|
Post by Administrator on Jun 29, 2007 11:51:48 GMT 1
Eonár havde med nød og neppe fået Ad'mina til at give slip, men hun blev ved med at gå i hælende på ham. "MyLady, stop med dét!" sagde han desperat. "Nej jeg vil ikke!" svarede Ad'mina glad og blev ved med at følge efter ham rundt i biblioteket hvor han satte bøger op på deres rette pladser...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 29, 2007 11:59:07 GMT 1
"Undskyld mig lige 2 sekunder" Sagde Nightie til Lorin, og rejste sig op. "Ad'mina altså! Selvom du mener han er utrooolig dejlig, må du give ham noget rum! Jeg har lært at man ikke kan lide at blive omklamret... på den her måde" Nightie gik hen mod Ad'mina og trak lidt i hende...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 29, 2007 12:19:58 GMT 1
Ad'mina sagde ikke noget men lagde bare armene over kors og gik væk fra Eonár. "Tak for dét" Sagde Han og smilede lettet til Nightie
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 29, 2007 12:26:13 GMT 1
"det var så lidt" Sagde Nightie, og gav ham et lille nik. Lidt havde hun da lært af Ad'rónakk:P hun hev Ad'mina med over til Lorin. "Siden hvornår er du faldet for ham, hva'?" Hviskede Nightie til Ad'mina. Hun ville vide det HELE!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 29, 2007 16:09:58 GMT 1
"Det ved jeg ikke..." Sagde Ad'mina erligt. "Må jeg ikke gå tilbage og kramme ham igen?!" spurgte hun bedende og stirrede på eonár.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 29, 2007 16:13:12 GMT 1
"næhæ!" Nightie trak Ad'mina endnu længere væk. "Ikke mere krammeri, til sidst gider han dig ikke, hvis du altså bliver ved" sagde Nightie. "nå... siden hvornår er du blevet Eonár-freak?... HEY! Det har vel ikke noget med dengang han skulle hele dit sår... vel?" Nightie sendte Ad'mina det mest skeptiske ansigt hun kunne lave.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 29, 2007 16:54:32 GMT 1
"Ærlig talt ved jeg ikke hvad det kommer af..." Ad'mina fik endelig endelig løsrevet hendes blik fra Elveren... Hun sagde det som om at hun var ret lige glad...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 29, 2007 17:11:27 GMT 1
"hehe! Så længe jeg for alt at vide om alt så er det okay" Nightie smilede stort til hendes venninde. Hun følte sikkert den glæde som Nightie selv følte når hun var sammen med Ad'rónakk. "hm... Hvad var det som jeg kom og forstyrrede mellem dig og *Prins charming*?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 30, 2007 22:23:56 GMT 1
"Han er bare så sød.. Og Venlig!" Ad'mina så indgående på Eonár der stod og banede over en bog der var blevet ødelagt. Han tog sine halvmåne-briller af og pussede dem med et gnavent udtryk.
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 5, 2008 8:03:50 GMT 1
"Ja, det siger du jo." Nightie kendte ikke rigtig noget til Eonár, så hun kunne hverken være enig eller uenig. Hun stolede bare på a Ad'mina havde en okay smag, når det kom til væsner af det modsatte køn. Desuden, havde Eonár et ret godt udseende så det kunne indtilvidere accepteres. Nightie kørte sine fingre gennem sit hår og smilede til ham.
Denne topic er låst pga. følgende: 1. for gammel 2. Mwaha, hun er nok ikke vild med ham længere. X)
|
|