|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 12:14:09 GMT 1
"heldige dig" svarede Nightie, og prikkede Enedar i siden. "Jeg må vel bare finde en måde hvor på vi hele tiden kan være tæt på hinanden... Fysisk, altså" Nightie havde før tænkt på at flytte ind hos Ad'rónakk. Hun kunne jo ikke spørge ham om at flytte ind hos hende, han var jo sin by's overhoved.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 12:19:51 GMT 1
"Du må ikke flytte herfra. Hvis Ad'mina ikke vil ha' mig, så er der kun Lorin tilbage, og vi snakker ikke så godt sammen. Jeg kan ikke være her uden dig" Det sidste lød lidt overdrevet, men sandt nok, for hvem skulle han så snakke rigtigt med? Ad'mina ville sikkert hænge op ad Eonár dagen lang, og slet ikke have tid til at snakke med gamle venner...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 12:23:30 GMT 1
"Jeg skal nok blive her i mindst et par år endnu. For helt ærligt, så lyder "14-årig flytter ind hos 27-årig" lidt skørt" Nightie smilede ved tanken. Gad vide hvad Ad'rónakk's forældre ville sige til deres forhold? De virkede til at være ret strikse.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 12:27:07 GMT 1
"Pyhha" Enedar sagde det ikke højt, men blev lidt lettet indeni. "Ja, det lyder lidt fjollet!" sagde han og spurgte så: "Hvordan mødte du ham egentlig? Jeg har fået historien om dine ben og sådan, men bare fordi han var med til at give dig ben, behøver han vel ikke at blive elsket?" det lød lidt hårdt det sidste, men Enedar var lidt forvirret...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 12:32:29 GMT 1
"haha!" Nightie begyndte at grine, spørgsmålet måtte jo komme før eller senere. "Hvor skal jeg begynde? Han havde bare en vis værdighed over sig. I forhold til hendes anden bror, som famtisk også lagde an på mig, og så blev Ad'mina sur på ham. Det var SÅ sjovt" Nightie huske tilbage på første gang hun havde mødt Ad'mina's brødre. "Ad'rónakk spurgte endda om han måtte røre mine hofter... HAHA! Og han snakkede lige så sjovt som han plejer"
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 12:34:04 GMT 1
"Okay.. så det var på en måde ham der fandt dig?? Fortæl videre!!" Enedar så forventningsfuld på hende..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 12:42:13 GMT 1
Nightie grinede stadig. "SÅ... øh... jo, så lavede Ad'mina og hendes brødre et eller andet magi-noget, som så ret smertefuldt ud. Selvom man ikke kunne se det på Ad'rónakk, og et var helt klart et plus. Og så gik de alle tre ud som et lys... det var faktisk ret uhyggeligt." Nightie genkaldte minderne igen. Glad for at det var overstået.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 12:43:50 GMT 1
"Det må ha' kostet meget energi !! Prøv et se hvor let han tvære mig ud, og de var 3 der!!" Enedar kunne ikke helt fatte det, men prøvede at forstå. "Hvad skete der så??" ..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 12:49:41 GMT 1
"Så sikrede jeg mig at de var i live, hehe!" Nightie skar en grimasse(Det må hun snart holde op med!) og fortsatte. "SÅ gik der noget tid, og så vågnede Ad'rónakk som den første. Han kom hen og satte sig ved siden af mig, og som tiden gik rykkede vi lidt tættere på hinanden. Spørg mig ikke hvorfor!" Nightie smilede. "Også skete der et eller andet oppe i mit hoved, og så begyndte vi at kysse... men så vågnede Ad'mina. Hun tumlede lidt rundt, uden rigtig at lække mærke til mig og Ad'rónakk... Men da hun så lagde mærke til os råbte hun noget totalt sjovt, eller... det lød ihvertfald sjovt!" Nightie huskede det tydeligt, og knækkede sammen af grin.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 12:58:07 GMT 1
"Det lyder sært" Han kunne ikke rigtigt forestille sig Ad'mina råbe noget sjovt, når hun så sin storebror sidde og kysse en, men okay.. det lød sandt nok. "Og det er så det, eller hvad??" spurgte han nysgerrigt, der måtte være mere...
|
|