|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 13:04:11 GMT 1
"Haha! vil du slet ikke vide hvad hun råbte?" spurgte Nightie, som stadig lå på jorden og grinede. Det meste der havde forgået den aften virkede utroligt sjovt nu.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 13:07:13 GMT 1
"Øhh.. jo jo" Det kunne da ikke skade... Nightie havde det åbenbart meget sjovt med det...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 13:12:01 GMT 1
Nightie tog sig sammen, og lavede et alvorligt ansigt; "HVAD FANDEN EN TROR DU AT DU SIDDER OG LAVER DÉR, AD'RÓNAKK?!?!?! DU BURDE VIDE BEDERE END AT VOLTAGE MINDREÅRIGE HAVVÆSNER!!!" råbte hun, og knækkede sammen af grin. 2du skulle have set det! det var SÅÅ sjovt!" fik hun sgat mens hun rullede rundt på græsset.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 13:15:40 GMT 1
"Ja.. okay" Enedar kunne godt se det sjove i det nu, men synes da ikke det var så sjovt at man behøvede at rulle rundt på græsset for det. Men hun havde egentlig ret, der var meget stor alders forskel, noget Nightie tydeligvis ikke synes var noget problem. "Stoppede i så, da hun råbte det??"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 13:22:38 GMT 1
"Ja, et gjorde vi, og lige det øjeblik føltes det hele utrolig pinligt." Nightie grinede af og lagde sig på plads igen. "Men da Ad'mina og jeg havde snakket sammen, og havde fået det hele på plads, gik Ad'mina og den anden bror... og så kan man vel sige at vi fortsatte hvor vi slap?" Nightie havde igen det der *host* blink *host* i øjet da hun nævnte det.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 13:26:43 GMT 1
"Aha.. okay" Han vidste der havde været mere, han kunne se det på Nightie. "Nå.. men så fik jeg det på plads!" sagde han tilfreds og lagde sig ned igen. Han var kommet helt op og sidde da han havde hørt hendes historie. Nu var han da også tør, og kom i tanke om at han stadig ikke havde noget tøj på.. pinligt..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 13:34:02 GMT 1
"Nå, nu har jeg fortalt om mig selv... Er der nogen ting du vil fortælle om dig selv?" Nightie kiggede op mod himlen igen, og lukkede sine øjne. Der var faktisk okay varmt, lidt ligesom at tage sol gik hun fra. eftersom hun aldrig havde prøvet at tage sol:P
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 13:36:00 GMT 1
"Ja.. først og fremmest vil jeg fortælle at jeg ikke har noget tøj på" sagde han med et stort grin, og løb hen og sprang i sit tøj, og løb tilbage og landede på ryggen med et bump ved siden af hende igen. "Og, så ved jeg ikke helt mere hvad jeg skal sige.. hvad vil du vide??
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 13:37:45 GMT 1
"Haha! øhm... Bare fortæl noget om dit liv før du mødte Ad'mina og jeg?" Nightie prøvede at træde så varsomt hun kunne. Enedar's mor levede jo ikke længere, og Nightie var bange for at gnide salt i såret.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 13:42:00 GMT 1
"Tjah.. det er jo selvfølgelig en lang historie.. men du kan godt få den i korte bider. Ja.. jeg blev jo født, langt inde i skovene mod øst, i elvernes, dengang hovedstad. Jeg blev hyldet med mange rige gaver, blandt andet min evne til at tale med dyr, fordi min far var en velset mand. Og så døde min mor.." Han stoppede lidt op og kom til at tænke på det igen. Det var godt nok lang tid siden, men da han ikke havde fået ret meget styrke i drømme huskning, havde han fået en utrolig god hukommelse, og kunne huske det tydeligt. En tåre trillede ned ad hans kind, men han tørrede den hurtigt væk..
|
|