|
Post by Enedar on Mar 25, 2008 20:37:54 GMT 1
Enedar blev færdig med sit band, steg op, og tog det nye tøj på! Det var lidt for stort, mest i bredden, men han måtte også have tabt sig ydeligere under sit ophold i "hullet!" Han så sig an i spejlet, og så for første gang hvor smadret hans krop var! Med et lille suk, tog han i dørhåndtaget og gik ud på korridoren!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 20:43:20 GMT 1
"Det var du hurtig til." Sagde Erakk med et smil. "Du for tid til at hvile dig igen senere. Lige nu gælder det rådet." De gik videre. Enedar ved siden af Errak og de to vakter bag dem. "Nogle spørgsmål inden det sker?" Spurgte han med sit rolige smil. Han kunne åbenbart ikke lade hver med at smile..?
|
|
|
Post by Enedar on Mar 25, 2008 20:46:15 GMT 1
"Hvordan kunne et spørgsmål lyde, tror De?" Enedar var en smule nervøs, og dog ikke så meget. At tale med Errak hjalp, spøjst nok.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 20:52:17 GMT 1
"For eksempel, "Hvem er det der vil dømme mig i sidste ende"." Sagde han og så frem for sig mens han gik. "Eller "Hvem vil være til stede mens det står på"." De gik videre endnu. Mange af de tjenestefolk de passerede stirrede efter Enedar og begyndte at hviske sammen da de gik forbi.
|
|
|
Post by Enedar on Mar 25, 2008 20:59:41 GMT 1
"Nej nej.. De misforstår mig..! Jeg mener, hvordan kunne et spørgsmål, som Rådet ville stille, lyde?!" Indviklet, nok derfor han ( *Host* hun! X3 ) blev forvirret!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 21:03:35 GMT 1
"Åh, selvfølgelig." Sågde han, og smilte bare stadig roligt. "Ærlig talt så tror jeg ikke at de stilelr så mange størgsmål. Jeg mener bare at de ser på kændsgerningerne og giver en dom. Måske kommer du slet ikke til at sige noget." Gå, gå, gå..!
|
|
|
Post by Enedar on Mar 25, 2008 21:10:20 GMT 1
"Javel.. okay..!" Enedar gik stille resten af vejen. Vagterne omkring ham virkede ikke særligt barske.. en mærkelig notat han fik taget.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 21:24:35 GMT 1
De nåede til en flot udsmykket dør i en bred koridor. "Her skal du vente indtil du bliver kaldt ind." Forklarede Errak roligt. "Så bliver du taget ind, de fortælelr hvad der skal ske med dig, og længere er den ikke..!" Han mente åbenbar tikke at det var novet af blive nervøs over overhovedet - men hvem ville da ikke blive dét?!
|
|
|
Post by Enedar on Mar 25, 2008 21:29:53 GMT 1
"Javel, okay så..!" Enedar var tøvende men blev stående. I hans tanker kom et billede af Ad'mina frem, liggende på sengen i Hovedstaden, med et lokkende blik, og han greb sig i at føre sine tanker steder hen, der ikke var passende lige nu. Og han ventede..!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 21:34:35 GMT 1
Errak nikkede til ham, hvorefter at han gik hen ad gangen igen og forsvandt om et hjørne. De to vagter blev stående på hver deres side af døren, og så dirrekte frem for sig. De virkede bare som to statuer der bare ventede på at blive vækket til live af en ordre. De var ikke så barske som andre racer kunne være, men de havde nu alligevel en stor autoritet over sig og deres 'livløshed'.
|
|