|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 12:59:08 GMT 1
"Og kan jeg stole på det??" Nightie fulgtes med Enedar op til boden, men holdte sig mindst to skridt fra ham hele tiden. Hun var endnu ikke overbevidst. Duen kurrede lidt højere end før, og Nightie holdt den stadig tæt til sig.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 13:01:41 GMT 1
"Okay.. så sender jeg dem bare hjem" sagde han og lidt efter lettede de begge samtidig. "Vi har også trænet hårdt idag" sagde han strakte sig. han var øm over det hele...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 13:07:13 GMT 1
Nightie smilede taknemmeligt til Enedar, og satte igen duen op på sin skulder. "Heldigt nok, så skal jeg ikke træne" Nightie lavede igen sit "muhaha" grin, og snoede en hårlok om sin ene pegefinger. Nightie kiggede på nogle røde æbler, og købte to.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 13:09:54 GMT 1
Enedar kiggede rundt i boden, og kæbte så nogle vindruer og 2 grønne æbler. Han begyndte at gnaske vindruerne i sig, mens han ledte efter et sted hvor de kunne sidde ned. Og der så han et stort træ lidt oppe ad en bakke. "Lad os sætte os deroppe" sagde han, og begyndte at gå i retning af træet..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 13:17:24 GMT 1
"Okie" svarede Nightie kort, og fulgte efter ham. Hun fandt en lille dolk frem, og begyndte at skære det ene æble i små firkantede stykker, mens hun gik. Duen kurrede gladeligt, og nippede Nightie i håret. Solen stod højt på himlen, og der var ikke en sky på himlen.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 13:20:34 GMT 1
Enedar satte sig under træet, og begyndte at gnave i æblet. Han stak en af sine vindruer i munden på duen, og den kurrede glad. Og på sådan nogle tidspunkter hvor man ikke kan lave noget, tænkte Enedar på Ad'mina, igen.. Han så meget betænksom ud, og prøvede virkelig at koncentrere sig om at spise.. men det gik ikke så godt..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 13:28:28 GMT 1
"nå nå, så du kan godt lide duen alligevel?" Nightie kløede duen bag øret, og rakte den en lille æble-firkant. Hun satte sig ved sidan af Enedar, og begyndte at spise af sit æble. Efter et stykke tid lagde Nightie mærke til at Enedar ikke rigtig var nede på jorden, og hun prikkede til ham. "Nu skal du snart holde op med at tænke så meget Enedar, du får bare rynker" sagde Nightie, og prøvede at efterligne sin mors stemme.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 13:31:59 GMT 1
Enedar faldt ud af sin trance, og smilede til hende. "Ja du har nok ret" Han koncentrede om omgivelserne, og spiste sin mad i fred og ro. Måske skal jeg lære at kontrollere mig mere, tænkte han. Men det må også være lettere for Nightie, hun er jo ligesom blevet bekræftet af Ad'ronakk, og Ad'mina har ikke engang entydet noget til mig.. Tværtimod, tænkte han, og billedet af Ad'mina der lå op af Eonár sprang op igen..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 13:38:39 GMT 1
Duen havde nu spist alle de små æble-firkanter, og Nightie fandt det bedst at sende den af sted nu. Hun rejste sig og løftede duen op mod himlen, og så fløj den afsted. Nightie satte sig igen ved siden af Enedar, og prikede til ham. "Er du allerede på vej væk igen?" hun kiggede nervøst på ham.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 13:43:46 GMT 1
"Øhh.. måske" sagde han og vågnede op igen. Det skete bare, han kunne ikke lade være. "Vi bliver altså nød til at lave noget, så jeg ikke hele tiden går i trance..." sagde han, og kiggede efter duen..
|
|