|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 20:22:33 GMT 1
"Ved alle guder..!" Mumlede han igen. Han begyndte at gå rundt om Nightie med hans Forundrede blik. Det var sjelent man så en Sirene med Ben som et menneske. "Ehm..." Ad'mina rømmede sig forsigtigt. "Syntes du ikke at du glor lidt for meget nu, Eonár?" Ad'mina fniste, men prøvede forgævs at holde latteren inde.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 20:28:42 GMT 1
"Dette finder jeg en kende morsomt... HAHA!" Nightie knækkede (igen) sammen af grin, men rettede sig hurigt op igen. Eonár kunne jo ikke se hendes ben ordenligt hvis hun lå og sprællede på gulvet:P "Den udtalelse var et hint, du!" Nightie trak en del på smile båndet, men prøvede at se værdig ud:P
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 20:31:25 GMT 1
Nu kunne Ad'mina ikke holde hendes latter inde mere. "Jeg-fatter-stadig-ikke-at-du-bror-HAHA!" Hun lo så meget at hun var ved at få ondt i maven. Eonár så bare helt Paf ud... Han stirrede stadig på Nightie med et Forundret blik.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 20:32:56 GMT 1
"haha! Du kender mig, jeg kunne ikke lade vær'!" Nightie lavede et par trækninger for at holde masken. "Han lagde selv op til det, haha!"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 20:36:09 GMT 1
Eonár mumlede et eller andet for sig selv. Han havde tydeligvis stadig ikke fattet at det var muligt. Han stod nu og prikkede til nighties hofte med store øjne. Han troede åbenbart at det var et trick eller sådan noget. Ad'mina begyndte bare at grine endnu mere, ind til tårene løb ned af kinderne på hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 20:39:00 GMT 1
"Nu bliver det her snart akavet..." Sagde Nigtie lavt, mens hun stadig holdt øje med Ad'mina. "Nu er du vel klar over at man ikke bare sådan prikker til folks hofter? Det er kun en hvis person der må det... altså i mit tilfælde er det ihvertfald."
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 20:42:55 GMT 1
Ad'mina tørede nogle tårene væk med hendes ene ærme. "Okay, Så behærsker vi os lige lidt!" Hun gik hend og lagde armene om livet på Eonár og trak ham væk fra Nightie. "Ehm..." Eonár rømmede sig lidt. "Det må I undskylde. Det er bare ikke hver dag men ser en sirene med Ben..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 20:45:57 GMT 1
"Hehe! Det gør da ikke noget" Nightie smilede til ham. Han var jo *bare* et landvæsen:P "Men hey, det er nok Ad'rónakk du skal undskylde til" Nightie var helt flad af grin:P
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 28, 2007 20:53:48 GMT 1
"Ad'rónakk?? hvem er det??" Den lille stemme, som lorin var blevet, så kendt på, her på ejnen. kom frem igen. Det skulle hun altså også vende sig af med Hun så op mod Nighte, der helt klart så ud til at ha noget med ham ad'rónakk, som de andre ikke havde.. Men ad'mina kende ham hvist også..?? hmmm... Hvad så med ham den sidste som Lorin ikke vidste hvad hed.. han vidste det hvist også.. var hun så den eneste??
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 20:57:36 GMT 1
"... vil De være rar at give slip på mig?" Eonár så irriterret ned på Ad'mina. Hun stod stadig med Armene om livet på ham og havde lagt hovedet på hans bryst... "Nææh..." Sagde hun bestemt og 'puttede' sig ind til ham.
|
|