|
Post by Enedar on Jul 27, 2007 13:39:37 GMT 1
Enedar reagerede hurtigt og slyngede sin arm hen imod hende, uden at kontrolere sig selv. Han mærkede at han ramte. Så rejste han sig op, i sin lyse form fik frembragt nogle ord. "Jeg er nød til at blive væk fra dig, indtil jeg finder ud af, hvordan jeg kan styre det. Tak fordi du ikke gav slip på mig." Hans mørke side tog over, og han begyndte og grine af hende.!!! En høj og ond latter, mens hans sorte øjne flakkede fra side til side, og betragtede alt omkring ham...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 27, 2007 13:46:13 GMT 1
"Hvad griner du af?! Er det sjovt, hva', hva'?!" Nightie vidste godt hans gode side stadig var der et eller andet sted, men hvorfor skulle hans mørke side minde så meget om hendes far? Hun rejste sig igen, eftersom Enedar's slag havde væltet hende. Hun stilte sig tæt op ad Enedar, og prikkede ham hårdt på skulderen, "Hvis du virkelig vil gøre mig noget, så bare gå igang!" råbte hun af ham. Uden helt at være klar over hvilken side hun ville få en reaktion fra...
|
|
|
Post by Enedar on Jul 27, 2007 13:51:30 GMT 1
"Jamen Nightie, du ved da at jeg ikke vil gøre dig ondt, det har jeg da ingen grund til" sagde hans lyse side, og prøvede at udnytte den tid der var i mellem endnu et angreb fra den mørke "Jeg bliver nød til at.." Pludselig sprang han til jorden og tog sig til hovedet. Han kæmpede virkelig for ikke at skifte, men det var umuligt. "Nå, tøs, så du vil gerne ha' jeg slår dig?" sagde stemmen bag det mørke ansigt. "Jamen så.." nåede han at sige inden han hamrede hende ned i jorden, med overnaturlig kraft. "Forstår du ikke at du ikke kan stille noget op imod mig?? Jeg er den stærkeste, jeg er uovervindelig!!" ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 27, 2007 13:55:50 GMT 1
"sjovt nok" sagde Nightie, mens hun tog en hånd op til hendes mund, hun blødte. "Det er jo det i alle sammen siger!" Nightie rejste sig, med lidt besvær. Hun tog stik af Enedar, som hun jo ikke havde en fysisk chance for at klare. "Men ja da, slå du bare igen. Så kan vi se hvor lang tid det tager dig at slå mig bevidstløs! Lyder det ikke sjovt?!" Nightie spyttede på jorden, og en lille blodrød plet dannede sig det sted, hun havde spyttet. "hyggeligt, ikke sandt?"
|
|
|
Post by Enedar on Jul 27, 2007 14:10:16 GMT 1
"Jo det lyder helt fint " sagde han, fra sit mørkt lagte ansigt. I hans hænder begyndte sort energi at samle sig. Han samlede det i en kugle og lod den flyve over jorden. "Det skal ikke tage lang tid!!" Sagde han og sekundet efter fløj den afsted med dens alt ødelæggende kraft. Og der ændrede han sig og lyset oplyste ham. "Nejjj" nåede han at skrige før han spurtede af hen og kastede sig ind foran den, få meter fra hende. I et splitsekund blev alt oplyst og derefter fløj sten og træer og jord i en radius af 5 meter omkring hvor de stod til alle sider. Enedar landede tæt ved bredden af søen, med jord og sten og grene ovenpå ham. Hans tøj hang i laser, og hele hans over krop var blottet og fyldt med brandsår og dybe kødsår. Han var bevidstløs. Rundt om dem faldt der stadig grene og sten til jorden. Krateret var stort. Og midt i det lå Nightie som næsten ikke havde slået sig...(undskyld !!) Omkring krateret slog der stadig gnister, af den voldsomme energi der var blevet udløst... træer stod i brand jord og sten flød over det hele.. alt var i kaos...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 27, 2007 14:24:42 GMT 1
Nightie lå på jorden, hvad var der lige sket?? Det hele stod blankt for hende, og det virkede som om at denne dag havde været for flere uger siden. Hun satte sig op, hovedpinen dundrede igen. Hun kiggede omkring sig, smilende. Det havde virket! Hun havde fået ham til at udløse hans vrede imod hende, for derefter selv at tage den tibage i sig. Han havde ladet sort magi slå sin runde, og den havde tabt! Det hele vendte tilbage til Nightie; brevet, hadet, skænderiet, slåskampen! Alting havde formet sig perfekt som hun havde udtænkt. Først nu fik hun øje på Enedar, og hun spurtede over til ham. Han nærmest scannede hans skader, og tænkte hurtigt. Brandsår... bobbeltang ville kunne dæmpe det, ellers kulle der salve på. Kødsårene skulle vaskes, og sikkert syes. Alt det nødvendige udstyr havde hun der hjemme... bortset fra bobbeltanget. Hun tog en håndfuld vand fra søen, og gik igang med at vaske de åbne sår. Hun behandlede ham på den bødeste måde måde hun kunne, og ikke på et eneste tidspunkt faldt det hende ind at Enedar kunne have været død af at hoppe ind i den der magiting. Det ville have været uaceptabelt.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 27, 2007 15:26:52 GMT 1
Enedar åbnede øjnene. Han gispede lidt efter vejret, men det blev hurtigt bare til en normal svær og tung vejrtrækning. Han huskede hurtigt hvad der var sket, og kom så i tanke om en vigtig ting. "Vi må se at komme væk herfra!" sagde han pludselig. Han tømte sine lagrede energier, som han havde trænet sig til at ha' og rejste sig op. "Tak fordi du tog dig af mig. Jeg er god nu.." Han stod lidt, og lyttede. Og pludselig åbnede han øjnene og skreg: "Vi må væk herfra. De kommer" Han greb hendes arm og ud af hans hænder strømmede lys energi, der hurtigt formede en flad cirkel af energi i luften. Han hev hende med op på den, og den lettede. "Hold fast i mig hvis du ikke kan li' det" sagde han, da han huskede at hun var højdeskræk. Langt under, og bag dem kunne han høre en stor flok soldater komme løbende. Han gemte Nightie bag sig, men ham så de tydeligvis, de så hans ører...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 27, 2007 16:16:19 GMT 1
"Hva'?, hvem?, hvor?, hvilket?" Nightie holdt fast, virkelig godt fast, da det gik op for hende at de ikke stod på jorden. Tværtimod, var de på vej væk fra den... "Hvad var det nu for noget?!" Nightie skævede lidt til siden, men trak hurtigt sit hoved tilbage da hun så hvor langt der var ned. "og, øh... Tog mig af dig? Det var da en ny formulering for at stikke nogen et par flade!"
|
|
|
Post by Enedar on Jul 27, 2007 16:18:49 GMT 1
"Ja.. at du begyndte at behandle mig, selv om jeg havde været ond ved dig.." sagde han hurtigt uden at kigge på hende. Han fløj nu et godt stykke ind over Urskoven, og landede midt i det hellige sted Stencirklen...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 27, 2007 16:26:22 GMT 1
"hehe, det kunne jeg da blive nød til" Nightie smilede for sig selv, hele scenen havde nu været komisk. "Hvem var de der dimser som kom efter vi gik? De så ikke alt for glade ud" Nightie hold sig stadig tæt op ad Enedar, hun stolede ikke helt på at de faktisk var landet. "Og hvorfor Stencirklen, af alle de tilflugst steder der findes i området??"
|
|