|
Post by Niphedoria on Jul 11, 2007 11:47:51 GMT 1
Nightie lå stille på jorden i et stykke tid, "...Hiirrrvv!..." En chokbølge satte ind over hende, hun drejede sit hoved, og begyndte at hoste vand op. "aherk, aherk" Hun havde slugt mere vand end hun havde regnet med. Selv vandvæsner kunne blive kvalt i vand:P
|
|
|
Post by Enedar on Jul 11, 2007 11:51:23 GMT 1
"Åhhh gudskelov du lever" udbrød Enedar, og lettede sit forskrækkede hoved fra hende. "Er der noget jeg kan gøre?" spurgte han straks og havde vidst ikke helt forstået hvor meget vand hun havde i lungerne. Han satte sig ned på knæ ved siden af hende, tog hendes hånd op og holdt den. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Han havde aldrig stået i sådan en situation før...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 11, 2007 11:55:48 GMT 1
Nightie hostede stadig vand op, og selvom hun havde hørt hvad Enedar havde sagt, svarede hun ham ikke. Hun var bare glad for at han var der. Da hun så småt holdt op med at hoste, smilede hun til ham. "Kåbe..." sagde hun.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 11, 2007 11:58:47 GMT 1
"Åhh.. ja selvfølgelig.." Enedar susede hen til træet, fangede hendes kåbe i farten og susede tilbage igen. Han gav den til hende og spurgte: "Vil du prøve at sætte dig op?Ellers kan du ikke få den på!"sagde han blidt. "Åhh jeg er så glad for at du er uskadt." sagde han tydeligvis lettet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 11, 2007 12:04:45 GMT 1
Nightie prøvede at sætte sig op, og efter et par anstregelser kom hun op at side. Hun smilede til ham igen, og tog sin kåbe på. Igen, skulle der et par anstrengelser til før hun fik den på. Hun var holdt op med at hoste, og havde en smag af saltvand i munden. Hun havde det da godt nok med at dramatisere tingene til det yderste:P "Det er sjovt..." begyndte hun, "hvordan noget der først virker godt, kan føre til sådan noget hér"
|
|
|
Post by Enedar on Jul 11, 2007 12:09:52 GMT 1
"Ja... jeg er virkelig ked af det. Jeg skulle aldrig være gået ud i vandet. Tænkt på hvor meget det måske ødelægger for dig og Ad'ronakk. Ad'mina ved jo ikke rigtig at jeg kan li' hende, så jeg kan bare lade være med at tænke på hende og så er det ordnet med mig." sagde han, og fik det til at lyde MEGET let at glemme Ad'mina. Hvad var det han havde sagt. Det var jo umuligt. Om hun så hang op ad Eonár hele dagen, ville det ikke kunne få ham til at stoppe med at tænke på hende. "Jeg er ked af det" sagde han igen. "Men det vigtigste er jo, at du elsker Ad'ronakk, og jeg elsker Ad'mina, og du stadig er her som min ven"...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 11, 2007 12:15:17 GMT 1
Nightie smilede, "heh, så nemt glemmer du hende altså ikke" Hun sad stille et øjeblik, og tilføjede "og det var jo godt at du trak dig væk... hvis vi havde fortsat så var det hele jo gået galt" Hun kiggede op på Enedar, og satte sit hår om bag hendes ører... igen-.-' ( Fra Ad'mina: Sirener har ingen ører... Hvad i alverden skulle de bruge dém til under vandet? Havvesner er kendt for at høre som flagermus under vandet, og ved hjelp af magi på landjorden.)
|
|
|
Post by Enedar on Jul 11, 2007 12:20:52 GMT 1
"Nej.. du har nok ret, så let glemmer jeg hende ikke" sagde han opgivende. "Og ja.. det var nok meget godt at jeg trak mig væk. Det kan jeg takke min fornuft for, for ellers... ja.. så havde jeg nok.. ja.." han kunne ikke rigtigt finde ordene. Ens instinkt var noget farligt noget.. det kunne ødelægge ne del ting hvis man ikke passede på. "Men du lokkede altså også, det var ikke kun min skyld at jeg gik ud i vandet" sagde han, og håbede at han ikke havde såret hende ved det. Men det var jo rigtigt nok...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 11, 2007 12:25:17 GMT 1
Nightie grinede, "ja jeg gjorde så. Det er jo det jeg var født til, hehe!" Nightie var ikke typen der tog ting der blev sagt så tungt, heldigvis. Hun knappede den sidste knap, men blev sidende. "Der kan du se, hvor farlige vi sirener er" smilede hun til Enedar.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 11:14:12 GMT 1
"Ja, det var da ikke mig der var i fare lige her" gav han hende igen og sagde så. "Hvis Ad'ronakk nogensinde finder ud af at det her skete, så forstår han det vel godt. Han kender dig. Og han kender sikkert sirener i det hele taget. Han har læst en hel masse om sirener, han hvad at deres gener er lidt lokkende" sagde Enedar og smilede til hende. Han tog det egentlig meget køligt. Det havde jo ikke været så slemt, de nåede jo heldigvis ikke så langt ;D
|
|