|
Post by Niphedoria on Dec 4, 2007 22:17:00 GMT 1
En albino fyr! Se det var noget nyt! O.O Og Elvernes Bente! (Okay, nu skal hun nok snart få noget respekt for ham. Af den ene eller den anden grund!) Den hér blanding blev da bare bedre og bedre! Men et var sikkert... Nightie ville ikke, frivilligt, lade Ad'ronakk møde Elvernes Bente inden for den nærmeste fremtid!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 4, 2007 22:26:04 GMT 1
"Tænk på hvor mange mennesker og uskyldige elvere der har ladet livet alle rede!" Sagde kvinden alvorligt. "Tænk på Vindarro! Vores by står øverst på listen over elvernes angrebsmål!" Ad'mina lagde hovedet på skrå og kigede eftertænksomt på kvinden. "Men... Elandír*..!" Ad'ronakks hænder rystede. Ad'mina lagde mærke til det før han knyttede det, og det fik hende til at lægge hovedet endnu mere på skrå... Bare den måde han havde sagt elverens navn på..! "De må hellere tænke hurtigt, sir!" ophissede albinoen. "Vi har ikke meget tid!" "Jeg tænker, jeg tænker!" Ad'ronakk tog sig til hovedet og kneb øjnene sammen. " Elandír..!"
*I husker vel at dét er Elvernes Flamme's navn, ikke? ^^
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 4, 2007 22:32:58 GMT 1
Nightie kiggede fra Ad'mina til Ad'ronakk, og tilbage igen. Der var noget i vejen hér...! "Hva' sker der?" hviskede hun til Ad'mina, i håb om at hun vidste noget. Ad'ronakk's måde at reagere på gjorde hende nervøs. Hvorfor?
|
|
|
Post by Administrator on Dec 4, 2007 22:41:38 GMT 1
"Jeg ved det ikke..." Hviskede Ad'mina tilbage. Hendes øjne blev smalde. "Se hans hænder..!" "Jeg bør ikke tale med ham!" Sagde Ad'ronakk fast. Hans ene hånd holdt om hans skulder - der hvor han var brændemærket. Den anden hånd slog en nærvøs rytme med fingrene. "Jeg kan ikke tale med ham!" "Men hvad skal vi ellers gøre, sir?" Spurgte den gråhårede med et glimt i øjet. "Tro mig..." Ad'ronakk øbnede øjnene. "Ham og mig, ville ikke komme frem til meget. Vi ville ikke kunne udnytte tiden til de rigtige ting..!" Der var stille lidt, mens Ad'mina betragtede Ad'ronakk med et overvågent, Altseende blik.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 4, 2007 22:47:28 GMT 1
"Sygt...!" Nightie rystede næsten, bare ved at se på det! "Ikke kunne udnytte tiden til de rigtige ting..." Underligt. Det lød næsen som noget han ku' have sagt for at dække over... Ej! Næ! Nope! Niks! Det kunne bare ikke passe! Ej, det ville slet, slet ikke ligne ham! Nightie var næsten faldet ned af sin stol, lige da hun havde tænkt over det. Nææ...! Det var da for usandsyneligt!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 4, 2007 22:53:05 GMT 1
"Godt!" Ad'ronakk trak opgivende på skuldrene da han så at alle, selv Ad'mina, gloede bedende på ham. "Det er et forsøg værd! Jeg snakker med elveren! Men forvent ikke at det førrer til noget! ... Noget godt for krigen, i hvert tilfælde!" Han lagde armene over kors og vippede tilbage på sin stol. "Hvor og hvornår?" De 6 mennesker så på hinanden hvorefter den rødskægede mand sagde. "Vi havde forestillet os i aften. Erlig talt havde vi alle rede aftalt det med Elveren. Som han sagde, så ville han se frem til det." "Ja, det tror jeg på..!" Mumlede Ad'ronakk opgivende. Ad'mina drejede langsomt hovedet og så fuldstændig forvirret på Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 4, 2007 22:58:42 GMT 1
Nightie så helt "O.O" agtig ud. Det kunne bare ikke passe! "You've got to be freakin' kiddin' me...!" Det var da nok det mest... dårlige hun nogensinde havde tænkt, hørt og set sig frem til! "Det gør han bare ikke...!"
|
|
|
Post by Administrator on Dec 4, 2007 23:04:06 GMT 1
Efter at have fået mødestedet af vide, rejste alle omkring bordet sig, bukkede for Ad'mina, Nightie og Ad'ronakk, men han blev sidende med en tænksom mine. "Det var dog uffateligt som man bliver udsat for alting..!" Mumlede han frem for sig, uden at tænke over at Ad'mina og Nighie kunne høre ham. "Hvad skal man dog gøre for at få et normalt liv med en normal egtefælle, en normal regeringsperiode, et normalt folk uden farer! Hvis ikke at elveren dolker mig ned i aften, så vil han helt sikkert..!" Ad'ronakks mumlen blev til en ubetydelig symmen kun han forstod. Ad'mina stod helt paf tilbage. Hun forstod erlig talt ingenting.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 7:32:21 GMT 1
Argh! Det her tydede bare endnu mere på, at det Nighite havde tænkt over, passede! O.o "Du siger bare ikke at det er sandt!" Nu var det lige før hun begyndte at få ondt af Ad'ronakk. Han var kommet i lidt af et dilemma. "Det må ikke være sandt..."
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 13:39:32 GMT 1
Ad'mina var diskret gået ud af døren hvor hun ventede på Nightie. Hun mente at det ville være bedst at lede de to være alene lidt. Hun vidste ikke rigtig hvad der foregik, men Nighties ansigtsudtryk havde fortalt en del..!
Ad'ronakk hørte ikke hvad Nightie sagde. Han var fuldstændig væk i sine egne tanker. Han satte albuerne på bordet og dækkede ansigtet i hænderne. "Hvorfor mig..?" sagde han stille til sig selv og sukkede dybt.
|
|