|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 20:11:34 GMT 1
Nightie var glad for at de var kommet "videre" i samtalen. Hun havde det underligt med undskyldninger. (Right! XD) Hun bakkede lidt, og kiggede fra den ene administrator til den anden. De lignede faktisk hinanden rigtig meget, selvom de ikke havde de helt store ansigtstræk tilfælles.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 20:17:05 GMT 1
"Jeg har heller ikke fået trænet her på det sidste!" sagde Ad'mina ivrigt* og hoppede op og ned. "Jamen så lad os da mødes igen i træningssalen, så!" sagde Ad'ronakk og så ned af sig selv. "Men jeg kan ikke kæmpe i dette her... Jeg tager hurtigt forbi mit værelse, og så er jeg der!" "Det' bare i orden!" sagde Ad'mina, græb Enedar om skulderen og teleporterede sig tilbage til Slottet.
*: Spøjst at de er så ivrige efter at slås, ikke sandt? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 20:20:48 GMT 1
"Det var sært...! I synes det er fedt at duelere?" Nightie kiggede undrene på Ad'ronakk. Slås for sjov? Sikkert! Fandtes sådan noget..? Det kunne det jo blive nødt til! X) Hvis nogen udfordrede Nighite til duel, ville hun sikkert takke pænt nej tak, og gå laaangt væk fra vedkomne der havde spurgt! XD
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 20:24:57 GMT 1
"Det er jo bare ren kvalitetstid med min lillesøster*!" Sagde Ad'ronakk med et smil. "Klar til at teleportere igen? Jeg regner med at du vil med mig, Nu hvor min søster havde så travlt?"
*: Kvalitetstid..? XD At forsøge at stikke et sværd gennem sin lillesøster er 'Kvalitetstid'? Det bliver mere og mere bisart det hér! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 20:27:52 GMT 1
Kvalitetstid... Mhm! xD Klar til at teleportere? "Så klar som jeg vel kan blive" Nightie smilede til ham, og forberedte sig på den mærkelige "zoom" fornemmelse. Hvordan kunne man venne sig til dén?? XD
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 20:31:35 GMT 1
Ad'ronakk lukkede sin ene arm om livet på Nightie. "Jeg elsker at slæbe dig med rundt overalt hvor jeg går!" sagde han med et drillende grin. Før hun kunne nå at svare, var de på vej endnu en gang.
Denne topic er låst. Fortsættes et andet sted.
|
|