|
Post by Niphedoria on Jan 7, 2008 22:41:05 GMT 1
"Og i lige måde." Svarede Nightie i en tone der ikke rigtig kunne placeres. Den lå vel mellem afslappethed og længsel*. Det her vand...! Det gjorde altså ting ved hende. Legede med hendes fornuft. Hun skulle forestille stadig at være lidt mobset over Ad'ronakks måde at håndtere det med Endar på. Hun dykkede kort ned under vandoverfladen og tog en beslutning. "Jeg vil se ham." sagde hun.
*Efter wooot?? XD
|
|
|
Post by Administrator on Jan 8, 2008 18:30:48 GMT 1
"Hvad?!" Ad'ronakk drejede rundt om sig selv o så på hende med et forvirrende blik. "Undskyld, Hvad var det du sagde?" Han gik hen og satte sig igen. Han lagde hovedet på skrå og håbede inderligt at han havde hørt forkert...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 8, 2008 18:45:21 GMT 1
"Jeg skal bare sikre mig at han er okay. Og at det sted han er, er ordentligt nok." Hun kiggede roligt på ham. "Det har jeg vel ret til?" spurgte hun, og var lige glad med svaret. Ja eller nej, hun ville opsøge ham alligevel.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 8, 2008 21:46:09 GMT 1
Ad'ronakk skævede væk fra hendes blik og så endnu engang meget træt ud. Han rejste sig op og gik hen til døren. "Jeg forsøger at få noget søvn" sagde han tvært og lukkede døren efter sig. Han gik ned af trapperne og ind i sit kammer igen. Han lænte sig træt op af vægen, lagde armene over kors og åndede tungt ud.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 8, 2008 21:58:47 GMT 1
"Nu tog han det på den dårlige måde... Hvad havde jeg forventet?" At snakke med sig selv, var en ny ting Nightie havde opdaget. Det var faktisk ret praktisk. Så havde man nogen og snakke med, om alle mulige ting der ellers ikke burde snakkes om. Og vedkomne svarede aldrig imod. Nej, det var mere tankerne i én selv. Var det forkert at holde med Enedar? Helt klart nej. Var det forkert at vise mere "loyalitet" til Enedar, end til Ad'ronakk? Njah, måske lidt. Var det forkert at tvivle? Ja. Det var det da...? Hun steg ud af badekarret og tog om et håndklæde. Dejlig blødt, som altid. Hun fik hurtigt det fremlagte tøj på, og smuttede ud på trapperne.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 8, 2008 22:04:23 GMT 1
Ad'ronakk samlede træt nogle papire sammen ved hjælp af magi, som var faldet ned på gulvet fra hans arbejdsbord. De sædvanlige drøme om nye seværdigheder til Byen... Han strakte sig og satte sig i skræder-stilling på den store, bløde seng. "Er der noget mellem de to..?" Mumlede han stille og sukkede tænksomt. Han kunne jo sådan set bare læse hendes tanker, men han havde lovet sig selv ikke at gøre den slags med mindre at han bar så godt som tvunget til det...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 8, 2008 22:16:00 GMT 1
Nigthie begyndte at gå ned af trapperne. Ét trin, to trin, tre trin. Et nyt spørgsmål der krævede hendes opmærksomhed. Var det forkert af Ad'ronakk at tvivle på hende? Jo... Nej. Han havde al ret i verden til at tvivle på hende. Hun var en sirene uden ære, så hvad var der at stole på? Hendes kærlighed? Jo, dén var der sikkert. Men var det nok? Sirener havde deres rygte, og det ville de altid have. Det var ikke noget hun kunne ændre på, men hun kunne prøve at være en mønsterbryder inde for sin art.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 8, 2008 22:21:10 GMT 1
Ad'ronakk lagde sig ned på ryggen med hænderne bag nakken. Han ville så gerne lukke sine øjne og falde ind i søvnen, men af en eller anden grund kunne han ikke... Han vidste alle rede at det var forgæves at prøve... "Hun kan da ikke..?" Mumlede han stille og så op i loftet. "Neeej... Hun ka nikke finde på at have en anden... Hvis der er nogen der kunne finde på at være utro, er det nok mig..!" Han lukkede øjnene og trak lidt på skuldrene. "Jeg bekymre mig sikkert for meget..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 8, 2008 22:34:05 GMT 1
Hun nåede ned til kammeret, og var enig med sig selv om at gå i seng lige med det samme. Hun var alt for træt til noget som helst. Hun skulle bare gå i seng og sove. Sove, sove, sove. Det var længe siden hun havde fået sovet helt i gennem. Men når hun vågnede og havde fået morgenen på plads, så ville hun besøge Enedar. Hun gik stille ind i kammeret, var Ad'ronakk faldet i søvn?
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 14:01:27 GMT 1
Ad'ronakk lå på ryggen på sengen med hænderne bag nakken. Han åbnede ikke øjnene da Nightie kom ind men mumlede bare "Håber at tøjet falder i din smag..!" Han virkede værken vred eller glad... Han så bare søvnig ud, som han lå dér...
|
|