|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 20:47:11 GMT 1
Ad'mina undertrykte en fnisen og mumlede så nogle få ord. Nightie der lå dybt sovende under det bløde silketæppe, fik straks en følelse af at blive våd. En af Ad'minas favorit-besværgelser! Den person den blev kastet over, fik straks en følelse af at blive totalt gennemblødt med koldt vand, uden faktisk at blive det. "Vågn ooooop!!" Råbte Ad'mina håbt og hoppede op på Nighties ryk*.
*: Altså, hvor irriterrende kan man være?! XD XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 20:54:32 GMT 1
"ARGH! SØHESTENE SLIPPER VÆK!!! ... Huh?" Nightie lavede et eller andet der lignede et krampe agtigt spjæt, og tog sig til hovedet. Det var ikke vådt. Det var IKKE vådt?! "Hva dælen tror du lige det er du har gang i dér??" Hun smilede, og undertrykte en trang til at over-kilde Ad'mina lige så snart hun fik mulighed for det.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 20:57:55 GMT 1
"Har du helt glæmt det?" Sagde Ad'mina med et stort grin og blev sidende på ryggen af sin veninde. "Cáran står tidligt op, at du ved det! Det kan godt være at vi alle rede er for sent på den!" Ad'mina lo højt da hun så Nighties spørgende ansigt. "Velkommen til de adeliges verden, Lady Nightie!! Klokken er 5!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 21:01:16 GMT 1
"Klokken er fem, jo tak, Go' nat og husk at slukke lyset...!" mumlede Nightie, der prøvede at komme til at sove igen. Hvorfor var sådanne mennesker altid morgen friske? Man skulle næsten tro de slet ikke sov! "... Nej, nej. Bobbeltang duer ikke til at fange søheste med..." mumlede hun videre, nu halvt sovende.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 21:07:25 GMT 1
"Vååååågn oooooooop!!" Ad'mina lo højt og kastede igen våd-heds-magien over sin veninde. Nu noget der føltes som koldt salt-vand. "Hvad med tanken om en Høj, Lækker, Muskuløs fyr der tager til daglige morgenbad i søen? Kan det få dig op?" Ad'mina tog pludselig sig selv i at side og drømme Cáran med bar overkrop. (XD)
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 21:11:03 GMT 1
"Så stop det dog menneske!" Nightie satte sig hurtigt op, svingede lidt fra side til side, og genvandt så kontrollen. Blikket var lidt slørret men fandt også på plads igen. Hm. "Sagde du; Høj, lækker, muskuløs? JO TAK! Lad os komme afsted!" Endnu en pludselig bevægelse, og Nightie lå fladt på gulvet. "... Av..."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 21:16:58 GMT 1
Adømina kunne ikke lade hver med at grine højt, men det resulterede bare i at hun også faldt ned på gulvet med et højt "Dunk". "Jamn jeg har styr på mit tøj og det hele, så jeg venter bare på dig, sagde hun halvt kvalt i grin. "Skyld dig lidt! jeg kan ikke vente! Vi må bare håbe at han ikke er gået fra os alle rede."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 21:21:55 GMT 1
"Jeg siger dig Ad'mina, hvis vi er stået op klokken midt-om-natten for et følge efter én, der gik for lang tid siden, så bliver jeg nød til at smadre et eller andet..." Nightie mumlede stadig, nu mere vågent end før. Nå ja, tøj. Hvor havde hun lagt det i går? Hun kæmpede sig op i stående position, og kiggede ud over kammeret. Bord, stol, stol med tøj, arbejds bord... Hey, bak lidt! Aha! Stol med tøj!. Hun fik hurtigt sit tøj på, og gennemgik diverse hår-sætnings metoder før hun sagde "Sådan, nu er jeg også klar"
|
|
|
Post by Administrator on Jan 13, 2008 22:08:22 GMT 1
"Så lad os komme af sted!" Sagde Ad'mina med et bredt smil. Døren gik op og Errak trådte et skridt ind i kammeret. "Godmorgen min hersker inde." Sagde kan og smilte chamerende som sædvanligt. Ad'mina hoppede hen til ham, stilte sig på tå og kyssede ham inderligt på kinden. "Nu fører Errak!!" grinede Ad'mina højt og hoppede raskt ud af Døren. "Kom nu, Nightie!" Errak stod med et overresket og chokeret udtryk og stirrede direkte ud i luften.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 13, 2008 22:13:07 GMT 1
"Hov! Det var rigtigt! Pergamentet!" Nightie fandt hurtigt frem til hvor hun havde lagt pergamentet igår, greb fat om det og fjerpenne ved siden af, og hoppede ellers efter Ad'mina. "Kys på kinden til Errak, noteret!"
|
|