|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 11:39:13 GMT 1
Nightie tog sig endnu mere sammen, og trak Enedar over til en bænk. "Hør nu" begyndte hun, og lagde en hånd på hans skulder. "Hvis hun ikke snart får det at vide, så bliver du bare ved med at udskyde det. Du har sikkert SÅ mange tanker om hvad der vil ske når hun finder ud af det, men det er der jo kun én måde at finde ud af på. Hun skal have det at vide, hurtigt. Så kan hun tage stilling til det, og så sker der hvad der sker." Nightie kiggede inderligt på Enedar. Han skulle bare have hørt det.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 11:42:45 GMT 1
"Ja.. du har nok ret" sagde han stille, og sagde så beslutsomt. "Kan du så se og få skrevet det brev, i en hvis fart, meget detaljeret og med "alt" det jeg har fortalt dig!!" ;D sagde han næsten glad, for så skulle hun da have fat i noget mere pergament ..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 12:25:01 GMT 1
"Guddi" Nightie smilede til ham. Hun begyndte at skrive, og efter et stykke tid sluttede hun "PS'et" med: "Som du kan læse er det ret indviklet... han er faldet for dig, og jeg skammer mig over det vi næsten gjorde. Hvordan får jeg det sagt til Ad'rónakk?! ~Nightie~" Hun foldede de 2 stykker pergament sammen, og snoede den røde snor rundt om dem. Hun bandt dem fast til duens ene fod.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 12:27:38 GMT 1
"Ja.. så skal vi vel bare sende den afsted, og håbe det bedste!" sagde han, og så på det lille fjerkræ. "Tænkt at et så uinteligent dyr som en due, kan bringe så vigtige beskeder frem.. altså.. vi snakker om en DUE!" sagde han lidt for sjov...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 12:37:05 GMT 1
Nightie smilede, og gav ham et lille nik. "Duen er altså nuttet!" svarede hun så, og kiggede på en frugtbod længere henne af vejen. Hun vendte igen blikket mod Enedar, "Er jeg den eneste som er sulten?" spurgte hun, og håbede at hun ikke blev ød til at sende duen afsted lige med det samme.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 12:40:42 GMT 1
"Jo...lidt" sagde han. Han havde godt regnet ud at hun gerne ville beholde den lidt. "Der kan vi godt gå hen hvis du synes, og pejede over mod den samme bod som han havde købt frugt i tidligere.. Hvor var den frugt?? Han havde nok stilt den fra sig på et tidspunkt, og så havde en lille fattig dreng sikkert taget den. Det var nok også godt nok tænkte han. "Men det det er ikke kun mig der er sulten. Han skævede med et bredt smil mod sine 2 falke, som spillede med, og så rigtig dræberagtige ud og sultne..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 12:45:19 GMT 1
"Det var da godt nok et uhyggeligt look dine fugle fik dér..." Nightie skævede til dem, de spiste vel ikke kød? Nightie rejste sig, "Skal vi så ikke gå der over og købe noget spiseligt?" spurgte hun, stadig lidt usikker på Enedars to fugle.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 12:48:46 GMT 1
"Jo da!! Men så for mine fugle ikke noget, medmindre.." Han kiggede skummelt på duen, og hans fugle gjorde det samme. Indeni var han ved at dø af grin, for han kunne godt se Nightie's udtryk. De soiste jo egentlig kød, som de selv fangede i skoven..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 12:52:53 GMT 1
"Nææ nej! Dét kan du godt droppe!" Nightie tog duen ned af sin skulder, og holdt den tæt ind til sig. "De kan spise sig nogle blade kan de" Nightie gik et skridt baglæns. Hun havde ikke regnet med Enedar havde kødædende fugle, når han selv var vegetar.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 12:55:28 GMT 1
"Slap af, de spiser kun kvalitets kød!" Han havde det virkelig godt, men kunne godt mærke at det var nok. "De gør ikke noget, det lover jeg. De jager og spiser kun når de for lov!" Han kom tættere på boden mens hans udtryk prøvede at overbevise hende om at de ikke gjorde noget...
|
|