|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 7:22:45 GMT 1
"Som om der var noget jeg hellere ville..." Sådan en invitation sagde man aldrig "nej" til. Specielt ikke, når det blev sagt på dén måde! Rådssalen, nordlig del af byen, noteret! Hun havde faktisk lidt svært ved at fatte, hvordan politik kunne fylde så meget... Det måtte hun huske at spørge Ad'ronakk om, før eller senere. Hun smilede til ham. Kærtegnede hans ene kind.
(Og denne post skrev jeg så, før jeg fik morgenmad! XD)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 17:00:09 GMT 1
Ad'ronakk smilede til Nightie, Gjorde en håndbevægelse og forsvandt. Kun en hvisken blev tilbage. "...du kan finde mig i rådssalen..."
(Vi bliver jo helt besatte, Lol!! XD)
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 18:41:36 GMT 1
"... Han er da bare utrolig!" Nightie sukkede. Nu stod hun her. Hvad skulle hun lave?? At spurte over mod Rådssalen ville virke meget desperat og hvis der var noget Nightie ikke var, så var det desperat! Mere eler mindre! XD Hun kunne vel lede efter de andre? Det var jo egentlig dét hun var kommet efter!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 18:48:31 GMT 1
Ad'mina kom gående, mere eller mindre fraværende i sine egne tanker, hen ad markeds-pladsen. Hun følte sig enlig ret ensom. Enedar var sikkert ude at træne, Ad'ronakk savlede sikkert over Nightie eller lavede de sedvanelige politiske plidder-pladder-ting og Nightie stod sikkert og dånede over Ad'ronakk, hvis ikke det var én af hans politik-dage...
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 18:54:52 GMT 1
"Oi! Ad'mina!" Nightie havde liiige fået øje på Ad'mina, og smuttede over til hende. Virkelig godt timet af Ad'mina! Lige som den ene administrator var gået, kom den anden på banen. Fedt! X)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 19:47:51 GMT 1
"Hvad? Hvem dér?" Ad'mina snurrede 2 gange rundt om sig selv i forvirring, før hun fik øje på Nightie der kom gående "Nightie!!!" Ad'mina sprang hen til nightie i 3 hop. "Lige som jeg står og mangler selvskab!" Hun smilte stort til hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 20:13:42 GMT 1
"Hehe!" Nightie gav Ad'mina et kram. "Nå! Hvad går du så ellers og laver? Jeg har ikke snakket med dig i nogle timer, og jeg føler mig allerede uopdateret!" Hun kiggede hurtigt i nordlig retning, men skiftede så tilbage til Ad'mina igen.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 21:04:03 GMT 1
"Hm..?" Ad'mina kiggede over Nighties skulder. "Hvad er der? Nogen vi kender?" Ad'mina var helt sikkert det samme hyberaktive jeg som hun havde været før hun tog af sted til træning. Det lod til at hun endelig havde vundet sin søvn tilbage!
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 3, 2007 21:07:50 GMT 1
"njah. Nogen vi kender, men som ikke er der. Who cares anyway?" Nightie lod som om det havde været ingen ting. Fokusér! "fortæl så! Er jeg gået glip af noget som helst?" (moving on! xD)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 3, 2007 21:10:07 GMT 1
"neeeh..." Ad'mina blev ved med at kigge Nightie over skulderen og hoppe for at se over hendes hoved. "Jeg går Bare og føler mig ensom." Hun fik en skuffet mine da hun ikke kunne se noget specielt i nordlig retning.
|
|