|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 20:41:47 GMT 1
"I orden!" sagde Ad'mina og smilte til Nightie før hun igen vendte opmærksomheden mod de to der var igang med deres diskution.
"En udfordring?!" Spurgte Cáran og hoppede raskt et par gange på stedet som han havde en vane med. "Jeg er med! Du siger bare til! Hvad er målet?" "Den der først forføre Ad'mina, har vundet!" Sagde Errak tilfreds og satte hænderne i siden. "Det' bare i orden! Du har ikke et chance!" lo Cáran højt. "Den der kan få Ad'mina til at indrømme at hun er en af os pige, vinder!"
"Dem forføre mig?!" Ad'mina slog krampagtigt en hånd op for munden og forsøgte at holde latteren tilbage. "Lad os nu se om det ikke bliver mig der forføre dem!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 20:51:37 GMT 1
"Jo, det bliver jo nok dig så! Specielt nu, da vi ved hvad de har gang i!" Nightie kiggede igen interesseret på de to fyre. Muhaha! Ad'mina og Nightie havde bare fuld styr på det hele, og hverken Errak eller Cáran vidste noget om det! Så blev det ikke meget bedre! X) De måtte udspionere folk noget oftere!
|
|
|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 21:23:09 GMT 1
Cáran gik hen til broen igen og Errak gik ad den vej han var kommet af, så de kunne igen snakke normalt. "Jeg ville påste at Cáran er en god kysser, hvis jeg havde haft længere tid til at undersøge det!" Lo Ad'mina og feldt om på jorden af grin. Endelig kunne hun få grinet af.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 21:26:44 GMT 1
"Hahaha! Det var da dejligt at vide!" Nightie flækkede også af grin men tog sig sammen, da det begyndte at gøre ondt i den lille bule hun havde fået, da hun faldt ud af sengen i morges. "at udspionere er godt!"
|
|
|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 21:31:14 GMT 1
"Gad vide hvilke desperate forsøg de gå gør de næste par dage?" Grinede Ad'mina men fik så også hold på sig selv. "Gad vide hvordan de har tænkt sig at 'forføre' mig?" "Har jeg virkelig ikke fortalt dig om Ad'ronakks lille 'slå-hovedet-af-alle-der-så-meget-som-overvejer-at-at-tænke-visse-tanker-om-Nightie'-flip?!" sagde hun så efter en pause og begyndte så at grine lidt igen."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 21:37:54 GMT 1
"Haha! Nej, det har du ikke. Men det lyder interessant!" Var Ad'ronakk virkelig sådan? Hvorfor havde Nightie ikke vidst det? X) Men så igen, hvis man lagde to og to sammen, så kunne man godt komme frem til at han ville havde det på den måde. Hun var jo en sirene! (Muhaha! XD)
|
|
|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 21:43:44 GMT 1
"Jo, ser du:" sagde Ad'mina med et stort smil. "Kan du huske den middag med de adelige for et par uger siden*? Der var ham fyren der kommentrede dit 'Søde smil', eller sådan noget og sendte dig smil helle tiden, kan du huske ham? Da du gik et kort øjeblik, var Ad'ronakk lige ved at rive hovedet af ham!!" Ad'mina faldt om af grin endnu en gang. "Bogstavelig talt!"
*Bare lad som om!! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 14, 2008 21:54:39 GMT 1
"Haha! Typisk ham!" Nightie fik igen et hysterisk grineflip, og kunne næsten ikke komme op og sidde ordenligt igen bag efter. "Lad os håbe han ikke går helt grasat på en eller anden fyr, der synes jeg ser godt ud! Jeg ville tage det som et kompliment, og han ville tage det som en form for duel eller noget!"
|
|
|
Post by Administrator on Jan 14, 2008 21:59:08 GMT 1
"Stakkels Cáran!!" Lo Ad'mina. "Du sad da og savlede ret groft over ham lige før!" Hun skævede over til Cáran der gik hen mod byen igen. "Og du er ikke ene om det! Han ER da tiltrækkende!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 15, 2008 15:38:57 GMT 1
"At savle eller ikke at savle, det er spørgsmålet!" Nightie kiggede lidt frem for sig. "Hva' gør vi så nu?" spurgte hun og foldede pergamentet sammen i en rulle, stadig med fjerpenen i sin anden hånd.
|
|