|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 16:09:12 GMT 1
"Jeg er ligeglad! Det er ikke mit problem at jeg ser bedre ud end samtlige andre kvinder! Men derimod er det mit problem når alt det jeg gik ud fra passede, over hovedet ikke var rigtigt! Han kunne ha' sagt det til mig!" Nightie kiggede meget vredt på Ad'mina. Det var jo ikke hende hun var sur på..? "Gi' nu slip!"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 16:14:50 GMT 1
"Hvis han havde sagt det, havde du revet hovedet af ham!!" Sagde Ad'mina med et mopset ansigsudtryk. "Det er ikke lige som på bunden af havet hér, Nightie! Her er det Mændene der bestæmmer, og de gør som regel hvad der passer dem, for vi kan ikke gøre spor ved det. Han troede vel at du var klar over det? Mændene hér fra er ikke van til Kvindedominans som du er!" .. Nu da Ad'mina kom til at tænke over det, så var det faktisk utrolig unfair at mændene havde så meget magt... Hvad var da også dét der havde bestæmt dét, HVA?!?!
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 16:27:22 GMT 1
"Jeg havde ikke revet det så meget af som jeg gør nu! Hvorfor kan mænd ikke bare lære at tilpasse sig?!" Nightie prøvede at gå et skridt bag ud, men havde et øjeblik lige glemt hvor meget stærkere Ad'mina var, så hun blev alligevel stående på sin plads. "Jeg forstår ikke mennesker! Specielt ikke hankøns-mennesker! Og jeg forstår ikke at der ikke er nogen der har sagt noget til det!"
(Det var sikkert en Benthe der bestemte at mænd skulle bestemme det hele O.o Dumme Benthe! XD)
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 16:31:33 GMT 1
"Nåh ja, du bestemmer." sagde Ad'mina og gav slip på Nightie. Hun lagde iriterret armene over kors. "Det er din kæreste..! Men hvordan har du tænkt dig at komme tilbage til Vindarro og rive ham i små¨stykker? Jeg har ikke tænkt mig at hjælpe dig!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 16:49:45 GMT 1
Det var dog utroligt! Lige når man havde fået sin vilje, gik der noget galt. Nightie kørte sine fingre igennem sit hår et par gange, pjuskede op i det og redte det igennem igen. Det var sådan cirka det hun gjorde, når hun tænkte sig om. Man kunne helt klart ikke gå derhen. Men hun kunne vel finde en af de andre administratorer, og få dem til at gøre det dér 'teleportations' noget? Hun smilede og drejede om på hælen.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 16:54:01 GMT 1
"Hey, Vent!" Udbrød Ad'mina og spærrede øjnene op. "Du kan lige våge på at gå uden at tage mig med!!" Hun løb et par skridt op på siden af Nightie, hvorefter hun begyndte at gå ved siden af hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 17:22:04 GMT 1
"Nå nå" Nightie fortsatte ned af trappen, der som altid tog en evighed at komme ned ad. Imens de gik, udtænkte hun alt muligt. Hvordan hun ville fortælle ham det, hvordan han ville reagere, hvad hun så ville sige, bla bla bla, og så videre. Da de så (Endelig) kom ned til foden af trappen, stoppede hun op. "Hvilken vej fører hvor hen..?"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 17:26:08 GMT 1
Ad'mina stoppede igen op med armene over kors og et drilsk smil der sagde 'Giv op, du har ikke en chance!'. Alligevel sukkede hun opgivende, da hende og Nightie Bare blev ved med at stirre ondt på hinanden. "Det her giver ingen mening!" Sagde hun iriterret. "Hvorfor hjælper jeg dig ikke bare på vej? Måske er det mere interessandt at være i Vindarro end hér, Anyway..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 17:36:54 GMT 1
"Det kan du have ret i" Nightie smilede stort, både over at hun nu fik sin vilje, og fordi at hun ikke skulle til at lede efter en anden at spørge.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 17:39:42 GMT 1
"Baaah!" Udbrød Ad'mina irriteret inden at på knipsede med fingrene. I det næste sekundt stod de i indgangshallen til Vindarro. "Velkommen hjem, Miss Vindarro!" Sagde Ad'mina opgivende. Der stod en del mennesker (Tjenestefolk og den slags) rundt omkring i hallen. De gloede virkelig, da de to piger var dykket op af ingenting.
Denne Topic er låst. Fortsættes i Vindarro.
|
|