|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 11:20:23 GMT 1
"Det kan du jo selvfølgelig have ret i" sagde Nightie. Hun var da vist ret go' til at lokke(XD) "men hey! Du kan da ikke bebrejde mig for at prøve" hun smilede til Enedar.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 11:24:13 GMT 1
"Nej.. okay.." sagde han. Han havde ikke rigtig noget at give tilbage med der. Han satte sig bare ned ved hende og sagde intet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 11:37:04 GMT 1
Nightie kiggede på søen igen. Den var nok ikke så fredelig som den så ud til. Vanet var stadig helt blåt, og den rørte sig næsten ikke. Blomsterne svajede stadig i vinden.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 11:40:40 GMT 1
"Nå.. hvad vil du nu lave?? Jeg gider i hvert fald ikke at bade ;D" sagde han med et bredt smil. Han opdagde at han stadig væk ikke havde fået sit tøj på, men han var heller ikke helt tør, så han lagde sig på græsset og nød solens varme stråler...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 11:46:34 GMT 1
"hehe! Det ved jeg ikke. Vi kan vel bare se på skyer?" Nightie havde altså en ting for skyer:p Hun lagde sig ved siden af Enedar og kiggede op på himlen. "Hvad ligner den dér?" spurgte hun, og pejede op på sky lidt til højre for dem.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 11:54:10 GMT 1
"Tjahh.. jeg kan ikke helt se det.. lige nu. Tit ændrer de sig hurtigt og så bliver de lige pludselig til drager og andre monstre. Det er meget sjældent at man ser ansigter, men det er vel fordi de er så detaljerede, og skyer kan ikke finde ud af at lave dem med følelser." sagde han, og stoppede så op. Han tænkte på Ad'mina, og kunne sådan set få hendes ansigt frem i alle skyerne, hvis han koncentrerede sig. Han savnede hende vildt meget, kunne han pludselig mærke. Hendes milde latter, hendes strålende og glade øjne og hendes venlige smil. Gid hun var her...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 11:58:04 GMT 1
"Du er da hurtig til at bestemme dig, hva'?" spurgte hun med et smil. Først nu havde hun lagt mærke til at han havde stoppet med at snakke. "du tænker på Ad'mina, gør du ikke?" spurgte hun. Selv kunne hun for det meste se udsplattede ting i skyerne. Kun få af dem lignede mennesker.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 12:01:54 GMT 1
"Johh" sagde han stille og med et sdybt suk bagefter. "Jo, det gør jeg. Jeg kan ikke la' være, hun dukker bare op i mit hoved hele tiden." Han blev liggende, og så op i skyerne, og så Ad'minas smilende ansigt se ned på ham...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 12:05:49 GMT 1
Nightie trak på smile båndet. "Jeg kender det godt. For mig er det bare Ad'rónakk, som hele tiden dukker op." Nu var de kommet til kærligheds snakken igen, og hun fortsatte. "Nogen gange har det som om at jeg vil blive sindsyg, hvis jeg ikke ser ham lige med det samme." Nightie fik øje på en mellem stor sky, lidt til venstre for hende. Den lignede Ad'rónakk en lille smule.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 12:09:55 GMT 1
"Det problem har jeg ikke, for jeg ser hende altid lige med det samme" sagde han, uden at fjerne blikket. De snakkede om kærlighed igen, men hvad andet kunne de. Det var jo ligesom det der fyldte deres liv, og når der ikke var andre der havde andre emner at snakke om, havde de ligesom ikke noget valg...
|
|