|
Post by Enedar on Mar 25, 2008 22:44:45 GMT 1
" Øhh.. jo.. jeg skulle fra i dag være en del af hoffet, og, de må undskylde.. jeg er ikke så bekendt med byen endnu, så jeg kender ikke herskerens oprigtige navn, men har før blot kendt ham som Lady Ad'mina's onkel!" Han tog en lille pause. "Han sagde at der ville komme nogen og vise mig rundt..!"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 22:49:48 GMT 1
"Vise dig rundt?" Spurgte han og hævede det ene øjenbryn. "Det ved ejg ikke noget om, men jeg er på vej for at møde Lady Ad'mina. Måske kan hun hjælpe dig? Det lydder som om at du kender hende mere eller mindre personligt, siden du ikke omtaler hende med titel..?" Han så spørgene på enedar.
|
|
|
Post by Enedar on Mar 25, 2008 22:52:29 GMT 1
".. blot svagt... eehhmm... jeg ved ikke om det er en god idé.. dte er meget venligt af dem men jeg....." Enedar var ved at finde ud af hvordan udtrykket: Min hjerne eksploderer virkelig var opstået..!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 13:22:57 GMT 1
"Det må du selv om." Sagde Manden med et skuldertræk. "Jeg vill gerne blive og hjælpe dig, men jeg er alle rede sent på den. Og man kan ikke lade sin herskerinde vente, kan man vel? Jeg risikere bare at få problemer. Du er velkommen til at komme med, hvis det er." Han begyndte stille at gå videre, men ventede alligevel til han hørte Enedars svar.
|
|
|
Post by Enedar on Mar 26, 2008 18:41:47 GMT 1
"... Jo.. jeg vil gerne med..!" Enedar løb op på siden af manden og fulgte med ham. Hvad var det lige han selv havde gang i? Prøvede at lukke sine følelser inde, og så gik han med til det her. Trangen til at se hende igen var for stor..!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 18:45:59 GMT 1
"Hvor kommer du så fra?" Spurgte manden og satte lidt op i tempo. "Du ser ud til at være ny..! Bare rolig, dette hér er langt fra det værste sted at arbejde. De tager kun de bedste ind hér. Sikkert noget med udseenet på de adeliges facede eller noget..!" De drejede om et par hjørner og ud i gården til slottet.
|
|
|
Post by Enedar on Mar 26, 2008 18:49:23 GMT 1
"Jeg er opvokset i elvernes skove, men flyttede ret tidligt hertil med min far, min mor var menneske, og min far fuldblods elver..!" Han gik videre, drejede om nogle hjørner og fortsatte så: "Mit navn er Enedar, og i menneskealder er jeg 15 ca. , og jeg er på sin vis meget glad for at jeg skal arbejde her!" Positiv Enedar, postiv!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 18:52:31 GMT 1
"Opvokset i et elverland?" Sagde Manden med et smil. "Så er du vist meget hældig at du nåede over grænsen, hva? De drejede om et hjørne i gården og dér stod Ad'mina i sit stramtsidende trænings-outfit. Manden bukkede for hende og smilte venligt. Ad'mina smilte venligt til ham igen. "Hej Cáran, du er sent på d..!" Hun så på Enedar med store øjne da hun så at han også var der. Cáran så bare forvirret fra sin herskerinde til Halvelveren og tilbage igen.
|
|
|
Post by Enedar on Mar 26, 2008 18:59:01 GMT 1
Enedar rettede sig op og prøvede at virke glad. Det var svært, men han vidste at det var en byrde han måtte bære længe og tit i den kommende tid. " Din onkel gav mig både den værste og mildeste straf..! ..." Han tav, og følelserne væltede rundt inden i ham. " Jeg hørte fra den venlige rødhårede mand, som gav mig mad i hullet, at du havde talt for mig.. det var jeg virkelig taknemmelig for.. Jeg..." Hvad var der at sige... hvad var der at gøre..?
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 19:28:02 GMT 1
Ad'mina hoppede hen til ham og slyngede armene om halsen på ham. "Hvor er jeg glad for at du er her!" Hun gav slip på ham og smilede stort. "Og du ser alle rede bedere ud..! Hvordan gik det? Hvad sagde min onkel?"
|
|