|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 18:57:59 GMT 1
Nightie kiggede på ham, og lagde godt mærke til at han var svævet afsted igen. Hun virkede underligt ligeglad, og fortsatte med at nusse hans hår. Hun tænkte på Ad'rónakk, og på hans egenskaber. Bagefter tænkte hun på sig selv, og hendes egenskaber. Hun vidste godt at de nogengange skændtes, men det fik hende bare til at tænk mere, og sætte tingene i perspektiv. Det var én af de ting hun bedst kunne lide ved Ad'rónakk... at han fik hende til at se ting på en ny måde.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 19:03:36 GMT 1
Drømmen blev ved og ved og ved indtil han følte at der var gået mange år. Så vågnede han langsomt. Han satte sig op og kiggede mærkeligt på Nightie. "Har jeg sovet" spurgte han lidt fjollet. Han vidste det selvfølgellig godt, for hvordan skulle han ellers ha' drømt...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 19:07:28 GMT 1
"kun i ganske lidt tid" svarede Nightie ham, og fortsatte sine tanker, selvom hun holdt fokus på virkeligheden. Du skulle vel ikke vide hvad klokken er?" spurgte hun, og kom i tanke om en aftale hun havde. Heldigvis var det først ret sent på aftenen at den fandt sted, hun ville bare lige chekke.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 19:09:56 GMT 1
Enedar missede mod solen, og kiggede derefter på skyggerne, og sagde så : "At dømme efter solen, skulle den være omkring kl. 1! sagde han og kiggede mærkeligt på hende. "Hvorfor?? Skal du da noget?" Han havde ikke lavet noget specielt i mange uger, men det var måske bare ham...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 19:15:37 GMT 1
Nightie smilede til ham. Han var altså list nysgerrig? ""tjah, jeg skal møde min storebror senere i aften. Meget senere i aften" Nightie havde vist aldrig nævnt sin storbror før, selvom det var ham hun bedst kunne lide. Altså, af dem fra hendes familie;) nightie havde tidligt denne morgen, fået et brev fra hendes bror, hvori han spurgte hende om de kunne mødes. Hun havde svaret ja, så længe det var om aftenen, uden at give nogen grund.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 19:20:37 GMT 1
"Uhh" Enedar så rigtig glad ud og lyste helt op. Nysgerrighed flød rundt i hans årer. "Er han flink? Er det ham du bedst li' af dine søskende? Hvor gammel er han? Ved du hvorfor han vil møde dig? Hvor tit ser du ham? Hvad er hans hobby? Har han en? Savner du ham tit?? Har i meget til fælles?? Bla.. bla bla bla bla... bla bla.. bla.. bla.. Enedar blev ved i rigtig lang tid, indtil han måtte stoppe for at trække vejret...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 19:25:48 GMT 1
Nightie så helt overvældet ud, hvem skulle have troet at Enedar var SÅ nysgerrig? "Ja, han er utrolig flink. Ja, han er min favorit person i min familie. Han er 17 år. Nej jeg ved ikke hvorfor han vil mødes med mig, men jeg har mine anelser. Jeg ser ham et par gange om måneden. Han svømmer, vilket siger sig selv. Jeg savner ham, eftersom han er den jeg har knyttet mig bedst til. Udover udseende og blodbånd, har vi ikke over meget tilfælles." Nightie havde remset det op i nogenlunde hurtig udgave, og ventede på at Enedar ville sige noget mere...
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 20:16:23 GMT 1
Enedar sagde ikke mere. Han smilede bare og sagde: "Okay, han lyder da meget fin! Det er altid rart at ha' nogle søskende man kan snakke med.." sagde han, og tænkte hvad forstand ha havde på det. Han havde jo ingen bror eller søster. Ingen han helt kunne stole på, og fortælle alle ens hemmeligheder og følelser til. Men der havde han jo Nightie, og det var han meget glad for. Han var igen faldet tilbage på træet..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 24, 2007 20:59:42 GMT 1
"Det eneste problem han har, er at han ikke stoler særlig meget på folk han ikke kender. Jeg har aldrig rigtig fundte ud af hvorfor..." Nightie kiggede ud i luften, og havde et kort koncentrationssvigt, hvor efter hun kom tilbage igen. "øh... jeg var lige væk dér" Nightie smilede et forvirret smil.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 24, 2007 21:01:24 GMT 1
"Ja.. okay" sagde Enedar uden helt at få fat på det hun sagde. Og så kom det, bare sådan flyvende ud af hans mund: "Er det ikke rart at ha' søskende, også selv om de er ireterende??"
|
|