brev...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 11:31:34 GMT 1
"Så gør jeg det, og hvis der er nogen der kan forklare detaljer... SÅ ER DET MIG!" Nightie grinede et "muhaha!", som igen, fik folk til at glo. Nightie tog sig sammen, og smilede til Enedar. "det må du meget rundstyk Enedar" Hun blinkede med øjene flere gange, og lavede et "tilgiv mig" udtryk.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 11:34:03 GMT 1
"Ja.. det er du vel god til" sagde han, og lod hverken mærke til menneskerne eller hendes blink eller "tilgiv mig" udtrykket. Han tænkte. Hvad hvis hun blev sur? Hvad hvis hun var fuldstændig ligeglad? Hvad hvis hun ignorede det for altid? Der kunne ske så meget...
|
|