|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 22:14:59 GMT 1
"Øøøøh..!" Errak stirrede på papiret i Nighties hænder. Uanset hvad at de to piger havde gang i, vidste han det ikke.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 22:19:58 GMT 1
"Bare rolig!" Nightie smilede opmuntrene til ham. "Som Ad'mina lige sagde, du fører!" råbte hun, mens hun løb efter Ad'mina. "Hey, vent lidt! Jeg er ikke i så fanastisk en kondination!" bort set fra i hvisse henseender, men det kunne vente til hun så Ad'ronakk igen.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 22:27:54 GMT 1
De dregede om et par hjørner men stoppede så da en koridor så delte sig i 2 igen. Ad'mina dregede hovedet om det ene hjørne og trak det så tilbage igen med et smil. "Hvor heldige kan vi være?" hviskede hun lavt. "Perfect timet!" På den anden side af hjørnet havde Cáran lige lukket døren efter sig. Han havde Mørkegrønne bukser og en kofte uden ærmer på. Han havde et håndklæde om nakken. Hans grønne øjne lyste op inde bag hans brune hår.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 22:31:32 GMT 1
"Lækkert!" Nightie smilede til Ad'mina, og holdt sig lige ved siden af hende. "Står tidligt op, god tøj stil, matcher ting godt, noteret!" hun kradsede hurtigt hendes små notater ned, og sørgede for at det hele gik stod i den rigtige orden.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 22:38:10 GMT 1
Et par minutter senere stod de ved den sø der lå lidt afsides byen. Det var længe siden at de havde været der sidst! Ad'mina std bag et træ og betraktede Cáran som stod på en bro der gik ud i søen. Han trak sin kofte af og afslårede nogle mavemuskler der virkelig ville noget. "Sidste gang at jeg så dét, var under en træningskamp..!" sagde Ad'mina forlegent. "Det distraherede mig så meget at jeg tabte duelen!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 22:44:19 GMT 1
"Det er helt forståeligt!" Nightie kiggede lige en ekstra gang, inden hun begyndte at skrive ned. "Flotte mavemuskler, stort plus!" Hun kiggede op igen. Havde det været Ad'ronakk ville hun straks have kastet sig over ham... Doh! Hvorfor mindede alle mænd hende om Ad'ronakk? Det var totalt distraherende!
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 22:50:24 GMT 1
Cáran spændte sine muskler, strakte sig og hoppede derefter i vandet fra broen i et højt, flot, formfulendt hoved-spring. Han havde stadig sine mørkegrønne hør-bukser på, men det lod ikke til at røre ham det mindste. "Wow..!" Ad'mina spærrede øjnene op. "Flot spring!" Cáran lod sine fingre glide gennem sit hår et par gange og lagde hovedet tilbage i et afslappet suk.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 14:59:21 GMT 1
"Det tæller helt klart som et stort point!" Nightie tog sig selv i at savle, og skrev ned. "inklusiv det med hans hår! Men det er, igen, op til dig!" Jep, helt klart et godt valg. Alternativ mæssigt, selvfølgelig.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 15:09:13 GMT 1
"Du kradser bare løs!" Ad'mina smilte venligt til Nightie. "Sig mig... Sidder du ikke dér og dåner over en anden fyr end Ad'ronakk? Bare en liiiille smule?" Ad'mina prikkede til sin veninde med et stort smil. Cáran var begyndte at svømme lidt rundt. Det var helt tydeligt at svømning ikke var nyt for ham.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 15:14:34 GMT 1
En svag rødlig farve viste sig på Nighties kinder, "Hvad snakker du om? Selvfølgelig gør jeg da ikke det!" svarede hun højtideligt, selvom hun godt vidste det var forsent at redde den i land. "Næsten ikke... så...!"
|
|