|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 21:13:02 GMT 1
"Årh! Puller!" Nightie fulgte Ad'mina med øjnene. Hoppe, hoppe, hoppe... Forvirret! X) "Hva'?? Hvad er det du kigger efter??" Selv om Nightie næsten lige havde fået det spørgsmål besvaret, kunne hun lige så godt spørge igen.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 21:15:57 GMT 1
"Hvad mente du med det du sagde før?" Ad'mina begyndte at prikke til Nightie. "Sig det - Sig det - Sig det - Sig det - Sig det - Sig det - Sig det - Sig det - Sig d..!!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 21:23:24 GMT 1
"La' da vær'!" sagde Nightie, og lavede et "X)" ansigt. "Det var bare noget- nogen!" Forbandede selv rettende ord! XD "Det var bare Ad'ronakk, som jeg stødte ind i, og så snakkede vi, og så gik han over til rådssalen, og så mødte jeg dig, og så kunne jeg ikke lade være med at kigge i nordlig retning, og så bla, bla, bla" Nightie smilede. så kort kunne det åbenbart fortælles.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 21:27:22 GMT 1
"Rådssalen?!" Ad'mina tog -.-' -ansigtet på så hurtigt at det ikke var troet muligt! ( XD ) "Det vil altså sige at det er ENDNU en af hans politik-dage!" Hun tog en sur og fornærmet mine på. "Og selvfølgelig spurgte han ikke mig om jeg ville med..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 21:29:59 GMT 1
"Mhm... Vi kan da bare gå derhen?" Nightie var, som altid, optimistisk. Havde selv ingen anelse om hvordan "rådssalen" så ud, vidste bare den lå i nordlig retning...? "Kom så! Du viser vej!"
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 21:34:06 GMT 1
"Okay!!" Ad'mina smilede så stort som det nu kunne lade sig gøre og kastede sig ellers ud i mængten i nordlig retning. Mængten veg en smule tilbage for hende og mange kiggede efter hende. Efter sermonien havde det bare ikke rigtig været det samme... Men forandring kunne jo være godt..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 21:53:51 GMT 1
Nightie fulgte lige i hælene på Ad'mina. Konstant overvågende de gloende personer omkring dem. Hvorfor skulle de altid glo?? Så interessant var de da vel heller ikke?? De væsner skulle ta' og få sig et liv! Lige nu! Inden Nightie besluttede sig for at kradse deres øjne ud! (XD)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 22:00:09 GMT 1
De 'løb' i omkring 10 minutter før de nåede rådssalen. Det var en stor bygnig som skilte sig en del ud fra alle andre. Ved den store indgangs-port stod 2 store løvestatuer i marmor. De kunne godt ligne nogle af dem der stod i Vindarro. "Så er vi her!" Sagde Ad'mina glad og stoppede op.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 22:03:59 GMT 1
Nightie spærrede øjnene op. Løver...! Virkelig godt lavet! O.o "Her er da vildt flot!" Hun kiggede godt efterpå de to statuer. De landvæsner var virkelig gode til sådan noget håndværk!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 22:21:56 GMT 1
"Skal vi gå ind?!?!" Sagde Ad'mina med hendes hyberaktive stemme. "Hen bliver nok glad for at se os! ... - Nok mest dig, men det kan være lige meget!" Ad'mina hoppede forbi de to løver og igennem porten!
|
|