|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 19:17:14 GMT 1
"Alle kneb gælder i krig og kærlighed, du ved!" sagde Ad'mina og trak på skuldrende. "Lige som den gang at Ad'ronakk var ved at skræmme livet af ham fyren der kommenterrede hvor godt han syntes at du så ud!" Ad'mina kunne ikke lade hver med at fnise lidt. "Det var vist godt at du ikke var dér! Han var ved at tænde helt af!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 19:20:05 GMT 1
"Haha! Ej hvor godt! Det må du give mig et resumé af senere!" Nightie skrev en lille "reminder" på bagsiden af pergamentet, og fokuserede ellers på Errak og Cáran. Det var faktisk ret godt at være spion. Og vildt sjovt at udspionere andre!
|
|
|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 19:28:47 GMT 1
"Og så er det nu at jeg gør min Antré!" Hviskede Ad'mina og blinkede til Nightie "Det er næsten liiiidt for synd for Cáran, er det ikke?" De to fyre stod bare og stirrede ondt på hinanden. Ad'mina hoppede diskret ud fra træet og gik med afslappede skridt hen til dem. "My Lady!" Sagde de i kor og bukkede for hende. Ad'mina sagde ikke noget men gik direkte hen til Errak, mens han stadig stod bukket forover. Hun kyssede ham på kinden endnu engang. Derefter dregede hun rundt og Kyssede Cáran på munden. (Ingen tunger, bare rolig! XD) "Du fører!" sagde hun med et smil og gik derefter videre forbi dem. Lidt længere henne forsvandt hun, og sad i næste sekund ved siden af Nightie igen. (Teleport XD) Hun fniste lidt. "Cáran føre, notér dét!" Hviskede hun og kæmpede for ikke at fnise højere.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 19:31:32 GMT 1
"Haha! Hvor genialt!" Nightie lavede et "XD" ansigt, og skrev med store bogstaver, "CÁRAN FØRER" og så hvad klokken var, cirka. Man skulle jo holde øje med hvor ofte det skiftede! X) "Så du hvordan de blev helt "Gargh!" agtige, da de så dig? Nej, hvor var det godt!"
|
|
|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 19:56:01 GMT 1
Cáran stod lidt og så chokerede ud. Så sprang han to meter op i luften med den ene arm over hovedet og råbte et "Ha-HA!!! Jeg Fører!!!" "Fører hvad..?" mumlede Errak. hans smil var blegnede en hel del. Han havde kun fået et kys på kinden... Til gengæld havde han fået to? "Aner det ikke!" Lo Cáran højt og dunkede Errak hårdt i rykken så han kom til at hoste af det.
"Haha! Han er da sød!" sagde Ad'mina stille og så på den overlykkelige Cáran.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 19:59:49 GMT 1
"De blærer sig med hvem der fører, men de aner ikke hvad de fører i! Hahaha! Hvor godt er dét lige??" Nightie holdte et grineflip tilbage, og kiggede stadig på de to fyre. Jo, Cáran var endda rigtig sød! X)
|
|
|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 20:06:07 GMT 1
"Pas du nu på ikke at juble FOR højt!" sagde Errak med et blink til Cáran. "Du har ikke tilbragt en nat med hende endnu!" "Det kommer!!" Cáran jublede stadig højt. "Nu vare det ikke længe før at Hun er miiin! Yeees!" "Tro mig, jeg kommer først!" sagde Errak med et udfordrende smil. "Som om at du kan!!" lo Cáran højt. "Du drømmer mere end du har godt af!"
"Sig mig, står de og diskutere hvem der først..?" Ad'mina spærrede øjnene op, og begyndte så at fnise igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 20:17:42 GMT 1
"Det var jo det jeg sagde. Mænd er svage!" Nightie kiggede på Ad'mina og kunne ikke holde latteren tilbage, da hun så Ad'mina ansigts udtryk. Et mere eller mindre lydløst latter anfald kom fra hende, mens hun stadig holdt godt fast i pergamentet.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 20:24:42 GMT 1
"Et eller andet sted er det da bare sødt..!" Sagde Ad'mina og begyndte også at grine lige så hørligt som Nightie.
Cáran trak sin kofte over hovedet og så udfordrende på Errak der igen var begyndt at smile. "Det er da klart at hun bedst kan lide mig!" Sagde han. "Hvorfor at du skulle have 'trøstepremien', det ved jeg ikke, men det var mig der fik det RIGTIGE kys!" "Naaah, hun har bare medlidenhed med dig!" sagde Errak og smilte skævt til ham. "Men jeg tager da gerne mod udfordringen, selv om du har en chance!"
"Giv lige Errak et point for at holde Humøret oppe!" mumlede Ad'mina med et smil. "Dette her skal nok blive interressandt!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 20:28:48 GMT 1
"Errak - et point til!" Nightie noterede med en let rystet skrift, da hun stadig var ved at krapere af grin. Hendes streg-og-notat system fungerede ret godt. "Indtil videre, efter pointene fører Cáran, men det er også fordi vi har set mest til ham på det seneste. Senere må vi også holde lidt øje med Errak, så det kan blive en fair point fordeling."
|
|