|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 13:49:57 GMT 1
Nightie satte sig ned ved siden af Ad'ronakk. "Hey, du..." begyndte Nightie. "Hvad med, at fortælle mig hvad der er i vejen?" Nu skulle de sikkert igen have én af de der "sig det nu! Næ! sig det! næ!" sammentaler. Forhåbentlig havde deres forlovelse ændret på det, eller ville ændre på det senere hen. Hun kiggede på ham, lagde sit hoved på skrå.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 13:56:42 GMT 1
Ad'ronakk så op på Nightie. Hans øjne var - sikkert til Nighties forbløffelse - kolde og hårde, som når han blev vred. Det var ikke hans mening at se på Nightie på den måde, øjnene var vendt mod hans egne tanker. "Nightie..." Han strøj en hånd over hendes kind. "Der er ingen der kan gøre dig noget, høre du? ...Jeg kan ødelægges, men ikke om jeg så skulle give slip på dig, ville jeg lade ham gøre dig noget! Han kan ikke røre dig, forstår du..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 14:06:10 GMT 1
Ad'ronakks øjne skræmte hende. Det var aldrig til at sige, hvad de helt præcist udtrykte. "Heh, nej. Jeg forstår det faktisk ikke..." Hun kunne lige så få det udpenslet med det samme. "Ham" måtte være Elandír, så langt var hun dog med... (Jeg sagde jo hun ville få respekt for ham! xD).
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 14:11:04 GMT 1
"Det ene år ødelagde så meget for mig..!" Sagde Ad'ronakk hjælpeløst. Han tænkte ikke over at Nightie ikke vidste noget. "Men det kan ikke få lov at ødelægge det som vi to har sammen! Det må det ikke..." Han tog hendes hænder og holdt dem i sine. Hans øjne var efter hånden blevet varme og rare igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 14:16:02 GMT 1
"... Hvilket..?" Nightie smilede stille til ham. Det virkede til at han fik det bedre? "Der er ikke noget eller nogen som kan ødelægge det..." Seriøst! Hun tænkte på alle de gange der havde været både det ene og det andet galt. Og de var da stadig sammen! Stærkt gået!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 14:22:47 GMT 1
Ad'ronakk smilede et varmt - men et eller andet sted sørgmodigt - smil til Nightie, men så så væk. "Jeg ved bare ikke hvad han kan finde på i aften..!" Sagde han, - mere henvændt til sig selv end til Nightie. "Jeg må vel bare håbe på det bedste..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 14:29:44 GMT 1
"Sig det..!" Nu var de igang, og Nighte ville ikke lade ham slippe med en eller anden lam måde at skifte emne på! "Ellers bliver jeg jo bare nød til at følge efter dig..." Dén plejede normalt at virke. Og Ad'ronakk lignede ikke en der havde tænkt sig, at tage hende med.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 14:36:03 GMT 1
Ad'ronakk drejede hovedet og så med rystede øjne på Nightie. "Du skal ikke med, Nightie! Ikke nok med at den elver har chance for at stikke en kniv i ryggen på mig, men dig skal han ikke så meget som røre!!" Han lænede sig frem og så hende dybt i øjnene. "Jeg vil ikke lade nogen gøre dig ondt, nightie! Om så jeg skal dø for dig, så skal du altid være i sikkerhed!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 14:40:40 GMT 1
"Jamen det giver det overhovedet ingen mening! For hvis du dør, så bliver det i sidste ende dét som gør mig ondt!... Og desuden, så er jeg ligeglad med om han rør mig!" Så skete der noget! Det med at følge med, gjorde fremskridt! Som om der var nogen chance for at hun ikke ville følge efter ham alligevel!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 14:48:46 GMT 1
Ad'ronakk sukkede. "Du må ikke sige sådan noget..!" Han rejste sig og hans omrids blev utydeligt. "Jeg vil gøre mig klar, og du kan lige vove på så meget som at forsøge at følge efter mig!" han gik i et med luften og var væk. "Nånå, sikke sur han er i dag..!" Ad'mina skubbede døren helt op* og gik ind til Nightie.
*: Selvfølgelig kunne hun ikke lade hver med at kigge med alligevel! XD
|
|